Egy Andrew Parker nevű ausztrál fickó május 19-én, egy sydney-i vonaton volt a szemtanúja, amint egy gyerek elhagyja kedvenc játéknyusziját, és mivel sejtette, hogy elvesztése mennyire fájó pont lehet neki, azonnali cselekvésre szánta el magát.

"Szomorú vagyok. Egy gyerek leszállás közben ejtette ki nyusziját a babakocsiból a Wynyard állomáson, amikor az ajtók már csukódtak."

– írta a férfi a Twitteren "sadbunny", vagyis szomorú nyuszi hashtaggel ellátott posztjában, amelyben a vasúttársaság közbenjárását kérte újraegyesítésükhöz. 

A búslakodó plüssjátékot ábrázoló fotó viharos gyorsasággal kezdett terjedni a mikroblogon. Sorsa a megszólított a vasúttársaságot sem hagyta hidegen. Olyannyira nem, hogy a cég még aznap tudatta a világgal, hogy szomorú nyuszit már fantasztikus személyzetük oltalmazza, és csak arra várnak, hogy gazdája érte jöjjön.

A kibontakozó Twitteres kampányhoz közben számos aggódó nyúltulajdonos csatlakozott, akik ilyen és ehhez hasonló fotókkal fejezték ki szolidaritásukat:

„Egész délután a telefonon lógtak, és a rokonaikat hívogatták. Reméljük, lesz eredménye”

– viccelődött egyikük.

És lett is! A vonatkozó posztok a gyerek apjához is eljutottak, a vasúttársaság pedig megszervezte számukra a találkozót. Az alábbiakban ön is a részese lehet a megható pillanatnak, amikor a kislány visszakapta szeretett nyulát.

„#Szomorúnyuszi most már #Boldognyuszi”

– jegyezte meg a vállalat.

Via Mashable