Kisebbségi komplexust okoz a nőknél a pornó

2010. augusztus 7., szombat 19:41
Bár a mai tinédzserek már a pornófilmeken szocializálódnak, a nők többsége a mai napig nem tűri meg a házban a pornót, és akár válóok is lehet, ha kiderül, hogy a párja titokban ilyeneket néz az interneten. A közös filmezésről pedig pláne nem eshet szó sem. Dr. Csides Kata szexológus szerint a prüdéria a legkisebb gond, komoly identitászavart is okozhatnak az idealizált szereplők és jelenetek. Kovács Kovi István szerint viszont ennyi erővel a férfiaknál is jelentkezhetne kisebbségi komplexus. Interjúalanyaink viszont abban egyetértettek, hogy a mostani felnőtt filmek javarészt a nők alázásáról szólnak, így nincs mit csodálkozni a teljes elutasításon.

Csökken a nő önbizalma

Dr. Csides Kata szexuálpszichológus szerint a válasz egyértelmű: „Gondoljunk csak bele, hogy a pornófilmekben válogatottan gyönyörű nők vannak, és amit a képernyőn produkálnak, rendkívül tetszik a férfiaknak. Mindemellett adott egy háziasszony, aki szétrohangálja a lelkét, egész nap dolgozik, miközben két gyereket nevel. Amikor ez a nő este fáradtan hazamegy, nem biztos, hogy ahhoz van kedve, hogy apucival pornófilmet nézzen.”

free-to-watch-adult-films-708845

A szakember szerint tehát nem biztos, hogy csak prüdéria van ennek a hátterében, hanem, hogy a nők nagyon le vannak terhelve. „Ha az ilyen programokat például hétvégére időzítenék, meglehet, sokkal kevesebb nő utasítaná el” – mondta dr. Csides, aki úgy véli, a másik gond, hogy ezek a filmek nagyon komoly identitászavart generálhatnak. „Mert ugye, nem mindenki néz úgy ki, mint Lara Croft, és elkezdi magát hasonlítgatni ahhoz a csodához, ami a filmben van. A párja meg ezt nézi, tehát úgy gondolja, a férfinak ez a típusú nő tetszik – ezek után természetes, hogy nem fog ilyen filmet nézni, ellenben azonnal keresni fogja a saját testi hiányosságait. Csökken a nő önbizalma. Majd megállapítja, hogy ő biztos nem kell már a párjának. Csúnya és kevés. Ez rombolja a kapcsolatot.”

„A mostani filmek ráadásul nagyon el vannak durvulva, túl sok újdonságot nem tudnak mutatni, ezért egyre durvább és durvább dolgokat csinálnak, amit én már betegesnek tartok” – folytatta a szexológus. „Azt sem szabad elfelejteni, hogy a rendezők zöme férfi, akik férfiaknak csinálnak filmeket. Nőknek készült pornófilmet például én még nem láttam.” Dr. Csides szerint a kifejezetten hölgyeknek készült produkciók lényege elsősorban a romantika, harmónia, és minden olyan külsősség és belső – érzelem – lenne, amire a nő a való életben is vágyik. Ez közelebb áll a szexfilmhez. „Minden nő igyekszik megteremteni ezeket a dolgokat egy-egy aktus előtt, amik a mostani filmekben nem jelennek meg. Vannak viszont olyan jelenetek helyette, mint például: a férfi és a nő elindul kirándulni, és amikor fölérnek a hegycsúcsra, a hóban a pasi lerángatja a nőről a göncöt, aztán hirtelen még hat férfi előkerül valahonnan, akik együtt a nő összes testnyílását gyömöszölik, ő meg őrjöng a gyönyörtől. Persze van egy-két nő, akinek ez jelenik meg a fantáziájában, de ha az átlagot nézzük, nekik nem az jön be, hogy hét pasi egyszerre megerőszakolja.”

A szakember szerint egyébként ez inkább a mostani nőkre vonatkozik, a tizenéves lányok ezzel szemben már a pornófilmeken szocializálódnak – ami dr. Csides szerint a lehető legrosszabb megoldás. „A mostani tizenéves lányok testileg érettebbek, mint korábban az átlag, de lelkileg nem. Ha belegondolunk, hogy tizenkét éves korától a pornót másolja le a szexuális életében, az húszéves korára úgy kiég, hogy mindent akar majd, csak szexelni nem.”

Bezzeg a férfiak

„Nyilván él még a hagyomány, hogy a pornófilm elsősorban férfiaknak készül, emiatt is van egyfajta előítélet a nőkben” – vélekedik Kovács Kovi István. „Vannak, akik úgy gondolják, hogy a filmekben kihasználják a nőket, szexuális tárgyként, húsként tekintenek rá, vagyis megalázzák őket. Ehhez hozzájárul, hogy vannak olyan filmek, ahol tényleg kemények a jelenetek, mindemellett szép számmal forgattak már olyan pornófilmeket is, ami a nőknek is tetszik.”

3D-glasses-404 675044c

A pornóproducer úgy véli, a felnőttfilmekkel nem okoznak kisebbségi komplexust a nőben, vagyis nem kellene, hogy ez kialakuljon bennük, miközben az idealizált nőket nézik a képernyőn. „A férfi szereplők is jól néznek ki, szóval működhetne fordítva is a dolog. A férfiak esetében is szokták mondani, hogy esetleg komplexusuk van amiatt, hogy jóképű, kisportolt testű, nagy férfiassággal rendelkező szereplőket láthatnak a filmekben, arról nem is beszélve, hogy több órán keresztül harcra képesek. Ők mégis rajonganak a pornóért.”

Koviék korábban már próbálkoztak olyan filmekkel, amelyek ugyan nem kifejezetten nőknek készültek, de nagy sikerük volt a gyengébbik nem körében is.  „Például a Bujaság kertje, A nő, Az élvezetek nagykövete. Volt benne erotika, lágyság. Benne volt minden, amitől igazán pornó a pornó, de úgy volt felvezetve az egész, hogy a nők számára is élvezhető legyen.

Félnek a nők

Alexandra Diamond egykori pornószínésznő szerint azért nem szeretik a nők ezt a műfajt, mert olyan dolgok vannak benne, amit esetleg ők vagy nem akarnak megtenni a párjuknak, vagy félnek megtenni. „Vagy egyszerűen megtennék, de nem merik, nehogy aztán a párjuk esetleg rossz szemmel nézzen rájuk. Sajnos vannak olyan pornófilmek is – sőt, egyre nagyobb többségben –, amelyekben a nők megalázása a téma; ezeket a pornófilmeket én sem nagyon szeretem. Például a Rocco filmek zöme erről szól. Persze lehet az is, hogy, mondjuk, a hölgy gátlásos, és egyszerűen egy 18-as film még jobban gátlásossá teszi, miközben fél, hogy a párja emiatt esetleg egy szabadabb elvű nőt fog majd választani."

