horoszkóp

A Spice Girlsnek a legkisebb is számít

2007.11.13. 11:44
Az árérzékenységét hangsúlyozó Tesco reklámfilmjében Victoria, Mel B, Mel C, Geri és Emma egyáltalán nem árérzékenyek: fejenként egymillió fontért tolják a bevásárlókocsit. A cég így támogatja a visszatérő csapat világturnéját.

Hétfő óta látható Angliában az a Tesco-reklámfilm, amelyben a Spice Girls tagjai szerepelnek. Az egyperces filmért az énekesnők fejenként egymillió fontot tettek zsebre: az angol multicég ezzel szponzorálja az egykori lánycsapat visszatérését.

Klikk!

A reklám sztorija szerint a lánycsapat tagjai az áruházban intézik a karácsonyi bevásárlást, így egymásnak is itt szerzik be az ajándékokat, majd miután észreveszik egymást, a polcok között próbálnak elbújni. A kreatív.hu információi szerint a reklám nálunk nem lesz látható.