horoszkóp

Jubilál a CKM

2007.02.15. 13:11

A Valentin napon megjelenő márciusi CKM a 100. lapszám a magazin életében, s a jeles alkalomból egy 52 oldalas különálló melléklettel is megajándékozzuk olvasóinkat.  A mellékletben azt a két témát vegyítjük, mely olvasóinkat kiemelten érdekli: nőket és autókat, a CKM történetének 10 legjobb címlaplányának fotója, és a 100 legcsajozósabb verda formájában.

A CKM magazin 1998-ban lépett az hazai piacra, megteremtve ezzel a férfi életmódmagazin addig nem létező kategóriáját Magyarországon.

Olyan híres nők szerepeltek címlapján, mint Bálint Antónia, Tornócky Anita, Gombos Edina, Kapócs Zsóka és Palotás Petra.

Számos Playmate, köztük  Bódi Sylvi, Dundika, Kocsis Orsi, is itt kezdte pályafutását.

A CKM az évek során élenjáró volt az olvasóknak nyújtott innovatív, egyedi ajándékok kapcsán. Ezek között is kiemelkedő volt a beszélő sörnyitó 2006 júniusában.

A CKM magazin a szintén a Marquard Média gondozásában megjelenő Playboy magazinnal együtt meghatározó szereplője a magyarországi férfimagazinok piacának, hiszen a 2 kiadvány együttesen 66%-os részesedéssel bír az olvasottságot tekintve. (*Szonda Ipsos-Gfk., Nemzeti Médiaanalízis, 2006.II-III. negyedév, a mérésben szereplő kiadványok alapján  )

                                            

CKM kiadója, a Marquard Media Mo,. Kft.

A CKM profilja:  CKM a modern férfi életének minden területével foglalkozó életmódmagazin.

A CKM hangvétele - Szókimondó, provokatív, ugyanakkor még a legkomolyabb témákban is humort találó. Olyan, mint két jó barát kötetlen beszélgetése.

 

A Marquard Media nemzetközi kiadóvállalat, 100%-ban magánkézben, a svájci Mr. Jürg Marquard tulajdona. A csoport Németországban, Ausztriában, Svájcban, Lengyelországban, illetve Magyarországon képviselteti magát. Éves árbevétele 120 millió svájci frank, több mint 450 dolgozót foglalkoztat.

Marquard Media Mo. Kft. jelenleg JOY, Joy Celebrity, CKM, Playboy, Playboy Exclusive Shape, Fitt Mama magazinokkal van jelen a piacon, több mint 200.000 eladott példányszámmal és 650.000 fős olvasótáborral. A startégiai célok között szerepel, hogy  a Playboy és a CKM jelenlegi vezető pozícióját a férfi magazinok terén tovább erősítse, a Joy trendi formájával és kedvező eladási árával pedig abszolút győztes maradjon a magyar piacon. Mind a női, mind a férfi lapok piacán egyre szorosabb a verseny, de a Marquard Media volumene és agilitása által kiválóan ki tudja elégíteni a hirdetők és az olvasók igényeit.

http://www.ckm.hu