Talán titokban nézik

„Nem vagyok szakértő, ezért csak találgatni tudok” – mondta a Velvetnek Mészáros Dóra sztriptíztáncos. „Talán, mert nem tudják beleképzelni magukat abba a szerepbe, amiben a filmekben feltüntetik a nőt: megalázás, erőszakos mélytorok, pofozás, stb. Talán, mert olyan filmek vannak többségében, amelyekben férfiszemmel van beállítva a kameraállás, naná, hiszen női kamerással még nem találkoztam. Eleve a kifejezés is, lásd "cameraman”. Talán nézik, de nem vallják be senkinek, még a barátnőiknek sem. Így mindenki azt hiszi, a nők nem néznek pornót. Közben mégis."

wattching porn (1)

Hozzászólások

  • 2010.08.07 23:15:20maynardisgod

    Egy filmnek muszáj hatásvadásznak és ingerekkel telinek lennie. A porno is ilyen. Mivel egy filmet nézek, nincs mellettem hús vér nő, nem érzem az illatát, a melegét, a sóhajtását, így pótolni kell valamivel. Olyan ez mint a hamburger a mekiben, tele van ízfokozókkal.
    Az hogy valaki ugyanúgy akarja megdugni a barátnőjét mint egy megrendezett pornóban egyéni intellektuális probléma.
    Ezzel az erővel az akciófilmek miatt mindenki lemészárolhatná a másikat reggelente a metrón.
    Ez illúzió, élvezni kell és ennyi, természetesen mást nyújt mint egy élő ember.
    Én például szeretem a pronót, ha van barátnőm, akkor kevésbé nézem, de nem vonom meg.
    A profi pornót kifejezetten utálom, csak az írja, hogy monoton dugás, gyönyörű tökéletes nők, aki nem ismeri eléggé a típusokat. Sok házikészítésű, vagy direkt amatőr porno létezik. Ezek értékesebbek szerintem mint a megrendezett, farokba injekciózott, bekokainozott szereplős alkotások. Lehet válogatni bőven.

  • 2010.08.07 23:16:36Antifaszok Réme

    Khm.. Izé... Pfúúúúúúúúúj... Le a pornóval....

  • 2010.08.07 23:18:43vadparаszt

    én ehhez nem értek

  • 2010.08.07 23:19:50Androsz

    Agyalágyult, Rékuc arra a furcsa jelenségre utal, amelynek egy másik bizonyítékát te is láthatod a blogokon. Ha ott egy jó nő képe, jönnek a "sunáznám"-ok, de mellettük ott sorakozik számos "szúrnám a fosóját" is. Eltekintve attól, hogy miféle szőröstalpú bunkó barom lehet ennek az óhajnak a fellelkesült megfogalmazója, utal arra is, hogy ma már a férfiak nem kevésszer a nő segglyukára áhítozik. A puncik, pinák és muffok ökumenikus védőszentje ezért még ránk fogja bocsátani a haragját, de meg is érdemeljük, mert desszertnek éppen ki lehet próbálni a hátsó bejáratot, ha annyira érdekes, de főételnek állandóan ezt rendelni elég különös ízlésről árulkodik. És hiányos tapasztalatokról.

  • 2010.08.07 23:20:34Lámpa Lajos

    az elhülyülödés legbiztosabb jele, hülyeségeken vitatkozni.

  • 2010.08.07 23:26:11Auguszta Romanova_2

    En leszarom.
    Szerintem nem megalazo,megalazo a postan dolgozni,meg a ATEVnel.
    Aki otthon elvarja azt amit a pornoban lat,meg kell beszelje a parjaval.
    A porno semmi bajt ne okoz,a gyorshajtas viszont igen.

  • 2010.08.07 23:42:46bumerángos csilla: eZZel, aZZal

    Csak tudnám, hogy mi a jó a pornóban!

    Ötévente belenézek egy ajánlott 'remekműbe', de semmi változás, RESZELNEK vég nélkül.

    Férfiak más férfiak farkát bámulják? Erre izgulnak?

    Női nézők azt kapják, hogy csak a segglyuk számít + szopják 59 percig a brét?

    MI EBBEN A NÉZNIVALÓ?

  • 2010.08.07 23:46:08pop38

    Pennywise: Kovi egyszer azt nyilatkozta, hogy már kizárólag külföldre főleg külföldön forgat filmeket, mert a magyar piac szar.

  • 2010.08.08 00:03:40WorkingGirl

    szerintem sok férfi annyira elégedett magával, hogy le sem esik nekik, vajon miért okozhat komplexust egy ilyen film a nőnek. Ez a faék és a szépen megmunkált fa esete.....
    Nem kell ezen filozofálni.

  • 2010.08.08 00:09:09TobbFenyt!

    Hát én úgy látom a körülöttem élő "normális" embereken, hogy kivannak, mint a liba.
    Szerintem ebben a pornónak és a szabad szexnek nagy szerepe van.
    Van itt néhány olyan nagyarc, akinek párkapcsolat ellenére fogalma sincs a női lélekről, vagy csak nem akarja figyelembe venni. Ők azok, akik a 30-as éveik végére válóper közepén találják magukat. Anyuci addigra unja meg a pöffeteg kis egójukat. Csak most már nem matchboxot követelnek, hanem ilyen pózt meg olyan pózt, egyszerűen a saját feleségüket rongynak nézik. Aztán csodálkoznak, hogy "anyuci", vagy "kicsim" egyszer nem bírja tovább és elmegy. Utána a fickókból durcás Jobbikos válik, a nők egyedül nevelik a gyereket, aki pornón (a)szocializálódva ki tudja, mennyivel mélyebben és rövidebb idő alatt ismétli a kört, illetve ég ki és keres vígaszt leszbikusként. Az utolsó kép beszédes.
    Észrevette már valaki, mennyi leszbikus nő van körülöttünk?! Nem is csoda, de nagyon fáj, pláne mert bennem is a vadálattól tart. Szar így többedjére pofára esni, mikor kezdeményezek és kiderül, hogy ő a lányokat szereti. Kösz pornóipar...!
    Mert emiatt nagy részben a pornó és az azt majmoló, durva férfiak a hibásak, akik a nőt fekvő eszköznek tekintik (Egyiptomban beszélő gép, alias rabszolga volt a neve). Persze végső soron a Sátán a hibás, de azért ne passzoljunk át minden felelősséget rá...

  • 2010.08.08 00:23:06Androsz

    Nem világos teljesen, hogy a Jobbik hogyan is került az eszmefuttatásba.

    A leszbikusok pedig állandóan azt mondogatják, hogy a leszbikusság nem a férfiaktól való átpártolással lesz, hanem már kezdettől lelki beállítódásuk folyománya. (Ami persze nem genetikus determináció, teszik hozzá rögtön, nehogy génhibásnak lehessen őket nevezni.)

