Poronty

Ha a kölyköm példaképe Kedves Ferenc lenne

| 2009.06.29. 10:03 - terabithia

Az megvan, amikor hatalmas sóhajjal vágod a gyerek bizonyítványát a sarokba, és megkönnyebbülten dőlsz hátra, mert vége, most legalább két és fél hónapig egyik pedagógus sem bassza fel az agyadat azzal a szöveggel, hogy nem hülye ez a gyerek, csak lusta, na meg kevesebbet kellene bohóckodással szórakoztatnia a lányokat órán, blabla? Minálunk megvan.

kedvesf

Pocsék bizonyítvány, hívom is anyámat, az meg csak röhög a telefonba, látod, mondja, mind visszakapod, amit te elkövettél ellenem tizennyolc éves korodig. Anyám áruló lett, én meg számolom visszafelé a napokat. Már csak nyolc év, hat hónap, és tököm tudja még hány nap, hülye vagyok matekból, elakadok, Bendegúz is kiröhög. Nem vagyok okosabb, mint egy harmadikos.

És a bezzegelés megvan? Bezzeg Botond, aki alighogy hazaértünk, már kapta is elő a feladatgyűjteményt és csupán szorgalomból meg is oldott két teljes oldalt, pikk-pakk. Bátyja konkrétan szarik a monológba, már a fürdőszobában áll a tükör előtt, igazítja a haját, tesz rá egy kis zselét is, szünet van, indul haverozni, különben is, minek az ilyen anyának gyerek, aki csak terrorizálni tud. Szeptembertől megjavulok, mondja gyorsan békülésképp, és vigyorogva elhajol a hozzávágott konyhatörülköző elől. A cipő, az fontos, de ilyenkor csakis Nike-t, mert Laura múltkor megjegyezte, hogy milyen menő. Viszi a kutyát is, mert ilyenkor jaj de cuki sikítozással ugranak rá a csajok. Egyelőre csak az ebre, de Bendegúz türelmes.

Ne is lássalak. Ezt meg bármikor örömmel teljesíti, hétig fel sem bukkan, még vécére is a harmadik emeleti haverjához jár a parkból, mert az közelebb van, biztonságosabb, ha nem tesz meg még hármat. Egész nyáron matekozni fogunk, úgy készülj, ajtón belül helyeslő bólintás, de lift előtt meg halk peeersze a válasz, hallom ám!

Szeptemberre tuti kinyomtatok a Velvetnél egy rakat képet Kedves Ferencről, és az orra elé nyomom. Aztán azt is megmutatom neki, milyen csajai voltak ennek a faszinak, biztos vagyok benne, hogy megvilágosodik, és szarik majd a szépfiúságra, viszont estig ki sem lehet majd robbantani a tankönyvek felől, az biztos.

Kommentek

  • 2009.06.29 15:28:27druantia

    Csutkababa, a gyerekem egyáltalán nem néz tévét, nem olvas kis színeseket és ha rajtam múlik, egy darabig még nem is fog. Legfeljebb ellenőrzés alatt :). Ha egy kicsit is sikerül átadni neki valamit az én világnézetemből, nem lesz belőle külsőségek előtt hasraeső ember.

    Mazsola, köszi, legalább nem nekem kellett kimondani, amit te kimondtál :). Pontosan erre gondoltam. KF barátnőitől simán el lehet jutni addig a munkaképes, de egyébként nem dolgozó feleségig. Nem kellene.

  • 2009.06.29 15:28:33ruju

    Ha a pasim vesz nekem ajándékot, azt azért teszi (ideális esetben, ugye), mert szeret. A fenti eber azért vesz a csajoknak ajándékot, mert meg akarja b*szni őket. Akkor melyikünk a kurva?

  • 2009.06.29 15:31:43andie

    Ami ezeket a csajokat illeti, és a sajtót teszem felelőssé, mert a sajtó érdeklődése hiteti el velük, hogy fikarcnyi érdekesség is van bennük.
    Ha egy hónapig egy árva szó nem jelenne meg róluk úgy un block, tehát egyikről sem, el is lehetne felejteni őket.

  • 2009.06.29 15:31:51csutkababa

    Ribizlee
    És máris előállt három idegbeteg ember:
    A volt feleség, mert érthetően rosszul érinti, hogy annyi év után kidobják.
    A pasi, mert hát ugye már nem a régi, műhaj, protkó, pocak, csökkenő potenciál...
    A új nő, akit fúr a régi, fúrnak a gyerekek, és mert otthon unatkozik a palotában, mint szobadísz.

    És akkor jön a pánikroham, orvosi ügyelet, éjjel kettőkor, hajajj, mennyit láttam....

  • 2009.06.29 15:32:21druantia

    Ruju, azért valószínű, hogy a pasid tőled is akar valamit :). De természetesen ettől még nem vagy k. :).

  • 2009.06.29 15:33:31ruju

    Jaj, és mi az a dubajozás? Haza kéne költözni, már nagyon nem érteni mádzsár :-DDDD

  • 2009.06.29 15:34:32ruju

    druantia, jójó, de ő akkor is ad, amikor TUDJA, hogy esetleg nem kap :-DDD

  • 2009.06.29 15:35:02csutkababa

    Ruju
    Asszem, Dubaiban gazdag olajmágnásokat szórakoztatnak nem ócccsóért ezek a hölgyek. Egy-egy hétvége, és máris egy-két milla a zsebben...
    Nem tudom, urban legend-e, vagy igaz.

