Az Ázsia után Európát és Amerikát is meghódító mosolygó, legendás cicafigura jubileumot ünnepel: Hello Kitty harmincéves lett.
Az ennivalóan cuki Hello Kitty márka 30 éve létezik a piacon. Az évek során a japán formatervezésű cicafigurával kenyérpirítótól kezdve biciklivázon keresztül sminkkészleten, táskákon, és szinte minden fajta használati tárgyon találkozhatunk.

Platinacicus

Tekintse meg képeinket!
A jubileum alkalmából 30 Hello Kitty-rajongónak nyílik alkalma, hogy az ennivaló cicafigurát a szokásos fröccsöntött holmiknál jóval exklúzívabb tárgyon is viszontláthassák, írja a Reuters.

Amennyiben hajlandók hárommillió jent (több mint hatmillió forintot) áldozni a ritkaságra, szert tehetnek egy 3 centiméter magas, platinából készült Kitty-re, amelynek ruháját és pántlikáját 131 darab gyémánt díszíti. Tanaka Kikinzoku, tokiói ékszerész cége a cicus szülinapjára harminc darabot gyártott a figurából.

Mindenki kedvence

Kitty évente 500 millió dollár bevételt (több mint 1 milliárd forintot) hoz a gyártó, a Sanrio Co. konyhájára. A cégnek ez a terméke fogy a legjobban. Kittyt Japánon kívül még 40 másik országban is forgalmazzák. Rajongói között óvodások és nagymamák egyaránt találhatók. A legnépszerűbb a kisiskolások körében, de nagyobb lányok - így a Velvet munkatársai - is szívesen fogadnak el Kittyvel díszített tárgyakat.

Plasztikázták

Mint sok más öregedő sztár, pályafutása során Kitty is átesett már legalább egy arcfelvarráson. A tervezők a figura szemeit és orrát kicsit közelebb vitték egymáshoz, hogy még aranyosabb legyen pofikája.