  • 2010.08.08 00:25:34balage_81

    az index azzal járna a legjobban ha megszabadulna a teljes velvet-gárdától. fölösleges és borzasztóan nívótlan cikkek, 10-ből egyet olvasok el, és remélem ezzel más is így van. az az egy is szar

  • 2010.08.08 00:27:38Androsz

    Agyalágyult, azt ugyan vitathatnám, hogy a "bevállalós csajok" honnan is tudják, hogy mit is kell majd bevállalniuk, de nem róluk beszéltem, hanem rólad és a többiekről, akiknek ma már a nő segge kell, egyből. Aki pedig nem engedi, attól más is kitelik: maradjunk annyiban, hogy azok időben megszabadultak a magadfajtától, és keresnek valakit, aki a feneküket simogatni és megmarkolni szereti. Vannak ilyen perverz emberek is, látod.

  • 2010.08.08 00:27:52Medencefűtés

    Nem biztos,hogy ilyen cikkeket egy nőnek kellene írnia főleg nem egy szexológusnak :)

  • 2010.08.08 00:28:23Rékuc

    2010.08.08 00:09:09TobbFenyt!
    pont hogy az a trendi, hogy a csaj legyen 'egy kicsit leszbi' (erre ugyan van egy szó, a biszexuális, de ugye az már olyan tudományosan hangzik, a leszbi pedig szexi), és ugyanaz a pasas, aki nappal záptojást dobál a 'buzikra', az este fintorog a csajára, amiért az heteró merészel lenni. Höh.

  • 2010.08.08 00:28:59hellóka

    sunáznám Kovit!

  • 2010.08.08 00:38:55Androsz

    Szerintem is.

  • 2010.08.08 00:45:28screamo

    Ez a cikk ugy szar ahogy van.

    Ha harmonikus parkapcsolatban elsz akkor nem hiszem hogy van olyan dolog amit ne kapnal meg a parodtol (persze nem GangBangre gondolok)
    Es az a no akit meg frusztal az egesz annak valoszinuleg mashonnan eredo onertekelesi problemai vannak.

    Mi is hanyunk a sorozatoktol amiben csak meno es jokepu faszik vannak.De kinem szarja le?

  • 2010.08.08 01:22:38faqq

    Rocco a király!!!

  • 2010.08.08 02:33:23Melee

    Felnőtt, megfelelő intelligenciával rendelkező emberek agyilag tudják kezelni a pornó filmeket, a gond azzal van, hogy a tinédzserek szellemileg még nem nőttek fel hozzájuk, mégis nagy mértékben fogyasztják a hormonális ingerek hatására.

  • 2010.08.08 03:06:21meryl

    hikori, Fokipeter, Azordogugyvedje, Rekuc, Androsz...mindent leirtatok. Igazatok van.

  • 2010.08.08 03:10:03Androsz

    Ez így van, de ezek a tinédzserek lesznek a következő felnőttek - az intelligenciájukról ne is találgassunk -, és most szerzik meg a leendő szexuális kultúrájukat, és a rátekintést a másik félre. Amit egy generációval előrébbről nézve én nem tudok megnyugtatónak minősíteni. Mondhatnánk, hogy na és, majd bunkó módon fognak szexelni, de a szex a mindennapok lelki egyensúlyának és teherbírásának egyik fontos meghatározó tényezője. Régen is baj volt a szex lelki hatásaival, a prüdéria és a tilalmak miatt, de most, amikor látszólag már megtaláltuk a páron belüli harmónia módszereit, újra elcsesszük azzal, hogy a kölykök által szünet nélkül, fásultságig fogyaszthatóvá tettük a pornó egyre primitívebb, teljesen félrevezető mocskát. Meggátolni nem lehet már, hogy eljusson hozzájuk, alternatívával viszont segíteni lehetne valamit. Az amatőr pornó előretörése talán egy spontán, véletlen segítségnek felfogható.

  • 2010.08.08 03:11:46Androsz

    Meryl, köszönöm, az "ez így van" természetesen még Meleehez szólt. :-)

  • 2010.08.08 04:17:17[megmondoember]

    Nem pornó nem kisebbségi érzést kelt, hanem legfeljebb helyrerakja őket. Szembesíti őket azzal, hogy a teljesítményük nulla az ágyban, hogy a férfiak másra vágynak, mint amit ők tudni nyújtanak (mert ez sosem érdekelte őket, sosem foglalkoztak vele, és sosem akartak jobbak lenni benne), hogy nem azok a tökéletes és egyedi királynők, mint amit a pénzükre áhítózó reklámozók szeretnének elhitetni velük, hanem a puncijuk is csak egy olyan dolog, amiből minden második embernek van egy, és ami bármikor másikra cserélhető. Marha nagy különbség.

  • 2010.08.08 04:20:36tavaszi fingok érkeznek a széllel

    Pornóra kirázni. Az ám az igazi. Azt csinálja mindenki, a pasitok, férjetek. Az ilyen szende szüzek meg is érdemlik, mint ez a Rékuc is, akiknek az a szex, hogy koromsötétben takaró alatt misszionárius.

  • 2010.08.08 04:22:59[megmondoember]

    @Androsz: Szerintem ez hülyeség, hogy a fiatalok úgy fognak szexelni ahogy a pornóban látják, és így kvázi durvábban. A tévében is 5 percenként lelőnek valamit, ezen nőtt fel most már legalább két generáció, akik mégsem gyilkolásszák egymást. Legalábbis nem gyakrabban és intenzívebben, mint azok a generációk, amelyikeknek még nem volt tévéje.

    A pornó elsősorban igényt elégít ki, nem igényt teremt. És legfeljebb ahhoz járul hozzá, hogy az egyébként is ott szunnyadó hajlamok és fétisek előbb és erősebben a felszínre törjenek, mert megerősítést nyújt a nézőkben arra vonatkozólag, hogy az ő érzéseik, vágyaik is úgymond normálisak (mert másoknak is vannak ugyanolyanjaik, akik ki is élik azokat - legalábbis a filmen úgy néz ki).

    Arról már nem is szólva, hogy a múltbeli szexualitás nyilvánvalóan túl van idealizálva és kozervitizálva. Az emberek fejében az a kép él, hogy száz vagy kétszáz éve az emberek csak lepedőn keresztül és csak gyermeknemzési céllal... A valóság meg az, hogy a görögök már több, mint kétezer éve is orgiákat tartottak (mármint akik megtehették), és a kámaszutra se éppen az első nyomdasorról gördült le.

  • 2010.08.08 04:38:25Androsz

    Te fing, szerintem te valami mást olvashattál, mert Rékuc ilyesmit nem is említett. A két véglet között számos izgalmas árnyalata van ám a szexnek, de erről te már lemaradtál. Sajnálhatod.

    [megmondoember], elég rossz tapasztalataid lehetnek a nőkkel; akiket én "esmértem", azok bizony foglalkoztak azzal, hogy én mit szeretnék, és ez természetesen kölcsönös. Talán ha nem úgy kezdünk hozzá, hogy "Térdre, ribanc!", akkor némiképp barátságosabb és gyümölcsözőbb kapcsolatokat lehet kialakítani, ami már önmagában is érdekes játék.