  • 2009.06.29 15:35:02druantia

    Andie, azért ezek a csajok elég jól élnek (már ahogy én képzelem), és igazából tényleg nem a gyárban nyomják három műszakban. Nem tudom, mennyire lehet megterhelő az, amit csinálnak, de gondolom, a befektetett energia jól megtérül. Annyira akkor mégsem hülyék talán. Lelkük rajta. A sajtó meg csak azért tudja nyomni őket, mert az újságokat valaki meg is veszi, főleg, ha ők vannak a címlapon :).

  • 2009.06.29 15:35:40csutkababa

    Dru
    És nem dob el, mint egy rongyot, ha megun...

  • 2009.06.29 15:38:15andie

    druantia
    persze, ez egy ördögi kör, és szánalmas minden résztvevője bizonyos fokig, de ez nyilván mindenütt létező jelenség...

    és akkor megint ott vagyunk, hogy csak az a baj, hogy buta kislányoknak ez követendő példa

  • 2009.06.29 15:38:18druantia

    Csutkababa, azért láttam én már karón varjút... (Szigorúan nem megsértődni, nem rosszindulatból mondtam.) Ezek a lányok szerintem pontosan tudják, hogy miről van szó. Nem hiszem, hogy őket különösebben megviseli, ha menni kell, hacsak nem anyagilag. Olyasminek képzelem, mint egy határozott idejű munkaszerződést, amit aztán nem hosszabbítanak meg. Aztán ki tudja, lehet, hogy ez mind igaz szerelem :).

  • 2009.06.29 15:38:45Ribizlee

    csutka, meg mindeközben szépen ki is lehet csinálni egymást, a gyerekeket és az új nőt is - hiszen a vagyont (és csak a vagyont) mindenki akarja... :-(

  • 2009.06.29 15:39:19ruju

    jééézus, ez komoly? Hol lehet jelentkezni a melóra? Nem mintha nekünk hiányozna az überpotens férjemnek hála, de ki tudja, lehet, hogy egyszer megint munkanélküli lesz... Azért utána nem sírnék, hogy ne kurvázzanak le :-D

    Az én naív kis lelkem inkább azt súgja, hogy ez urbánus legenda....

  • 2009.06.29 15:39:54druantia

    Andie, a buta kislányok saját maguknak választják ezt az utat. Aki akar, bármikor visszafordulhat. Nagyon nehéz, de én ismerek pl. olyan csajt, aki húszévesen még táncoskurva volt, most meg szerető és hűséges feleség. Nem követendő, de a hibák többnyire kijavíthatók.

  • 2009.06.29 15:41:05hallohallo

    "Olyasminek képzelem, mint egy határozott idejű munkaszerződést, amit aztán nem hosszabbítanak meg."
    szerintem ennél sokkal durvább a dolog.
    úgy élni párkapcsolatban, úgy élni meg elvileg érzelmi életet, hogy mindig kiszolgáltatva vagy - akármilyen celeb, szexszimbólum, stb egy nő, akkor is a gazdag férfi dönt.
    ráadásul ez a "munkaszerződés" addig tart, amíg fiatal a nő. utána mi van? semmi. nemhogy nulla, hanem mínusz. ha valaki erre alapozza az egész identitását, akkor az széthullik egy bizonyos kor után.

  • 2009.06.29 15:42:24csutkababa

    Dru
    Ez tagadhatatlan, a fent említett madár néha valóban ott tartózkodik:-)))
    De akkor basszus, vállalják is fel, mi ez valójában. Konzumnő, szabadidőpartner vagyok, tudom, hogy csak véges ideig. De könyorgöm, ne töltsék meg az országot a szerelem szó kiabálásával, mert ordítóan hamis...

    Ribizlee
    Bizony-bizony, eladó a palota, nincs vevő, kopik az idegrendszer, és szarul van mindenki...

  • 2009.06.29 15:44:02ruju

    hallohallo, sztem erre simán lehet karriert alapozni. Az a Bódi Szilvi pl. mást is tud, nem? (Neki volt egyedül ismerős a neve - mielőtt számonkértek :-DDD)

  • 2009.06.29 15:44:11andie

    druantia
    persze, csak nyilván annak a kislánynak az anyukájának is voltak álmatlan éjszakái, hogy te jó ég, mi lett a lányomból...
    és persze, ha happy end a vége, az okés,
    de ott van pl. Molnár VV Anikó, aki sem szakmailag nem ért el semmit, a magánélete is csőd, és büdös neki a rendes munka...

  • 2009.06.29 15:44:37csutkababa

    Hallohallo
    Bizony, nézd csak meg a Nagyő-t, valami Anikó, hát, extrém elképzelései vannak, de munkáról hallani sem akar...már nem kell senkinek, ő világéletében eltartott volt, és igényei azok vannak.

  • 2009.06.29 15:45:00Ribizlee

    azért ezek a hölgyek nem naív, elsőbálozó szűzlányok, pontosan tudják, mire számíthatnak. és pontosan ezért mennek bele a "kapcsolatba".

    ettől függetlenül én sajnálom őket a kétdimenziós életért

  • 2009.06.29 15:45:11csutkababa

    Andie
    :-))))

  • 2009.06.29 15:46:39csutkababa

    Alkohol, gyógyszerek, drog, cigi, anorexia. Ennyi.Ezzel bírják ki. Nem hiszem, hogy ép lélekkel ki lehet bírni azt, hogy egyszer hopp,másszor kopp, és milyen partenerekkel...

