A Lidl is beszállt a különlegesebb karácsonyi reklámok közé az új videójával, amelyben arra próbálják felhívni a figyelmet, hogy az ünnepek alatt mindenki csak egy pasira – a Mikulásra – koncentrál, azt pedig hajlamosak vagyunk elfelejteni, az igazi ünnepi hangulatot a nőknek köszönhetjük. (?!?!) Kevesen tudják ennyire szépen vegyíteni a feminizmust a szexizmussal.

A videó röviden arról szól, hogy az agyonsztárolt hipsztermikulással szembeszáll egy kék ruhás (és kékharisnyás!), szőke amazoncsapat – Santa Clara-ék, akik sanszosan a Santa Claus női ellentétei/megfelelői. Rappelve és táncikálva mondják meg a tutit, hogy végül Mikulás is kapcsoljon és segítsen készülődni a nőknek, így végül mindenki boldogan zabálhat. A bulivideó végén azzal tetézik a hangulatot, hogy  

megköszönik a Zsuzsáknak, Katáknak, Csilláknak és Éváknak azt,

hogy örömmel töltik meg az ünnepet.

Mit gondol?