A francia antidiszkriminációs hatósághoz fordulnak a Rainbow Attitude párizsi melegvásár szervezői, mert a fővárosi közlekedési vállalat nem volt hajlandó kiragasztani a metróban reklámplakátjait, amelyeken azonos nemű párok csókolóznak. Az elutasított plakátokon egy nő- és egy férfi pár csókolja szájon egymást. A párizsi közlekedési vállalat hirdetési cége, a Metrobus azzal utasította a hirdetéseket, hogy nem akarja sérteni senkinek az érzékenységét, hiszen a metrót mindenki használja. Mivel a Rainbow Attitude mindenképpen hirdetni akart a párizsi metróban, belement abba, hogy a reklámplakátok "puha" változatát ragasszák ki a kiterjedt földalatti hálózatban: ezeken is két nő, illetve két férfi látható, amint gyengéd pillantást vetnek egymásra, de ajkuk nem ér össze.

Az utcán és a nyomtatott sajtóban továbbra is a "hard" plakátokkal reklámozzák a melegszalont, Európa legnagyobb, homoszexualitással foglalkozó vásárát és kiállítását. Az október 21-24 között rendezendő "népünnepélyen" négyszáz kiállító mutatja be melegeknek szánt termékeit és üzeneteit, köztük AIDS- és homofóbia-ellenes egyesületek, meleg- és melegbarát utazási irodák, divatbutikok, művészek. Az elsőként 2003-ban megrendezett vásár tavaly 400 ezer érdeklődőt vonzott.