  • 2010.08.08 04:45:53[megmondoember]

    Ezen logika mentén neked meg elég rossz szexuális tapasztalaid lehetnek mai tinédzserekkel, hiszen szerinted bunkó módon szexelnek, sőt, úgy általában kőbunkók.

  • 2010.08.08 04:51:07Androsz

    "Legalábbis nem gyakrabban és intenzívebben, mint azok a generációk, amelyikeknek még nem volt tévéje."

    Ez egy elég unalmas és hülye érvelés. Talán olvass utána, hogy 30 évvel ezelőtt évente hány embert késeltek meg a nappali utcán, hány bankrablás (OTP, Posta) történt, hány fegyveres összetűzés, hány betörés, a kocsik számához képest hány kocsilopás. És mennyi tavaly. Aztán megbeszéljük, mire jutottál.

    A Káma-szútra, amit te valószínűleg nem olvastál, mivel elég unalmas írás, egy régi szexológiai felvilágosító és okító szöveg, egy tudós alaposságával katalogizálva a szex olyan fogásait, mint például hogy milyen alakú körömnyom - nem karmolás - hagyható a nő bőrén és az hol mit jelent.

    A pornó nevelő hatásával kapcsolatban pedig, mivel mi egyértelműen a tinédzserekkel foglalkoztunk, kérdezz utána az utánzás és a szerepminta személyiségfejlődésben betöltött meghatározó szerepéről, és hogy a serdülő fiú ilyen jellegű fejlődése mikor ér el egy viszonylag stabilnak nevezhető állapotot. Hát jóval később, mint mikor először néz meg a barátnőjével egy pornót, a mai viszonyok között. Szóval nekem nem mondd, hogy a pornó csak passzívan kielégít egy szilárd igényt, és legfeljebb (?) felszínre hoz különleges vágyakat.

  • 2010.08.08 04:57:57Androsz

    "Ezen logika mentén neked meg elég rossz szexuális tapasztalaid lehetnek mai tinédzserekkel, hiszen szerinted bunkó módon szexelnek, sőt, úgy általában kőbunkók."

    Úgy van, jól foglaltad össze a lényeget. Tízből hat kőbunkó, további kettő egyszerűen csak neveletlen, haszontalan, elkallódni kész nyersanyag, a maradék kettővel még lehet kezdeni valamit. És bizony két olyan tizenéves srácot is ismerek, akiket nagyon zavar, hogy a csajok állandóan leszopni akarják őket, kapásból. Mert egy lánnyal ezen kívül még egy csomó nagyszerű dolgot lehet csinálni. Persze azok a csajok csak engedik felszínre jutni a saját kreatív elképzeléseiket, semmiképp sem a ribancok iránti új fajta keresletnek engedelmeskednek.

  • 2010.08.08 05:08:52[megmondoember]

    "Ez egy elég unalmas és hülye érvelés. Talán olvass utána, hogy 30 évvel ezelőtt évente hány embert késeltek meg a nappali utcán, hány bankrablás (OTP, Posta) történt"
    Ez elég unalmas és hülye érvelés. Talán olvass utána, hogy 30 évvel ezelőtt hány embert lőttek le a határokon csak azért, mert nem kívánta a továbbiakban élvezni az áldásos szocialista rendszer előnyeit. Talán olvass utána, hogy hatvan-hetven ézzel ezelőtt a II. világháborúban hány tízmillió embert öltek meg! És mennyi tavaly. Aztán megbeszéljük, mire jutottál. Úgy értem csak akkor ha tudsz erre időt szakítani a tinédzserekkel történő pedofil kapcsolatok közt, hiszen nyilván ez alapján számoltál be nekünk első kézből arról, hogy milyen is a szexuális kultúrájuk.

  • 2010.08.08 06:33:55funfun

    Aha, biztos így van minden, ha egy emancipicsa pszichológus leírta. A férfiak sok olyasmit szeretnek, amit a nők nem. Ilyen a pornófilm is. Készültek pornófilmek kifejezetten nőknek is, ahol több romantika volt, jobban ügyeltek a részletekre (virág, dekoráció), mert a nőknek az a fontos. Ha már ez az überokos Csides Kata, aki a téma szakértőjének tartja magát, női komplexusról ír a pornó kapcsán, miért nem figyelt arra, hogy férfiaknak is okozhat komplexust az ott látható farok méretek, kigyúrt testek stb. kapcsán. Egy nő, mégha pszichológus is, nem értheti, miért kell a férfiaknak a pornó. De kell, és pont. A Csides Kata doktornő meg menjen inkább rúdtánc tanfolyamra, úgy nagyobb hasznát látnánk.

  • 2010.08.08 07:19:37bleckdeck

    A PORNÓ KELL! ÉLJEN A PORNÓ!

  • 2010.08.08 07:52:30Lúdtalp

    Megint egy olyan történet amiben a pár tagjai nem beszélgetnek aztán minden faszságot 'hisznek'.

  • 2010.08.08 08:13:57A Föld márpedig lapos

    A pornóval szerintem egyetlen baj van. Sokan, nem csak fiatalok, egyszerűen nem tudják, hogy lehet(ne) máshogy is!
    Míg Bruce Willis a problémáit megoldja egy csinos géppisztollyal, azért az emberek látják, hogy bizony el lehet érni a 80 éves kort géppisztoly használata nélkül is.
    A szex és a szexuális élet, a szexuális vágyak mind tabu. Ha beszélünk is róla, felületesen tesszük. A fiatalok sem sok felvilágosítást kapnak és ha kapnak is, az maximum biológia.
    És itt jön be a pornó szerepe.
    Ezért nem lehet egy akció film hatását a pornóhoz hasonlítani. A pornót sokan ismeretterjesztő filmnek tekintik, mert egyébként tabu.

  • 2010.08.08 09:02:32örömlány

    Az arányokra érdemes figyelni, ötleteket, játékokat át lehet venni, de ha azt várja valaki a partnerétől, vagy magától, amit a pornófilmben lát, háát, hülyén fogja magát érezni... Egyébként szerintem a pornó olyasmi, mint a növényi alapanyagokból készült sajt... sok köze nincs az eredetihez.

  • 2010.08.08 09:05:35Zsúúúú04

    "Dr. Csides Kata szexológus szerint a prüdéria a legkisebb gond, ..."
    Pontosítsunk!!!!! A prüdéria a LEGNAGYOBB gond....