  • 2009.06.29 15:47:31andie

    csutka :-DD

  • 2009.06.29 15:48:10druantia

    Ezeket a lányokat nem hiszem, hogy bárki is pisztollyal kényszerítette volna erre. Az meg, hogy kamu az egész, teljesen átlagos, ha azt nézem, milyen színvonalú és olvasóközönségű újságokban cikkeznek róluk. Felőlem eljátszhatják azt is, hogy KF a farkas, az aktuális meg Piroska, mert baromira nem érdekel. Ezen képtelen vagyok felhúzni magam :). Én egyedül azokat a csajokat sajnálom, aki azért kezdte a hülyeséget, amiért az a bizonyos ismerősöm. Csóró család, sok veszekedés, stb. A kislány meg egyszercsak észrevette, hogy hatással van a pasikra és először egyszerűen csak tetszeni akart. Azt akarta, hogy szeressék. Csak kicsit elkapta a gépszíj, de szerencsére időben jött egy seggberúgás.

  • 2009.06.29 15:48:49csutkababa

    Magánvéleményem szerint a baloldali hölgy alkoholista. Nem tudom, ő melyik, de az arca széthullófélben van, és nem a plasztika meg a smink miatt olyan lárvaszerű...

  • 2009.06.29 15:49:12andie

    csutka
    erre mondtam fentebb, hogy sokan, akik ilyen után ácsingóznak, elhánynák magukat, és menekülnének vissza a rendes életükbe, ha szembesülnének a jólét árával.

  • 2009.06.29 15:49:19hallohallo

    ruju, nem a karrierről beszélek, hanem az identitásról.
    ha valaki úgy nő fel, arra kondicionálják, hogy akkor ér valamit, ha szexi, szép, fiatal, tökéletes testű, és _ezért_ kell a férfiaknak, akkor egész egyszerűen törvényszerű, hogy amint elér egy olyan korba, hogy nem felel meg ezeknek az elvárásoknak (mindig lesznek fiatalabb szép nők, ez ellen nem lehet mit tenni), más elvárás pedig soha nem is volt, szóval akkor szétesik a világ körülöttük.
    pénz ide, pénz oda, ha úgy érzik, nem érnek semmit, akkor nem marad semmi.
    ann nicole smith? vagy más millió példa.

  • 2009.06.29 15:50:14andie

    ő a Debreczeni Zita

  • 2009.06.29 15:52:38andie

    (na, eddig volt jó idő, megint dörög az ég)

  • 2009.06.29 15:53:56csutkababa

    andie
    Olyan negyvenesnek néz ki, de biztosan nem annyi. Maszkszerű arc, keserű ráncok, karikás szemek, összeszorított száj,kemény arcél...
    Depressziót megszavazom neki, és gyógyszer-alkohol kombó is befigyel.

  • 2009.06.29 15:56:44csutkababa

    Hallohallo
    Azok a nők, akik csak pasikon keresztül voltak valakik, vagy ilyen konzumnők, ha szépek és fiatalok, vagy megkeseredett, rossz házasságban tengődő, reménytelenségben élő mindennapi asszonyok...

  • 2009.06.29 15:59:14andie

    hű, csutka, nem lehet egyszerűen csak csúnyácska? :-P

  • 2009.06.29 15:59:14Ribizlee

    csutka, DZ 1981-es születésű. megnéztem, mert engem is ledöbbentett ez a képe

  • 2009.06.29 16:00:02hallohallo

    csutkababa, teljesen egyetértek veled.
    (off: kaptam tetanusz-oltást. _egyáltalán_ nem fáj, mindennemű híresztelés ellenére. meg is lepődtem :))

  • 2009.06.29 16:04:57csutkababa

    Hallohallo
    OFF
    Én tudom, hogy nem fáj, főleg, ha én adom:-)))

    DZ nem csúnyácska.
    Alaphelyzetben szerintem nagyon szép és karakteres arca lehetett, nem tucatbarbi.
    De a mostani arca nem az az arc, hogy csak átbuliztam az éjszakát...
    Tényleg kár érte.

  • 2009.06.29 16:08:02Heatherette

    a Zita szolnoki, és mivel elég sok ottani ismerősöm van, tudok róla eleget tőlük. világ életében egy kurva volt a húgával együtt, na, elvileg ő is modell. a Zita mindig pénzes faszikkal vette körül magát, gyakran elég idősekkel. a Sylvykéről nem tudok semmit, csak annyit, h anno, mielőtt még nem hízott ennyire el, ő lett az én nyuszija a Playboyban. egyszer volt az egyik főzős műsorban, hát elég dögös a lakása, vitrinben állnak a drága cipők. van ott pénz. a dubajozás meg nem városi legenda, tényleg járnak ki lányok, nem is kevesen.

  • 2009.06.29 16:31:11hallohallo

    csak szólok, hogy a bódy szilvi (bárhogy is írja a nevét) nem elhízott, hanem szerződésbe van foglalva, épp mekkorára kell híznia vagy fogynia, egy reklám miatt kellett felszednie tizenvalahány kilót.
    amúgy a playboy közvéleménykutatott, és a magyar férfiak többsége ilyen testeket akar látni az újságban. (látott már valaki playboy-kártyacsomagot? na azon minden csaj hasonló.)

    de őt sem irigylem.
    ha valaki "világ életében kurva", az valamiért/valamitől van.

  • 2009.06.29 16:38:55Heatherette

    amúgy itt van egy rövidke interjú Kedves Ferenccel, amiből szintén nem derül ki, h mit is csinál tulajdonképpen, csak annyi, hogy elég nyálas.

    http://www.playboy.hu/ferfias_reszletes.php?sub=15&id=50

    hallohallo, hát nemtom, szerintem bazi nagy segge van, meg a hasa se kicsi. nálam ő a kövér kategória.

