A Chloé nevű kislány 4 évvel ezelőtt, 2013-ban mindössze annyit tett, hogy a szüleivel Disneylandbe utazott. Ő és nővére csak a kocsiban tudták meg, hogy aznap nem az iskolába, hanem a mesefigurás családi parkba indulnak.

A bejelentést és a gyerekek reakcióját az anyukájuk felvette telefonjával.

A többi pedig már történelem:

Az internet népe felkapta a videót, majd a cuki kislány reakcióját és Side-eyeing Chloe néven mémként vált világhírűvé. 

A mai napig nagy rajongótáborral bír, 18 millió ember látta a videót eddig, a mémeket pedig még többen.  Chloe és anyukája, Katie Clem Instagram-fiókját 553000-en követik azóta is. 

A család nemrégiben a Google kampányának keretében Brazilában vakációzott, ahol meglátogatták a helyi központot. A cég Sao Paulo utcáin a kislány arcával hirdeti magát. 

WE ARE HERE IN BRAZIL!!! Hello!! #saopaulo #google #chloe #hi #lily #katie #david

Katie, Lily, Chloe 🙋🏼👩🏼👧🏼 (@lilyandchloeofficial) által megosztott bejegyzés,

A család természetesen megörökítette az eseményeket az Instagramon. Chloe pedig dedikálta képét a Google irodának és megcsodálta, hogy az épület liftjét is az ő arca díszíti.

Signing autographs at #google! . . . #chloe #google #saopaulo

Katie, Lily, Chloe 🙋🏼👩🏼👧🏼 (@lilyandchloeofficial) által megosztott bejegyzés,

Persze nem ő az egyetlen kisgyerek, aki, mint mém vált világhírűvé :

Itt van rögtön Sikerkölyök vagy Katasztrófalány , akik a hírnév ellenére békésen élik hétköznapjaikat és szép lassan felnőnek. 

via eonline