Egy nagyon egyszerű, de ötletes, figyelemfelkeltő kampánnyal próbálják megakadályozni a gázolásos baleseteket Párizsban, ahol évente 4500 gyalogos hal meg figyelmetlenség miatt - és persze azért, mert átmegy a zebrán, amikor még piros a lámpa.
A francia közlekedési hatóságnak készült társadalmi célú reklámban a piroson áthaladó gyalogosokat először egy ijesztő és nagyon éles fékcsikorgás fogadja, majd a közeli plakáton azonnal megjelenik saját, ijedt arcképük is.
Social ad deters pedestrians from crossing at red lightsThis social ad will make you think twice before crossing at a red light **
Posted by In the NOW on Thursday, 25 May 2017
Az persze nagy kérdés, hogy ennek hatására valóban felhagynak-e a gyalogosok a piroson való áthaladásról, de az biztos, hogy minket meggyőztek.
Én most komolyan elgondolkodtam, hogy többet nem megyek át a piroson. És Ön?
Posted by Velvet on Tuesday, 30 May 2017