A British Airways pr-osai nem hülyék, mert az arrafelé egyik legkelendőbbnek számító énekesnővel, Nicole Scherzingerrel reklámozzák magukat. Pontosabban újításukat, hogy Oculus Rifttel (ez tulajdonképpen egy virtuális szemüveg) mutatnak majd be fontos amerikai úticélokat a kedves európai ügyfeleiknek. De a British Airways pr-osai azért mégis kicsit bolondok.

Ugyanis az egész egészből csak négy képünk van, más infónk nincs (például, hogy ki próbálhatja ki, mikor, hol, ilyesmik). Még a hivatalos oldalukra sem tettek ki semmit, szóval van négy, rettenetesen beállított képünk. Képzeljenek hozzájuk tetszőleges történetet!

Vagy inkább ne. Elképzelni sem merjük, mit látott Scherzinger a csodaszemüvegben. Talán ezt? (Update: oké, most már észrevettük, hogy a háttérben mutatják, mit lát, na de mi meghökkennivaló van Venice Beachen?)

Kommentálná? A Facebookon tegye!