  • 2009.06.29 16:47:08hallohallo

    H, én nem mondtam, hogy sovány, csak hogy nem "elhízott", hanem felhízlalták :)

  • 2009.06.29 16:55:47manka78

    Azért 10 psiból 9 simán indul rá.

  • 2009.06.29 16:56:38hallohallo

    manka, simán, sőt még én is... :)

  • 2009.06.29 17:05:12manka78

    hallohallo! Nadeaztánhátaztán.:))))

  • 2009.06.29 17:27:08még ez a nick is szabad

    Heatherette ha már felhoztad ezt az albérlet kontra lakáshitel dolgot....
    Már miért lenne kockázatosabb albérletbe szülni mint mondjuk egy olyan lakásba ami bár a neveden van, mégsem a tiéd hanem 25-30 évig a banké!!!! :D
    Könyörgöm, gondolkozz már mielőtt írsz!
    Ha korrekt szerződésed van x évre az albérlettel kapcsolatban, ha a fizetéssel kapcsolatban minden rendben, akkor nincs az az ember aki téged kirakhat az utcára.
    A másik esetben viszont elkötelezed magad 20-25-30 évre (ami valljuk be iszonyú nagy idő), bármi közbejöhet és ugyanúgy ugrott az addig kifizetett lóvéd mintha albérletben laktál volna. Ha nem fizetsz könyörtelenül utcára dobnak ha a neveden van a lakás, ha nem!!!! :D
    A poén az, hogy a lakáshitelek sokkal megterhelőbb kiadások havonta mint az albérletek (lakások értékét alapul véve). Szóval a bukás lehetősége óriási (főleg a mai bizonytalan gazdasági helyzetben).

    Szóval az én szememben nincs különbség albérletes ember és hiteltörlesztő ember között...(anyagi semmiképp). :D

  • 2009.06.29 17:28:50még ez a nick is szabad

    szóval, szóval :D
    Bocs, nem olvastam át.

    A cikk jó. :)

  • 2009.06.29 17:30:26zoxó

    Nem szolnoki, csak odajárt középsuliba.

  • 2009.06.29 17:36:37andie

    még ez a nick is szabad

    bizony, bizony.

  • 2009.06.29 17:38:27cantaloupe

    Irigy vagyok, mennyien ismertek celebeket! :)

  • 2009.06.29 17:41:23cantaloupe

    Ja, a kedvesferi melle a triumviratusba tartozik nalam a muszaj(noszaly)sanyi es a hajdupeti is. Komolyan, inkabb az apacazarda, mint ilyen mumajer pojacak.

  • 2009.06.29 17:49:23Heatherette

    noszályról már vagy 5 éve nem hallani. én a németh kristófot mondanám még, az mekkora bájgúnár!

  • 2009.06.29 17:53:12ruju

    cant, te 2-vel többet ismersz, mint én :-DDD na jó, nem igaz, kiműveltem magam ahalatortánból, húgomnak hála, aki folyamatosan nyomta szkájpon, hogy kikicsoda... de kedvesferi meg bódiszilvi meg mittoménki kimaradt. hajdupeti megvan, csak az nincs meg, hogy na ő miazúristent tett le az asztalra hogy ott van ahol???? (dubaj?)

  • 2009.06.29 18:27:05cantaloupe

    H, jogos. Meg a Bochkort is hozzacsapom akkor, en 10 percig sem viselnem el, de volt par jo noje...

  • 2009.06.29 18:34:07Macskanya

    Jópofa, persze vannak elvárásai mindenkinek, nem jó, ha egy társadalmi osztály másikból választ párt. Nem csak anyagilag nem jó.

    DE!!

    Mért nem gondolt itt senki arra, mi van, ha a faszid tönkremegy? Ma ez nem olyan ritka. Akkor kidobod? haha...

    Nekem is volt olyan időszak az életemben, hogy nem volt melóm, hát kerestem másikat, de marha gáz volt. A faszim, aki azóta a férjem, meg nem bántott érte. Sőt, támogatott. Most meg én keresek épp jobban, akkor épp ő tartott el. Nem is akárhogy. A helyzet meg akár a következő hónapra megváltozhat.

    Ne mondjuk már ki ezt olyan könnyen, hogy ez meg ez a követelmény. Hamar megváltozhat ám bárki helyzete, egyik napról a másikra. Ki lehet vágni albérletből is, meg a bank is kivághat a saját lakásodból, ha nem fizetsz.

  • 2009.06.29 19:30:30baudolinA

    Heatherette,
    mi csóróként kezdtük: egyikünk sem volt anyagilag eleresztve. Ösztöndíjak meg alkalmi munkák voltak. Saját lakásunk még mindig nincs, de csórók már nem vagyunk. Mert van bennünk potenciál. :D Egyébként pedig ha valamilyen oknál fogva nem tudna egy darabig dolgozni, akkor teljesen természetes számomra, hogy eltartom. Ő is megtette ezt nekem.

    "és azt se gondolom, hogy a gyereknek nagy buli évente, kétévente, pár évente más helyre költözni. mert az albérlet erről szól, hogy nem örök, csak időszakos."

    Heatherette, én még emlékszem az olyan hozzászólásaidra, amelyekben kifejtetted, hogy akinek nincs munkahelye Csajágaröcsögén, az ne picsogjon, hanem költözzön el, és keressen munkát más városban, vagy akár más országban. Most akkor megviseli a gyereket a költözés vagy sem?

    csutkababa,
    a többit leírtad, köszönöm.

