horoszkóp

5 tipp, hogy nyaralás végére se tűnjön el a csinos, bikinis alakja

2017.07.13. 19:24

Kétség sem fér hozzá, hogy már hónaljig gázolunk a strandszezonban. Egymást érik a kánikulák, a jó időt a felhőtlen napsütés váltja, és így tovább. Egy szó, mint száz: mindenki nyaral vagy nyaraláson töri a fejét. 

Sokak számára a strandolás alapvető fontosságú kelléke a szexi, kidolgozott, feszes bikinitest. De még köztük is akadnak, akik a nyaralás kezdetére elfelejtik, hogy mennyit szenvedtek a hőn áhított karcsúságért, és az ideiglenes jólét adta egyhetes üdülés alatt simán leeresztenek, kicsit visszahíznak, elpunnyadnak.

Megint mások úgy gondolják, hogy a nyaralás a pihenésről szól, itt azt és annyit ehet meg ihat az ember, amennyit akar. Teljesen érthető, jogos hozzáállás ez, de aki a szállásról való kicsekkolás napján is ugyanúgy akar kinézni, mint az elsőn, annak itt van pár tuti tipp. (Aki meg nem akar, az csináljon, amit szeretne!)

1. Egy kis edzés sose árt

via GIPHY

Itt most ne arra gondoljon, hogy fél napot a szálloda konditermében kell töltenie – hisz azt elméletileg megtette már korábban, hogy a nyaralásra kipattintsa magát, ugye–, elég megmozgatni az izmokat. Érdemes rákeresni a vízben végezhető gyakorlatokra, ilyen például az alternatív fekvőtámasz is. Csak annyit kell tennie, hogy a hűsítő 5-10 centiméter mély vízben nyújtott kezes deszkapózban oldalazgat. Ennyi. Ebből csinál párat, és kész is van.

2. Séta, de kicsit máshogy

Nem a parton, nem a szállástól az étteremig ám, hanem a part mentén. Már, ha vízparton nyaral, ugye. Ha egy hegységben, több ezer méter magasan tölti a szabadidejét, akkor már maga a túrázás is jó edzés, de ha tengerparton nyaral, akkor menjen be derékig a vízbe, majd haladjon a part mentén. A kezét is lógassa a vízbe, az plusz nehezítés. Ebből elég napi 10 perc. A nap további részében meg azt csinálhat, amihez épp kedve szottyan.

3. Ússzon!

Ez eléggé adja magát. Aki tud úszni, az ússzon. Lehetőleg befelé, ne pedig a parttal párhuzamosan. Hogy miért? Azért mert így a hullámok plusz ellenállást adnak, tehát több energiát kell kifejteni a haladás érdekében. Ebben az esetben se kell Risztov Évát vagy Hosszú Katinkát megszégyenítő távra vagy időre gondolni, elég annyi, amennyi jóleső fáradtságot ad.

Ha úszni nem tud, akkor csak tapossa a vizet. Na, ezt viszont 1 percig kell intenzíven, aztán pihenés, majd jöhet az ismétlés.

4. Sunyin plankingelés

Ha az eddigiekkel – az úszást kivéve – az a baja, hogy mindegyikről lejön, hogy ön megannyi ember szeme láttára a strandon gyúr, és ez tök ciki, akkor most megnyugodhat. A plankingelést talán nem kell bemutatni, de itt egy videó, hogy mi is ez.

Képzelje el, hogy hason fekszik a törölközőjén, majd felkönyököl, és végül planking pózban találja magát. 30 másodpercig így marad, majd jöhet a pihenés, aztán megint a planking. Párszor megcsinálja és jöhet is a jól megérdemelt Calippo. De, ha még ennél is nindzsább módon akarja csinálni, akkor itt a tuti recept.

Menjen a víztől - lehet medence is - olyan 10 méterre. Feküdjön hasra, majd jöhet a 30 másodperces planking. Amint letelt az idő, pattanjon fel és rohanjon, ugorjon a vízbe. Ezzel le is hűti magát az izzasztó testedzésben, plusz óriási dili is egyben. Ezt is addig lehet csinálni, amíg jólesik.

5. Béreljen valami vízi eszközt!

via GIPHY

Ez meg aztán végképp nem szorul magyarázatra. Ha már az előzőekkel megpróbálkozott, mindent megcsinált, sőt, már halálosan unja az összeset, akkor béreljen ki egy krokodilos kajakot. Azzal menjen egy órát, és máris megvan az edzés a karra és a hátra. Ugyanígy jó a szörf vagy a most divatos paddleboard is. De, ha ez mind úri huncutságnak tűnik, akkor pattanjon be egy vízibiciklibe, az majd megdolgoztatja a combját és a vádliját. Egy óra tekerés, és kész is a napi kardió.

Ha ezeket a tippeket megfogadja, és még nem is rabol rá annyira a svédasztalos reggeli, ebéd, vacsorára, akkor ugyanolyan bomba formában térhet haza a nyaralásból, mint ahogy elindult.

(Telegraph)

Hozzászólna? Írjon nekünk Facebookon!
5 tipp, hogy nyaralás végére se tűnjön el a csinos, bikinis alakja

Nem kell kondiba menni, csak egy kicsivel kell többet mozogni, aztán lehet tovább punnyadni a napon.

13 · Jul 13, 2017 07:24pm Tovább a kommentekhez
Facebook Comments