horoszkóp

Botrányt okoztak az órán szexelő nyulak

2004.05.18. 09:36
Új órát dobott piacra a Swatch, amelynek kijelzőjén a Káma-Szutra pózaiban ábrázolt, vidám fehér nyulacskák láthatók. A New Yorkba látogatók többsége fel van háborodva a városban látható hatalmas hirdetésen, pedig a Swatch csak vicces akart lenni.
A New York-i Time Square-re látogatók egy része lehajtott fejjel vonul végig a téren. A szemérmes amerikaiak többsége ugyanis zavarba jön a New York legforgalmasabb pontjára kihelyezett hatalmas Swatch hirdetésen, amely hat önfeledt nyúlpárt ábrázol különféle szexuális pozíciókban.

Nem családbarát

Klikk a képre!
A hirdetéssel a Swatch az új "Bunnysutra", vagyis "Nyusziszutra" óraszériáját akarja népszerűsíteni. A cég "touch" technológiájával készített órák mutatói gombnyomásra más-más pajzán pozícióra mutatnak. Bár sokan felháborodtak az ötleten, a Swatch szóvivője szerint a reklám vicces és bevált.

A New Yorkban sétálók azonban más véleményen vannak, szerintük ugyanis nem "családbarát" a hirdetés, és ezért nem kellene ilyen feltűnő és forgalmas helyen elhelyezni. "Jézusom, ez undorító" - nyilatkozta Pat Pearson, 40 éves New Jersey-i lakos a Local 6 Newsnak. "Van a világban elég erotikus tárgyú kép, miért pont állatokat kellett erre a hirdetésre tenni?" Ugyanezen a véleményen volt egy floridai turista is, aki most először járt New Yorkban, de a szexelő nyulacskás hirdetést kifejezetten visszataszítónak tartotta.

Mit csinálnak azok a nyulacskák?

"Két gyerekem van, és nem akarom, hogy ilyeneket lássanak! Mit mondok nekik, ha megkérdezik, hogy mit csinálnak ott azok a nyulacskák? Szörnyű!" Egy másik anya, Jessica Whipple, akinek hat gyermeke van, szintén felháborodott a Swatch ötletén. "Ez annyira durva, teljesen fel vagyok háborodva! Biztos, hogy sosem veszek Swatch órát!"

Puszta irónia

A bennszülött New York-iak azonban nem látnak különösebb problémát a hirdetésben. "Nagyon vicces" - mondja Michael Messina, 46 éves manhattani menedzser. "Legalább nem tolakodó, és szerintem nem is annyira a szexről szól, mint a szerelemről." A menedzser valószínűleg ráérzett a hirdetés ízére, hiszen az óracég képviselői is úgy nyilatkoznak, hogy nem tartják durvának a hirdetést, inkább humorosnak. "Ez egy játékos, vicces hirdetés. A Swatch mindig is próbált ironikus lenni." - mondta a Swatch szóvivője.