  • 2009.06.29 19:36:35cozumel

    Na ez kerem iskolapeldaja lehetne annak,hogyan lehet egy posztot teliirni kozhelyekkel ES MEGIS szuper jol, szorakoztato modon!

    Ez a szetfolyt feju gusztustalansag a kedves ferenc? hat barki, csak ez ne legyen a gyerek peldakepe...

  • 2009.06.29 19:55:31Heatherette

    baud
    egész más, ha kénytelen vagy költözni, mert helyben nem találsz munkát, és tök más, ha albérletről albérletre jársz. az egyik kötelező, a másik szabadon választott. lehet, hogy csudijó albérletben lakni, mert tündérke a főbérlő, de mégis benne van a bizonytalanság. bármikor gondolhat egyet, és kitehet belőle. a szerződéssel meg voltaképpen kitörölheted a segged. hiába rögzítitek benne, hogy x hetet ad a bejelentés után. én az egyik albérletemben konkrétan úgy éltem még egy hónapot, hogy naponta fogadtam a lakás után érdeklődőket. nem volt valami kényelmes élet. én elhiszem, hogy tök jól el lehet benne lakni, de akkor sem a tiéd. arról nem is beszélve, hogy nem mindenki kap ki egy tündérkét, vannak nagyon geci tulajok, akik ált. addig kedvesek, míg nincs meg az első probléma. de azt rögtön sejtettem, hogy majd jöttök azzal, de deeeeee, sokkal jobb az albérlet. tudtam, hogy ez lesz.
    egyébként nyolcszor leírtam minimum, hogy "tök más, ha már x ideje együtt vagyunk" (a csórósággal kapcsolatban). mert alakulhat úgy, h szétcsúsznak a dolgot. ezt jópárszor leírtam, de folyamatosan jöttök ezzel. most akkor kinek vannak szövegértési problémái?

  • 2009.06.29 20:04:16ruju

    De H, mi meg ittn többen többszörs leírtuk, hogy a szerelem nekünk több annál, hogy mi va a kasszában (nem beszélve a potenciálról, ugye :-DD) te meg ezt a véleményt nem vagy hajlandó tudomásul venni. Jó, te nem jössz össze, ha nincs anyagi háttér. Én, meg mások pedig nem mérlegelnek ennyire "tárgyilagosan". ÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉS?

    Albi: mi idestova 8 éve albérletben lakunk, Németországban (oké, tudom, bocsi) 4x költöztünk, 2x gyerekkel. Sosem azért, mert kiraktak, hanem mert mindig "előre" költöztünk, szebbe, jobba, nagyobba. A gyereknek majdnem mindegy, mi történik, amíg a szülei szeretik és kiegyensúlyozott bír lenni. A világ végéig elmegy a szüleivel, megrázkódtatás nélkül, HA adott a szeretetteljes háttér. Huh, még egy közhely, szori.

  • 2009.06.29 20:05:46cantaloupe

    H,
    en egyetertek veled, nagy lutri az alberlet. Amugy forditva is igaz am, mi kiadunk Adyvarosban egy 3 szobas lakast, es 5 berlobol volt 1 normalis, az egy egyedulallo pasas volt, de olyan tisztan tartotta a lakast es pontosan fizetett, hogy csak lestunk. A tobbiekkel altalaban a penz volt a problema, mig kauciot nem kezdtunk kerni.

    Senki nem irta amugy es nem is gondolja, hogy a sajat kero nem jobb az albinal, ki nem szeretne a maga ura lenni? De nincs mindenkinek lehetosege leperkalni annyit, foleg egyedulallo fiatalkent, ha a szulok is csorok.

  • 2009.06.29 20:07:42ruju

    cant, saját kéró tök jó, ha az egész életedet egy helyen akarodltölteni. Mi már nem az a generáció vagyunk. Valahol olvastam, hogy Mo-n algnagyobb az egy főre jutó saját ingalanok aránya. Még mindig mindenki inkább röghöz köti magát x éves hitellel, minthogy menne a munka és a lehetőségei után.

  • 2009.06.29 20:08:16baudolinA

    Heatherette,
    miért nem tudod elképzelni, hogy valaki akár évekig is (7-8 évig pl.) ugyanabban az albérletben lakik? Nekem tényleg jó a főbérlőm, de elismerem, hogy nincs mindenkinek ekkora szerencséje. Mi vásároltuk bele a bútorokat, úgyhogy "csak" a lakás nem a miénk. Majd lesz az is, de az nem lakás lesz, hanem ház. Addig pedig keresek egy csomó pénzt. :)

  • 2009.06.29 20:10:53andie

    ó, hányszor megkapom, hogy az albi ablakon kidobott pénz, meg bizonytalan!
    és mindig mindenkinek tételesen le kell vezetnem, hogy miért nem kapnék hitelt egyetlen banktól sem.
    ergo a lakásvásárlás nem alternatíva, mert mint lehetőség sem merül fel. egyedülállóként nem.

    megjegyzem, ismerek olyat, aki lakás helyett egy audit coupét vett, mert az volt szíve vágya, így 38 évesen albiban van, és közben mellette folyamatosan volt egy nagyon-nagyon jól fizető állása. és férfi.

