Az International Herald Tribune Roberto Cavalli sztártervező milánói divatbemutatóján kapta mikrofonvégre Beckham nejét, aki boldogan mesélt nekik arról, mennyire jó érzés, hogy bármerre megy, alsógatyás férjének óriásposztereit látja mindenhol.
A videó eredetileg arról szól, milyen csodás ruhákat tervezett Cavalli a Spice Girlsnek most zajló turnéjukhoz - a zenekar becsületesen körbe is nyalogatja a sztártervezőt fantasztikus kollekciójáért -, de a riporternő végül nem tudja nem feltenni a kérdést Posh Spice-nak: milyen érzés mindenhol David Beckham Armani-alsógatyás óriásposztereit látni?
Beckhamné büszkén fejti ki, szerinte csodás ez a kampány, és nagyon tetszik neki a férje a posztereken, sőt, kifejezetten büszke, amiért mindenhol férje péniszét látja nyolcméteres magasságban. „Óriási. Elképesztő. Masszív” – használja a jelzőket, melyek közül a traktor-kipufogó ezúttal kimaradt. „Ha én néznék ki így, én is egy szál bugyiban sétálgatnék az utcákon” – teszi hozzá bölcsen.
A videó további részében a zenekar még megosztja a riporternővel, hogy „az olasz pasik nagyon szenvedélyesek” és „sokkal divatosabbak” mint az angol vetélytársak. Mel B pedig hozzáteszi: „Az olasz pasik valóságos csődörök. Legalábbis ezt hallottam”.