  • 2010.08.08 09:19:56ksbrck

    androsz, sztem ne vitatkozz ezzel a f*sz megmondóemberrel, hisz kőprimitív, fel sem fogja, miről beszélsz... :)

  • 2010.08.08 09:23:35Martian

    Pár évtized múlva talán az lesz a menő, hogy vonjuk be a kutyát-macskát-kecskét is a hancúrozásba... csak semmi prüdéria...
    :))

  • 2010.08.08 09:34:04Dragan Rafajlovic

    Zigomer Trubahin

    Hat te sem sok pornot neztel eddig.Annyi stilus van mar hogy meg sem lehet szamlalni ,ugy hogy ez a "hol vanak a pornoban a gyonyoru nok???" Fele duma szanalom.
    A PORNO JO SOT KURVA JO ES MI FERFIAK IMADJUK MINT AZ ALLAT.Megy a duma kozben meg mindenkinek megy a torrent xxx ezerrel lefele.
    Az igaz hogy durvulnak ,mert hat ugy nez ki a tobseg erre vevo.
    Romantika stb. az nem porno hanem inkabb sex film a ferfinak alt. kemeny baszast akar latni nem simogatast szep hupikek meg rozzaszin hatterrel.
    A porno kielegiti a ferfiak fantaziajat ,vagy jobb lenne ha felspanolva az utcakon orjongenenek a veres friss hus utan??
    A tesztoszteron ko kemeny dolog am sokszor eleg kenyelmetlen is lehet :D foleg nyaron ezer no kidobalva mindenuk aaaaaaaaaaaaaaaaaa

  • 2010.08.08 09:35:58Dragan Rafajlovic

    I LOVE BANGBROSS.COM FAN :D :D

  • 2010.08.08 09:43:35Sikonya Gyula

    Nem csak a nőkben, időnként azért nézek amatőr oldalakat, hogy megnyugodjak, nem csak nekem nincs akkora farkam, mint egy rúd téliszalámi... :)

  • 2010.08.08 09:54:58Dragan Rafajlovic

    TobbFenyt!

    "Mert emiatt nagy részben a pornó és az azt majmoló, durva férfiak a hibásak, akik a nőt fekvő eszköznek tekintik (Egyiptomban beszélő gép, alias rabszolga volt a neve). Persze végső soron a Sátán a hibás, de azért ne passzoljunk át minden felelősséget rá..."

    Bocs a ferfiak neveben is hogy ponot nezunk :D

    Nem igazan ertem hogy a nok tisztelet a kivetelnek miert nem kepesek elviselni hogy a ferfi mas ,ferfi es a no teljesen mas es teljesen mast akar egymastol ,miben is egyeznenek a ferfi not akar a no meg ferfit.
    A ferfi a sexen keresztul ismeri meg a not a no meg a belson keresztul.
    A ferfiaknak kell a vizualis elmeny es pont epp ezt elegiti ki a porno.
    Ez meg nem azt jelenti hogy otthon akit szeretnek feltetlen ebbe kenyszeritik bele.
    A ferfi ferfi marad a no meg no nem valtozunk es nem valtoztatjuk meg egymast mert nem lehet.
    A kapcsolatok meg nem a pornon mulnak hogy jok vagy nem.
    Mindenkinek meg kell talalnia a parjat azt meg van oldva,de nyugodt lehetsz ,hogy egy jol mukodo kapcsolatban is elo kerul a porno maganyos ferfi percekben :D

  • 2010.08.08 10:10:48Dragan Rafajlovic

    [link]

  • 2010.08.08 10:21:53domini cane

    Na ja.Kurvára unalamas , hogy amikor ingyé' adta a kábel a pornót , nos azokban a filmekben nagyon hamar rámentek anárla.Többek között ezért sem néztem.

  • 2010.08.08 10:22:28eino.

    Csak tudnám, hogy mit csinált az átlagférfi, amikor még nem volt pornófilm... Nem a kiváltságos réteg, aki kurvázott vagy rajzolt füzeteket nézett, hanem az átlag. Földműves, kovács stb. .
    Ja, dolgozott napkeltétől napnyugtáig, télen-nyáron, hogy eltartsa a családját?
    Ezek szerint mégsem létszükséglet a pornó. Az étel, a víz, a ruha, a cipő az. A mai férfiak könnyen jutnak pornóhoz, viszont ahhoz az információhoz kevésbé, hogy a gyerekeiknek kötelesek biztosítani a létminimumot. Vagy inkább a pornó jobban megfogja őket, mint a kötelességtudat.

    Az análról meg annyit, hogy igen, többen akarják, amióta a filmek felkapták a dolgot. De ez nem jelenti azt, hogy egészséges a nő számára. Elég az a fájdalom, ami a szüzesség elvesztésével jár. Ha egy nő önként bevállalja a másikat, akkor legyen. De rábeszélni egy szerelmes nőt? Szemétség

  • 2010.08.08 10:27:03salaxx

    Androsz írásaira a mai tinédzserekkel kapcsolatban:
    egyetértek....már 1 ideje (de azért nem olyan nagy ideje) nem vagyok az, de nem kell messze menni...iwiw, myvip....közösségi portálok képei. Vagy ott az utca...reggel metró villamos...még hagyján...reggel van "csak" iskolába mennek a csajok...kb úgy mint anno 1 buliba indultak. Este meg buliba úgy indulnak mintha pornóforgatásra mennének. Sajnos az "utánzással" kapcsolatban is osztom a nézeted. Minden videóklipben már félmeztelen csajok pasik vannak szexet imitálva, a "sztároknál" a villantás a menő (ha kint van a picsád). Félreértés ne essék! Szívesen megnézem a nőket...sőt, szex terén sem vagyok prűd és a barátnőm sem az, de hosszú távon gondolkodva erre e világra fog születni az én gyerekem is és nem nézném szívesen ha a lányom ilyen lenne, mint a maiak..legalábbis 14 évesen semmiképp se legyen olyan. A homlokukra van írva hogy szopok-nyalok...a gombot varrok már nem...mert azt a buliban meg a facebookozás közben már nem lehet.
    Szóval szülők...néha menjünk oda a lányhoz és ha nem értünk a géphez sztem kérjük meg (vagy egy ismerőst) hogy mutassa már meg, hogy milyen képek vannak róla a neten keringve és ha kell bár nem vagyok a híve azért 1-2 jó nagy atyai pofon elzördülhet, mert nehogymár 14 évesen ország világ előtt egy vibrátort szopogasson....aztán utána meg megy a feháborodás ha a lány a napiszar-on meg a pedomaci.hu-n figyel

  • 2010.08.08 10:36:06Martian

    "Az análról meg annyit, hogy igen, többen akarják, amióta a filmek felkapták a dolgot."

    Kérdés, hogy egy férfi bevállana-e ilyet egy másik férfival hármasban...

  • 2010.08.08 10:44:41NemoKapitány

    Valóban sok mai "pornófilmnek" szinte már a szexualiáshoz sincs köze annyira undorító. (Nem a meztelen női és férfi test az undorító.)

    Elnézést, de lassan szaró-, hugyozó-, fingóverseny lesz a "normális". Vannak rá vevők kétségtelen. Azt nem tudom, hogy honnan kerülnek elő.