  • 2009.06.29 20:12:52cantaloupe

    Ruju,
    ki is lehet adni azt a kerot...egy ingatlan soha nem rossz befektetes. :) En nem erzem magam roghoz kotottnek, ugyanis itt szeretek elni, ahol az otthonunk is van. A gyori lakasomat sem adtam volna el, ha ott elnek, mert ott is szerettem elni. Egy Kelet-Mo-i falubol mar inkabb menekulnek...

  • 2009.06.29 20:13:26cantaloupe

    Baud,
    hat ha valakinek, neked sikerulni fog.

  • 2009.06.29 20:13:47andie

    baud
    dettó, isteni főbérlő, saját bútorok.
    idén még egy festésben is gondolkodom. :-)
    A festék árát levonjuk a havi albipénzből, és kalákában, fiú haverokkal megcsináljuk. :-)

  • 2009.06.29 20:18:08ruju

    cant, oké, igen mi is kiadjuk, de ez az elenyésző kisebbség sztem (már aki megteheti, hogy fizeti egyikre a részleteket, kiadja valamennyiért és lakik egy másikban - te sem Mo-n, asszem)

  • 2009.06.29 20:31:41cantaloupe

    ruju,
    meg mi is csak gondolkodunk rajta...nem Mo-n, az teny.

  • 2009.06.29 20:36:26baudolinA

    cantaloupe,
    egyelőre nem árasztanak el konferenciákkal, de szerencsére vannak fordítások. :)

  • 2009.06.29 21:44:48pimpiii

    A saját lakás kontra albérlet témához: decemberre várjuk a kisbabánkat és albérletben élünk. Amit havonta kifizetünk bérleti díjra, az egy kb másfél szobás panel lakás törlesztőrészlete lenne. A másfél szobás panel helyett inkább egy 3 szobás újépítésű, saját zárt udvarral rendelkező lakás bérlését választottuk. Talán nem teszek rosszat a gyerekemmel, ha lesz saját szobája..

    És hogy mikor lesz lehetőségünk saját lakást venni? pfff.. talán soha. Pedig mindketten jól keresünk, csak éppen nincs mögöttünk "háttér", és mióta az eszemet tudom albérletben élek/élünk, ami mellett önerőre félretenni kb esélytelen.
    Nyugodtabb vagyok albérletben, mint 20-30 év hitellel a nyakamon..

  • 2009.06.29 21:51:47jazmine

    pimpiii, 9 évig laktam albérletben, első gyerek oda is született, de a főbérlő/bizonytalanság miatt inkább a hitel (még 11 év)...

  • 2009.06.29 22:05:15I. Pipi

    hat itt nalunk a valsag miatt most inkabb a berlok jarnak jol. Par honappal ezelotthoz kepest jo 25%-kal estek az arak a piacon. Igaz itt szerozdes van, es mindket fel bevallja, mert a foberlo es az alberlo is kap adokedvezmenyt :)

  • 2009.06.29 22:15:25jazmine

    I. Pipi, a 9 évünk alatt 250%-kal ment fel az albérletünk ára (a lakásoké kb. 600%). Hogy most kicsit visszaesett, jaj de fáj a szívem. Irreális árnövekedés volt mindkét esetben, a keresünk sokkal kevesebbet ment, mindez csak szétnyitja az ollót. Sohasem felejtem el azt a kilátástalanságot, h mi a fenéből veszek lakást, mert önerőnk nulla, törleszteni bírnánk, de ahogy megy az idő, erre is kevesebb az esély. És nagyjából beledöglünk a törlesztésbe, ha nem megy, még mehetek albiba, de addig is van pár év nyugi.

  • 2009.06.29 22:17:30pimpiii

    Ismerőstől béreljük a lakást, a nyugalmat illetően így teljes a kép..
    Persze, idővel a saját lakás lenne a cél, de jelen helyzetben én nem merek ennyi év hitelt a nyakamba venni..

  • 2009.06.29 22:18:25Mannamama

    szétoffoltátok a témát...

  • 2009.06.29 22:19:00Mannamama

    Az eredetihez azért hozzászólnék...

  • 2009.06.29 22:23:50sajtos pogi

    Baromság ez a cikk.
    Kedves Ferenc valszeg nem attól lett gazdag mert kiválóan derivál. Győzikének sem attól lett olyan sok pénze, mert kitűnően végzett a Közgázon. (ezzel nem azt akarom mondani, hogy nem kell tanulni)
    Viszont az is igaz, hogy azért mert valakinek sok pénze van még nem vezet egyenes út a szép, ismert lányokhoz.
    A szép lányok általában nem pusztán a pénzre buknak, kell az is ami mögötte van. Talpraesettség, jó kiállás, határozottság, kreativitás, stb. Ezek nagyrésze kell egy sikeres vállalkozáshoz.
    Ezen a fotón pl. nem ronda ez a pasi. Ápolt, jól öltözött, kedves mosolyú, magabiztosságot sugárzó személy benyomását kelti. Nekem még átlagos egzisztenciával is bejönne.

