Mike Eckhaus és Zoe Lotta a New York-i székhelyű Eckhaus Latta-ruhamárka dizájnerei, akik elsősorban az innovatív, dekonstruktív tervezéseiről híresek. Ez a két cím alighanem kevés volt számukra, mert most az eddigieknél is átütőbb reklámkampányt sikerült összehozniuk, azaz a ruháik eladásának lehetőségét abban látták,

hogy olyan fiatal párokat fotóznak le, akik egymással szexelnek az ő kedvükért. 

Szándékukban állt valamilyen módon összemosni a szexualitást és a párkapcsolatot a divat reklámozásával, ezt pedig egyedül a szexen keresztül látták igazán megvalósíthatónak. A netes toborzás nem sok sikerrel járt, ezért olyan párokat kerestek, akiket a saját hálószobájukban örökíthettek meg nemi élet közepette. 

 A szex, a test és maga a szexualitás pozitív jellegét akarták ezzel hangsúlyozni, miközben azt mutatják be, hogy ezek a párok milyen rendkívül jól érzik magukat az általuk tervezett ruhákban. Instagramjukon sok, a fentihez hasonló fotót talál, ha akar. 

Ön szerint ízléses az ilyesfajta reklám?