  • 2010.08.08 11:03:22MEDVE1978

    Nem értem az emberek egy jó részét. Férfi vagyok, most 8 éve élek egy kapcsolatban. A kapcsolatom nem a pornófilm. Sőt, engem kifejezetten zavar, ha pl. dugás közben pornót nézek. A pornó nem más, mint egy álomvilág, igen, ahol a nők eszközök. Bár nem voltam még kurvánál, a pornó meggyőződésem szerint egy vizuális kurva, maszturbációs segédeszköz.

    Ha szeretsz egy nőt, nem az fog eszedbe jutni, hogy fullanálba bevágd neki a brét előkészületek nélkül vagy bármely más módon fájdalmat okozz neki. A szereteted, szerelmed arra késztet, hogy élvezetet okozz neki. Mondjuk nekem ez a fájdalomtéma pornóba sem jön be, de ott nem zavar, ha a szőke luvnya előadja, hogy milyen jó, ahogy Józsi a 40 cm-es szerelő analizálja. Ha jó színész, akkor még lehet, hogy el is hiszem neki és betölti szexuális segédeszköz funkcióját.

  • 2010.08.08 11:08:59MEDVE1978

    Ja, emellett Dr. Csides megszólalását is elég szarnak tartom. Rohadtul utálom azt a korszellemet, hogy "a nő egész héten dolgozik és 2 gyerek elaltatása után már nincs kedves stb.". Nálunk pl. elég egyenletesen vannak elosztva a feladatok, miért kell mindenkit általánosítani? Egyébként 100 éve meg az volt a korszellem, hogy Józsi hazajött a mezőről Ilonához meg a 8 gyerekhez, majd félrevonult a hálóba, azt jól megdugta Ilonát. Ha nem akarta akkor is. Bár Ilonának nem jutott sose eszébe, hogy nem akarja, mert ez volt a korszellem. A szexet, a 8 gyerek utáni munkát természetesnek, házastársi kötelességnek tekintette. Ahogy a mai nők már nem mind így vannak ezzel.

  • 2010.08.08 11:15:32Theremin

    Nem értem. Egészséges egyensúlyt ebben is lehet találni.
    Néha egnézünk egy pornót közösen, jót dugunk rá
    de eszünkbe se jut h olyanok legyünk mint a szereplők.
    És van igényes pornó - dánok csinálnak ilyet - a szaros fasszal pofozós,
    köpködős kovi féle udormánytól a hányinger kerülget.

  • 2010.08.08 11:18:16csengettyuur

    és egy meglepő felmérés a nők szexuális szokásairól:[link]

  • 2010.08.08 11:31:03regression

    Azért ugye azt is látni kell, hogy van a pornó, meg van a pornó. Kinek mi tetszik azt találja meg. Egy webcam-es amatőr (nem fake amatőr) nem igazán egy kategória az Anál Banán XXIV.-vel stb.

  • 2010.08.08 11:50:11Gábor a Jobbszélső

    Nem önmagában a pornóval van a baj, hanem annak minőségével. Ffiként is zavar, hogy szinte egyforma mind. Szopj le, megduglak, seggbekúrlak, szádba élvezek. Ünmagában mindegyik rendben van, csak a filmeken mindez úgy jön le, hogy a pasi kielégítése az egyetlen cél. Nekem sem tetszik ez így! Van néhány üdítő kivétel, de ritka mint a fehér holló. pl a Nejem is szívesen megnézi a pornót, de csak a lezbikusat, mert ott a lányok tényleg egymásnak örömet okoznak.
    Az anállal kapcsolatban csak annyit, hogy több barátnőm is rájött, hogy az jó is tud lenni, ha jól csinálja valaki. Meglepő. hogy mennyire megszeretik a lányok, van aki konkrétan az aktust így, és van aki követelte, hogy orális sex közben a síkosított ujjamat dugjam a popsijába. Mindez persze attól függ, hogy állnak hozzá a ffiak. Lehet elvenni a kedvét ettől valakinek, és lehet meghozni ehhez. Volt aki után azt mondta, ezt sosem gondoltam, hogy egyszer élvezni fogom. Kicsit jobban oda kellene figyelni, hogy mi is kell a Nőnek, és főleg hogyan!

  • 2010.08.08 12:02:10indapasssucks

    "...Nőknek készült pornófilmet például én még nem láttam.” Dr. Csides

    ÖÖ, kőműves vagyok, falazóblokkot még nem láttam. Erdész vagyok, őzet még nem láttam. Rendőr vagyok, zebrát még nem láttam.

    Mi lenne, ha meginterjuvolnának egy olyan embert, aki jártas a szakmájában?

  • 2010.08.08 12:12:02Kytia

    "Nejem is szívesen megnézi a pornót, de csak a lezbikusat, mert ott a lányok tényleg egymásnak örömet okoznak."

    Ez nagyon ismerős.:)
    Egyébként nekem nincs komplexusom tőle, de az a tapasztalatom, hogy a pornóimádó pasik a leghamarabb megunhatóak az ágyban. Akik meg úgy vannak, hogy "nem értem, mi a jó eben, csak unalmas gyaszatolás", azok a legjobb szeretők. Nem tudományos statiszika, csak személyes tapasztalat.

  • 2010.08.08 12:17:31fagzal

    "A mai fiatalok már pornón szocializálódtak... na akkor EZZEL NE IS FOGLALKOZZUNK, mert mint magyar szexológus, nyilván ötven fölött vagyok..."

  • 2010.08.08 12:25:28udeisz

    A pornó vizuális prostitucíó.Csak nem kapod el az AIDS-t és olcsóbb.A régi generációk mindig ócsárolják a fiatalabbakat amióta világ a világ.A középkorban a skolasztika egyenesen erkölcstelennek tartotta,ha egy nőnek egyáltalán van nemi vágya.A nöi orgazmus a XX.sz. második felében lett morálisan pozitív.

  • 2010.08.08 12:25:58kovi1970

    2010.08.07 23:19:50 Androsz
    "utal arra is, hogy ma már a férfiak nem kevésszer a nő segglyukára áhítozik."

    Ja, a látens búzák.
    Homoseggszurkálók.

  • 2010.08.08 12:45:25funfun

    Csides Kata doktornőnek, a téma neves kutatójának, szeretettel:
    [link]
    Ha már kutakodsz, édes, meg szakértőnek kiáltod ki magad, legalább guglizz, ha normális szakirodalmat nem olvasol. Okoskodó luvnya.

  • 2010.08.08 12:54:22deflorator

    A dugás nem okoz kisebbségi komplexust? Ha meglátja egy nő a szép nagy farkamat, még el találja szégyellni magát, hogy neki olyan miért nincs, és soha többé nem akar majd lefeküdni senkivel! Talán ezért szexeltek a régiek ruhában (Ami persze nem igaz, de divatos ezt hinni).
    Lám, én is tudok megdöbbentő állításokat megfogalmazni, pedig még csak szakértő sem vagyok.