  • 2009.06.29 22:24:26Mannamama

    Szóval, KF pont abban az időben járt a KVIF (kereskedelmi-vendéglátó és ifo) főiskolára, amikor én.
    A beceneve: DEBIL volt... szerintem, ez elég sokat elárul...
    És ő volt az a csávó, akit SOHA nem hívtunk el a koleszbuliba... annyira "jófej" volt...
    Nője se nagyon, akadt...
    Csodálkoztunk is, amikor pár éve így megszaladt neki a szekér, és egyből ilyen "intelligens, humoros, jófej..." pasi lett - idézet a modell-csajok, " nem a pénzéért vagyok vele" szövegeiből

  • 2009.06.29 22:28:05csutkababa

    Az igaz, hogy állattápon gazdagodott meg? Mert akkor hasznát vehette a vendéglátós tanulmányainak:-DDDD

  • 2009.06.29 22:38:31sajtos pogi

    Ez a Debil becenév elég gáz, de mondjuk azokkal akik nálunk a bulik sztárjai voltak, akik után csak ácsingóztunk, ma már cseppet sem érdekelnének. Komolyodtam, mások az igényeim.
    Volt egy srác, antibulis volt, amolyan anyuci jól nevelt pici fia. A 10 éves találkozón mintegy jó fej, sármos pasi jelent meg, gyönyörű feleséggel. Nem tudom, hogy a csaj változtatta meg, vagy a csajt annak köszönheti, hogy vmi miatt nagyon nagyot változott. Mindenesetre mi ezt annak idején ki sem néztük volna belőle.

  • 2009.06.29 22:38:51andie

    csutka
    a playboy-os cikkben az volt

  • 2009.06.30 08:37:49sajtos pogi

    Állattáp? Ez is azt mutatja, hogy találékony. Debilsége ellenére felismerte, h. manapság a házi kedvencek még a gyereket is megelőzik.
    Egy új társasházi projektet a következő boldog családdal reklámozzák: apa, anya, 1 gyerek, 2 nagytestű kutya
    Kis nyugdíjas panellakó a közértben: agyonmosott ruha, siránkozás a kevés nyugdíj és a drágaság miatt. Kosarában fél kg kenyér és 6 doboz cicakaja.

  • 2009.06.30 08:50:17sajtos pogi

    Albérlet v. saját lakás törlesztője?
    Akkor már inkább az utóbbi, még akkor is ha szerényebb hajlék mint a bérlemény lenne.
    1. Nem biztos, h. mindig akkor és ott és olyan lakást tudsz bérelni, amit szeretnél.
    2. Ha mondjuk 20 év múlva átmeneti pénzzavarba kerülsz, akkor a banknál lehet halasztani ha még egyáltalán kell törlesztened, a főbérlő viszont nagy eséllyel kirak. Pénz nélkül meg ugye újat találni lehetetlen.
    3. A törlesztéssel a saját ill. az utódaid vagyonát gyarapítod.
    4. Bérelni, költözködni fiatalon könnyebb, de idősen már nagyon kiszolgáltatottá válik az ember.

  • 2009.06.30 08:59:08Brumibaby

    off

    inkább ide se jövök ma.
    Valaki azt írta fentebb, hogy "isteni főbérlő", én meg azt olvastam, hogy "istenfélő bérlő".
    Sziasztok

    on

  • 2009.06.30 09:01:00másutt

    Brumi?
    Heh? Istenfelo berhulye? Heh?

  • 2009.06.30 09:11:22andie

    szerintem leszögezhetjük, hogy lakás vs albi fronton is csak annyi a biztos, hogy mindenki csinálja úgy, ahogy neki a legjobb, meg csinálja azt, amire lehetősége van.

    Ha pl. kapnék számlát a bérlésről, nekem jobb lenne, mint a törlesztő, mert itthon dolgozom, elszámolhatnám egy részét költségként.

    És ugye a kaució pénzzavarra is jó, hiszen 2-3 hónapig "lelakhatod", és ennyi idő alatt ki lehet találni valamit.

    Amúgy ezek a kiadások, akár bérleti díj, aki törlesztő, szerintem csak egy keresetből nehezek. Kettőből azért már nem olyan vészes.

  • 2009.06.30 09:12:56mazsola84

    "Ha a pasim vesz nekem ajándékot, azt azért teszi (ideális esetben, ugye), mert szeret. A fenti eber azért vesz a csajoknak ajándékot, mert meg akarja b*szni őket."

    Hát ezen hullára röhögtem magam. Nyilván, ha valakinek van pénze, érzelmei nincsenek. Ha nincs pénze akkor kizárólag az igaz szerelem vezérli. Nekem volt olyan esetem, hogy a csóró pasi csak dugni akart, belépőnek egy pohár sangriát ajánlott fel.
    Ha meg nem szeretne senkit, akkor miért tartana el évekig ugyanazokat a nőket? Minden napra vehetne magának másikat a töredékéért, mint amennyit a BSZ-re vagy DZ-ra költött.

  • 2009.06.30 09:16:32andie

    mazsola
    csak az a furi, hogy mindig ilyen lányokkal esik szerelembe, és ezek a csajok meg egymás országos barátnői.

  • 2009.06.30 09:27:08mazsola84

    andie, én nem ismerem a fickót, nem a védőügyvédje vagyok, csak utálom ezt az áradó rosszindulatot, csak azért mert valakinek pénze van és jó női. Nem kell hüppögni, lehet utána csinálni. Én másokkal ellentétben nem hiszem, hogy ekkora vagyon felhalmozásához csak gátlástalannak kell lenni, szerintem, ha valakinek a vállalkozásai ekkora profitot termel, akkor az ürge valamit jól csinál, és nem tartom butának, ennyi.

  • 2009.06.30 09:33:45andie

    mazsola
    ebben a történetben elsősorban a csajokkal szemben voltunk rossz indulatúak. Én még azt is írtam, hogy jó arc a csóka.
    Egész addig így gondoltam, amíg ki nem derült, hogy gyerekei vannak.
    Mert nem tetszik, hogy apaként a nyilvános kurvázást választja.

    Amúgy a vagyonát nem irigylem, biztos is, hogy valamit jól csinál, és esze is van.

