Létezik a közösségi oldalak Michael Korstól csöpögő bugyraiban egy csoport, a Rich Kids of Instagram, ahová a belépő minimum egy Lamborghini, sőt ennek a csoportnak is van egy még exkluzívabb csoportja, a Super Rich Kids of Instagram.
Vajon a luxus és fényűző partik világára hogyan hat a világjárvány okozta változás? Miként befolyásolja egy milliárdos életét a karantén? Gyárt-e a Gucci szájmaszkot, és létezik-e aranypelyhes kézfertőtlenítő, arról nem is beszélve, hogy az elit is felhalmozza-e a toalettpapírt?
A jelek szerint legalább az egyik kérdésre igen a válasz:
Egy dolog biztos, bár jó ha van, de a készpénz roppant veszélyes lehet a pandémia idején, így a gyakran pénzben fürdéssel flexelő instasztárok visszafogottabbak lettek, legalábbis ezen a téren.
A trend a designer maszkban pózolás, és a karantén-luxus bemutatása.
Persze akad olyan is, aki magángépével szépen elrepül valamilyen trópusi helyre, és jachtján vonul el a világ elől, ahol feltehetőleg bőven halmozott fel vitaminos vizet és gluténmentes luxuslisztet.
Íme egy videó, amely megmutatja, hogy miként tudja kitágítani az olykor szűk karantén tereit egy olyan ember, akinek a pénz nem számít:
Luxusautó és egy Chanel maszk, más nem is kell London utcáin ahhoz, hogy biztonságban érezzük magunkat.
Alex Shannon egy szállodában ragadt, persze ne olyanra gondoljunk, ahol láncon csüng a távkapcsoló, és aprót kell dobni a légkondiba. A karanténban selyempizsamában lébecoló férfi leginkább tequilával és napi 3 reggelivel igyekszik feloldani a bezártság okozta stresszt.
Persze van, aki a súlyos helyzetre való tekintettel szerényen meghúzódik 2000 négyzetméteres ingatlanában, felhúzza kényelmes Versace köntösét és borozgatva várja meg, míg elmúlik a baj.