  • 2010.08.08 13:06:11Stroy

    Bocs, de szerintem is szar ez a cikk; afféle "manapság már nem tisztelik a nőket" típusú felvetés. Ez sokkal jobb:[link]

  • 2010.08.08 13:28:46kvadrillio

    2010.08.08 12:25:58kovi1970

    "ma "már a férfiak nem kevésszer a nő segglyukára áhítozik."

    Erre kell azt mondania egy nőnek: Szivem, segbbedughatsz, ha előbb engeded egy 30 cm-es dákójú négernek magadat is jól seggbeQ.ni !!! :O)

  • 2010.08.08 13:58:32odamondó

    Leírják hogy pornó rombolja a nők egóját oké. Két sorral később: "a nők nem néznek pornót".

    Jolvan. Szerintem simán a kicseszett nőimagazinok szuper buta cikkei rombolják az agyukat nem a pornó.

  • 2010.08.08 14:25:02Pacman

    Az volt már, hogy a XXI. század pinája a segg?

  • 2010.08.08 14:26:50Mobutu Sese Seko Nkuku Ngbendu Wa Za Banga

    Csak eltorzította az értékrendjét a hormonok irányította csöcs-pina-fasz központú magazinvilág, az!

  • 2010.08.08 14:43:00fuggetlenallamok

    nekem az a gyanúm, hogy ennek a csidesnek a 90-es évek derekán egy pornófaló, nőverő, semmittevő férje lehetett.
    a pornó filmek használata a következő:
    fiatalon megnézed, rájössz, hogy van a misszionáriuson kívül más csel is. később ráérzel, hogy szabadon variálhatóak a pózok és már nem csak a 'jujj de jó! édesem!' dumát lököd a maszatoláshoz. kinyílik a szexuális tudatod. megfelelő partnert keresel és próbálsz önmagad is megfelelő maradni. ennyi a lényege. francnak kell mindig az ilyen témákat ördöginek felfogni?

  • 2010.08.08 15:23:01Minden kedden megmosom a pöcsömet

    pl a Nejem is ... több barátnőm is rájött

    Egyszerre hány nőt szédítesz ?

  • 2010.08.08 15:24:40Minden kedden megmosom a pöcsömet

    misszionáriuson kívül más csel is

    ÍGY VAN!

    Számomra a hónaljszex jött be a legjobban, csak ajánlani tudom.

    Ha egyszer rákapsz, nincs megállás!

  • 2010.08.08 15:30:47Minden kedden megmosom a pöcsömet

    ár évtized múlva talán az lesz a menő, hogy vonjuk be a kutyát-macskát-kecskét is a hancúrozásba... csak semmi prüdéria..

    Állítólag a ponty a legjobb, de szinte hetente vannak színes hírek lovakkal, csirkékkel közösülő fiatalemberekről.

    Macskával is csinálják.

    Igaz vagy sem, de ilyen is van:[link]

  • 2010.08.08 16:00:02SirSmoke

    Miert megy ez a hiszti? Mindenki nez pornot! Nok is ferfiak is. Hogy milyen filmek keszulnek, hat gyerekek amire igeny van.
    Sokan a hozza szolok kozul, pfff en aztan nem szeretem az analt. Jo, mi van akkor ha a parod megker ra?? Kifejezetten igenyli? Sot mi van akkor ha O ugy nagyobbat elvez? Nah akkor mi van, okosok!?
    A sok frigid mai kiscsajnak meg jot tesz a porno. Nezzek! Teged miert zavar? Ugy is zartajtok mogott azt csinalnak amit akarnak. Nem?
    5 eve meg azt sem tudta a magyarok 90% a, hogy vannak swinger klubbok a vilagon. Es? Ha valakinek az jon be?
    Valakinek meg az, hogy reggeltol estig veri az alazos pornora.
    Neked meg az ha hazamesz az asszonyhoz. Szived joga, hogy mit csinalsz az eleteddel, nem?
    Javitsatok ki ha tevedek!

  • 2010.08.08 16:15:25Rékuc

    'Sot mi van akkor ha O ugy nagyobbat elvez? Nah akkor mi van, okosok!?'

    ez esetben érzékeny búcsú mellett ajánlanék neki meleg társkereső oldalakat, mert nyilván az való neki,nem a nő :)

  • 2010.08.08 16:25:56SirSmoke

    #
    2010.08.08 16:15:25Rékuc

    'Sot mi van akkor ha O ugy nagyobbat elvez? Nah akkor mi van, okosok!?'

    ez esetben érzékeny búcsú mellett ajánlanék neki meleg társkereső oldalakat, mert nyilván az való neki,nem a nő :)


    Egy lanyrol beszeltem....O igenyelte, hogy "unfrankoba", erobol, hajtepessel, rendesen.... :)

  • 2010.08.08 16:30:26Rékuc

    ez nem derült ki, de pont erre gondoltam az elején, amikor azt írtam, hogy remélhetőleg mindenki megtalálja a párját, akivel egyezik ilyen téren is.

  • 2010.08.08 16:36:42SirSmoke

    #
    2010.08.08 16:30:26Rékuc

    ez nem derült ki, de pont erre gondoltam az elején, amikor azt írtam, hogy remélhetőleg mindenki megtalálja a párját, akivel egyezik ilyen téren is.

    Yessss, egyet kell ertsek!
    De akkor sem ertem, hogy tobbieket miert zavarja masok sexualitasa? Sexualis vagyaik, almaik? Nem mindenkinek a maganugye? Dr.Csides Katanak meg vannak okos beszolasai, most ezek nem azok! :)

  • 2010.08.08 16:40:19Rékuc

    ezt én sem tudom. Engem csak akkor zavar, ha a képembe tolják, mint pl. minden poszt alatt hatvanszor olvasni, hogy 'seggbekúrnám'.

    Egyébként épeszű ember nem jön össze olyannal, akivel nem egyeznek a preferenciák. Az ilyesmit rögtön az elején kell kideríteni és akkor később nem lesz ajvékolás, hogy jaj pornót néz, vagy bazeg nem engedi popóba.

  • 2010.08.08 16:52:48komancska

    szerintem a pornóban rengeteg az egyszerű, semmit mondó jelenet, amikre igaz lehet a megrendezettség, az érzelem mentesség, esetleg megjelenik a megalázás is a nő irányába.

    én kedvelem a műfajt, de mindíg azokat a jeleneteket kerestem, amiben a nő tényleg élvezi az aktust. hihetetlen, de vannak ilyenek. csak nagyon kevés sajna. mert a legtöbb esetben ez a pornós szereplőknek ugyanúgy munkahely, mint a csavargyári munkásnak a sajátja.

    több hiteles jelenet kellene. mostanság gyakran csinálnak olyan filmeket, amiket nem vágnak meg, és a szereplőknek csak annyi a feladata, hogy pornóssan szeretkezzenek egyet. néha egész jól sikerül a produkció.

    most jön az a beszólás valakitől, hogy ezek színészek, és csak megjátszák. de én nem hiszek nekik, mert egy idealista vagyok ezen a téren... :)

  • 2010.08.08 17:13:12megitális rózsa

    Tisztelt Szerkesztőség,

    ezúton is gratulálok a hétvége terméséhez:

    pedofilok,

    kurvák,

    buzik,

    félrekúrások népszerűsítése stb.


