Bochkor és Palik géppel fejt tehenet, gázpalackokat pakolt, halakat szállított A pontból B-be, mégis Boros Lajos a fáradtabb és idegesebb. A rádiós már kora reggel összeveszett mindenkivel, majd feljelentette Bochkorékat, mert szerinte túllépték a megengedett sebességet. Szavaiból úgy tűnik, komollyá vált a trükkös médiaesemény.

"Hoppá, hoppá!" - reagált Boros Lajos, amikor ismertettük a Tortúra elnevezésű akadály-roadshow-ról írt cikkünk szavazásának eredményét. A szavazás pillanatnyi állása szerint 187 olvasó Boros Lajosnak drukkol, hogy ne kelljen borotválkoznia, és csupán 44-en szeretnék, ha Bochkor Gábor a hétfő reggel indult a flúgos futamot követően megúszná a Thököly úti szmokingos kátyúzást.

Boros tűnik esélytelenebbnek

#alt# "Égnek a vonalak a rádióban folyamatosan. Úgy tűnik, a hallgatók többsége is nekem drukkol, ugyanis én tűnök esélytelenebbnek. Lássuk be, Bocsi és Palik nagyon ügyes" - ismerte be Boros Lajos, akit arra kértünk, foglalja össze, mi történt december 6 reggel óta.

A Sláger Rádió műsorvezetője elmondta, kettejük fogadását követően a hallgatók rengeteg ötlettel álltak elő, hogyan lehetne izgalmasabbá tenni, és hátráltatni Palik László és Bochkor Gábor útját. Ezeket a missziókat a páros a Shell benzinkutaknál kapja meg, majd az után indulhat a következő állomásra, hogy végrehajtotta.

Tehénfejés a favorit

"Mind közül a gépi tehénfejés volt a kedvencem, amelyről Bochkorék az után értesültek, hogy befutottak Rábakecölre. De a legnagyobb kitolás az volt, hogy Békéscsabára hajtva a fiúk kaptak egy akváriumot három díszhallal, amelyeket épségben kellett leszállítaniuk Kisvárdára" - leltározott Boros Lajos.

A Tortúra első reggelén a páros Budaörsről indult, Tatabányán, Győrön, Mosonmagyaróváron, Petőházán, Szombathelyen, és a határ menti Körmenden, át Lentibe utazott, ahonnan Nagykanizsát, Barcsot, Szigetvárt, Pécset, Mohácsot, Baját és Ásotthalmot kellett útba ejtenie, végül Szegeden töltötték az éjszakát.

"Kiszámoltam, ahhoz, hogy időben visszaérjenek Budapestre, legfeljebb hat órát pihenhetnek éjjelente. Azon kell legyek, hogy minél inkább lefárasszam őket, mert különben visszaérnek, és akkor készíthetem a borotvát" - mondta Boros, aki lapunknak már korábban bevallotta, legnagyobb félelme az, hogy le kell vágatnia a három évtizedes szakállát.

A futam állása szerint Boros élezheti a pengét. December 7-én a páros időben rajtolt Szegedről Makó felé. Útjukon markológépet kezeltek, gázpalackokat hordtak, és még néhány feladatot végrehajtottak, amit a Sláger törzshallgatói kitaláltak. Az utazókat nem sikerült elérnünk, így a tanulságokat lapunk kérésére Boros Lajos vonja le.

Ásotthalom-Dakar

#alt# "Mindkét oldalon kezdünk fáradni. Egyre türelmetlenebb vagyok. Ma már reggel hétkor mindenkivel összevesztem, akivel csak tehettem. Érzem, hogy a krízis hamarosan beáll, és Bochkorral is istenesen összebalhézunk majd" - mondta Boros, aki ennek ellenére felszabadultnak tűnt. Állítása szerint átlendült a holtponton, és már nem érzi a fáradtságot. A rádiós továbbra is úgy tartja, Bockor és Palik neki köszönheti, hogy megkedveli egymást, a közös feladatok ugyanis összehozzák őket. Az intézményesült, szponzorokkal megspékelt versenyről pedig úgy tartja, megéri végig csinálni. Még abban az esetben is, ha megromlik a kapcsolata műsorvezető társával. Azt is gyanítja, a Párizs-Dakar rally-n edzett Palik túl gyorsan hajt.

"Nem bánok kesztyűs kézzel Bochkorral, sem Palikkal. Tudom, hogy szabálytalankodnak. Láthatóan sokkal gyorsabban odaérnek egyik városból a másikba, mint amit a kresz megengedne. Már feljelentettem őket a rendőrségen. Szerintem túllépik a megengedett sebességet, amiért felelniük kell" - tesz rá a feszültségre még egy lapáttal Boros Lajos.