  • 2009.06.30 09:41:43baudolinA

    mazsola,
    én egy szóval sem írtam, hogy jó női vannak. ;)

  • 2009.06.30 09:48:08mazsola84

    baud, azért valljuk be, hogy ízlés ide vagy oda, de azért a nagy átlagnál mindkét csaj egy-két kategóriával jobb.

  • 2009.06.30 09:50:19andie

    de ha az "ár-érték" arányt nézzük, akkor tudjuk, hogy ebben az "árkategóriában" sokkal-sokkal jobb nők is vannak. Csak ők nem töltik meg a Sztory magazint. :-P

  • 2009.06.30 10:31:40ruju

    Hát mazsola, azért nem árt kontextusban is olvasni, a csajok kurvázását nem én kezdtem... Én csak egyetértek, továbbra is, nem rosszindultból, hanem mert ez a jelenség abszolút létezik és nap mint nap az arcunkba tolják - ha hagyjuk.

  • 2009.06.30 11:47:42szl1102

    Én személyesen ismerem Fecót, együtt dolgoztam vele és a kollégáival külsősként kb. 1 évig. A médiából nem jön le, de egy nagyon kedves, okos, tájékozott, jó humorú pasas. Van két szép kisfia akiknek tökéletes apukája. Szóval kérlek titeket ne fikázzátok!
    Az előző kommenteket nem olvastam, bocs ha nem ide való az enyém.
    Ja, és szerintem őt teljesen hidegen hagyja mit írnak róla, sosem reagált egy cikkre sem. Ebből is látszik mennyire intelligens.

  • 2009.06.30 12:41:41baudolinA

    mazsola,
    tényleg nem kekeckedésből, de nekem túl mű mindkettő. A baloldali fehér bőréhez nagyon nem talál a kontrasztos sötét haj, sötét smink, a jobboldali pedig agyon van szolizva szerintem. De nem én kell járjak velük. :)

  • 2009.06.30 12:53:31mazsola84

    baud, ízlések és pofonok, mondom, de szerintem azért egyik csaj sem rossz, még női szemmel sem, én ilyen apróságokon, hogy szolizott bőr nem akadok ki, egy férfinél sem kizáró ok egy ilyen horderejű dolog nálam.

  • 2009.06.30 13:09:58baudolinA

    Nálam sem volna kizáró ok, de jobban szeretem a normál bőrszínt. Magyarán: egy arab vagy egy kreol bőrszín jobban tetszik, mint egy szolizott fehérbőrű. De ez tényleg egyéni.

  • 2009.06.30 14:03:24ruju

    szl1102
    Nem igazán őt fikáztuk, hanem a csajokat, bár nekem a csajain keresztül jön csak le, hogy ő valójában milyen ember lehet, ugye, és az azért nem meggyőző az én értékrendemben.

  • 2009.06.30 17:37:27Miss Marple

    Kérdezték már, hohgy kicsoda Kedves Ferenc?...

  • 2009.08.17 00:36:48Lilla18

    Zita modell !!! Ne alacsonyítsuk egy szintre a Dubai-ban kurválkodó , playboyban picsamutogató , magát nemes egyszerűséggel modellnek tituláló Bódy Szilvikével... Csak hogy mindenki számára világos legyen , Zita SOHA nem szerepelt a nyuszis magazinban , mivel neki ez nem fér bele ! Azt , hogy ő modell számtalan oldal , kép és ember bizonyítja , míg azt hogy Szilvi "modell" kizárólag ő próbálja bizonygatni (mellesleg elég ügyetlenül) . Valaki felvilágosíthatná , hogy a playboytól nem modell valaki . Zita rendszeresen szerepel kifutón , kampányok reklámarca , ezenkívül klímanagykövet és nagyon tehetséges fotós . Miért olyan hihetetlen hogy tényleg szeretik egymást ? Komolyan szánalmasak az emberek...Ha valakinek bejön az élet és boldog , azt rögtön ki kell kezdeni...Talán ezért ilyen savanyú a szőlő és ezért vagytok ilyen megkeseredett emberkék...mert magatok helyett , másokkal foglalkoztok !

  • 2009.08.17 01:00:38Moira

    ő volt az aki a tévében egy fotózással kapcsolatos kérdésre sem tudott válaszolni ugye? Érdemes lenne megnétni azt az interjút. Persze attól még csinálhat jó képeket, nade fotós? ugyanmár
    egyébként semmi bajom vele, egyikőjük sem foglalkoztat

1 | 2 | 3

Szóljon hozzá!

 
Ehhez a bloghoz csak belépett felhasználók szólhatnak hozzá.
 

Ez megy a velvetenEz megy a velveten

BooklineBookline

C-travel ajánlatokC-travel ajánlatok

  • Üdülési csekk elfogadók
    Üdülési csekk elfogadók Több, mint 100 szálloda ajánlatát találja itt, ahol fizethet üdülési csekkjével. Böngésszen és kérjen ajánlatot online!
  • Édes élet Olaszországban
    Édes élet Olaszországban Felejtse el pár napra itthoni gondjait, élvezze a dolce vitát Olaszországban! Böngésszen remek tengerparti apartman- és szállodaajánlataink közt!
  • Nyári kikapcsolódás Hévízen
    Nyári kikapcsolódás Hévízen Hévízen Klimatizált szobák, csodálatos élményfürdő, uszoda, a gyermekeknek pancsoló, játszótér és játszószoba várja a család minden tagját! 89.400 Ft / fő / 6 éjtől
hirdetés