    Gondolom Önök büszkék fáklyavivő szerepükre!

    Csak így tovább!

  • 2010.08.08 17:14:42nemezisazis

    jaértem. de mi pont úgy kúrjunk mint a pornófilmekben amiket a nők ugye nem néznek.

    hmm paradoxon..

  • 2010.08.08 17:29:11fougyesz

    LOL. tegnap jöttél le a falvédőről?
    ha Adyt keresel, talán nem a velvetre kellene linkelni...

    >>>>>>>
    2010.08.08 17:13:12megitális rózsa
    Tisztelt Szerkesztőség,
    ezúton is gratulálok a hétvége terméséhez:
    pedofilok,
    kurvák,
    buzik,
    félrekúrások népszerűsítése stb.
    Gondolom Önök büszkék fáklyavivő szerepükre!
    Csak így tovább!

  • 2010.08.08 17:42:24Gábor a Jobbszélső

    1Minden kedden megmosom a pöcsömet:

    évekig éltünk az Asszonyommal nyitott házasságban. Most nem, de nagyon jól megvagyunk, és akkor is jól megvoltunk.

  • 2010.08.08 17:46:33megitális rózsa

    fougyesz,

    írtam tegnap ilyet is:

    Tisztelt Szerkesztőség,

    [link]

    vagy

    [link]

    nem férne be a témák közé?

    például:

    Csak a csapaton belül engedélyezett a gangbang, mennyi cumshot történt, basznak-e hónaljban stb.

    Köszönettel,

    én

  • 2010.08.08 17:47:53Karachar Nevian

    Kissé zavaró, hogy itt sokan valamiféle fantom-ütlegelőspornóra hivatkoznak, mondván hogy a nőt húsdarabként kezelik/alázzák.
    Nem értem miért kell egy kaptafára venni minden pornót, sőt ez alapján kollektíven meg- és elítélni a pornórajongó férfinépességet.
    Én az amatőr videókat szeretem és a többi valamiért nem izgat fel. Valaki az állatpornót szereti, van aki meg a leszbit, stb.

    Közös gyökerük, hogy megadják az 'új nő' talmi érzetét, egy készséges és kiszolgáló szexuális eszközét.
    Ha hülye picsákkal szeretnénk még pluszban vitatkozni vagy esetleg az extrább dolgokért(szex) folyatatott parttalan küzdelmet élveznénk, valszeg ilyen videók lennének tömegével a neten...
    A pornóról még nem állapította meg a nők zöme, hogy az nem ellenség hanem barát.
    Az idő sztem majd ezt is megoldja.

    A személyes véleményem pedig az, hogy az a nő aki olyan hiú, hogy azt gondolja, hogy lesz vki a bolygón aki egész életében majd csak őt akarja dugni, az hülye, aki pedig azt akarja hogy a másik a haláláig 'türtőztesse' magát, az kegyetlen és hülye.

    Szép estét!

  • 2010.08.08 18:45:49sativaritta

    amúgy azt honnan tudják hogy a nők nem szeretnek pornót nézni?

  • 2010.08.08 20:04:21Sukitore

    Hmmmm... Ez a cikk is megerősíti korábbi terveimet. :-)) A trollokat meg kihagytam.

  • 2010.08.08 20:06:50Dragan Rafajlovic

    Rekuc

    "'Sot mi van akkor ha O ugy nagyobbat elvez? Nah akkor mi van, okosok!?'

    ez esetben érzékeny búcsú mellett ajánlanék neki meleg társkereső oldalakat, mert nyilván az való neki,nem a nő :)"

    Rekuc Annyi no van mint a szemet valoszinu nem fog sokaig bankodni miatta :D

  • 2010.08.08 20:24:00FF2

    vrdlm, egyetértek, azzal a kiegészítéssel, hogy ksbrck is segghülye.

  • 2010.08.08 21:06:14kerecsen2010

    Nem lehet az a probléma, hogy a férfiak nagyon szívesen képzelik magukat a filmben szereplő "csődör" helyébe (ahelyett, hogy kisebbségi komplexusuk támadna tőle), míg a nőknél ez a hatás nem működik? Egy nőt is izgalomba hoz a látvány (legfeljebb tagadja), de nem hiszem, hogy szeretne a főszereplő hölgyek helyére kerülni. Eszerint mégis csak van abban valami, hogy tárgyként kezeli a nőt a pornó.

  • 2010.08.08 21:16:21kerecsen2010

    Valaki itt leirta, hogy hanynak a soroaztoktol, ahol csupa jóképű, menő pasas van. Ezt tényleg látom, hogy ettől aztán tényleg lesz önértékelési zavara meg komplexusa legtöbb pasinak (csak nem ismerik el, hogy ezért utáljék az adott filmet). Ez is igazolja, amit írtam, hogy a pornótól azért nem lesz komplexusuk, mert ott beleképzelik magukat a férfi szerepébe, és jól alázzák a nőket (nem kell romantika, előjáték, csak durr-bele, mint az ősember).

  • 2010.08.08 21:25:42Coffeyville

    A pornó megöli a lelket. A nők erre érzékenyebbek. Az anyaság ösztöne tágabb értelemben is védi az életet. Az ember és a szex élvezeti tárgyként történő ábrázolása a halál lehelletét hordozza.

  • 2010.08.08 21:33:01rajen

    Nem látok különbséget a nőknek szóló nyálas sorozatok és a pornó között, mindkettő a két nem vágyait elégíti ki. Inkább a különbségek jönnek ki durván általuk, hogy mire vágyik a másik nem. Nők nem szeretik a pornót, férfiak meg nőknek szóló sorozatokat.

  • 2010.08.09 14:50:24Geolány

    Asszem a különbség annyi, hogy ezekben a filmekben jóval átlagon felülire tupírozott/ műtött nők, míg átlagon aluli, vagy az átlagot alulról súroló férfiak szerepelnek. Így alakulhat ki a nőkben kisebbségi érzés, míg a férfiakban nem. Mondjuk ettől függetlenül én szoktam nézni, akár egyedül is...

  • 2010.08.09 19:47:36Karachar Nevian

    2010.08.08 21:25:42Coffeyville

    Ez olyan teátrális és gyönyörű volt hogy egyből hánytam is.
    Ha megkérlek írsz még ilyen üdvözlőlap/cigisdoboz felirat jellegűt a pletykamagazinok vagy a brazil sorozatok témában is?

  • 2010.08.11 12:13:17total eclipse

    volt egy pasim, nem is lett volna semmi gond, ha nem pornón szocializálódott volna. nem tudta, hogy a valóság más, úgy viselkedett, az is várta el. annyira volt durva, mint a filmeken. rövid úton hajítottam ki.

CímkékCímkék

Shopline

OnGo beszámolók

Hirdetés