Tizenkilenc éves pornós múlttal rendelkezik az a férfi, aki a legújabb UPC reklámban fúrja a falat, miközben szomszédja kedvenc sorozatát nézné – derítette ki a Velvet. A saját nevén, Sziterovics Gáborként szereplő pornószínész a szexipar mellett már korábban is statisztált amerikai filmekben, és itthon is szerepelt több reklámban, főleg amerikai produkciókban.
A "hülye szomszéd" miatt kapta fel a vizet
„Itthon regisztráltam egy közvetítőhöz, végül az utolsó nap utolsó órájának utolsó versenyzőjeként engem választottak ki az UPC reklámhoz. Igazából a pornóból élek, viszont ha rám szólnak, és anyagilag olyan motivációt érzek, akkor nyilván bemegyek egy castingra” – mesélte Sziterovics. Elmondása szerint eredetileg nem arról volt szó, hogy a saját nevével szerepel, ezt is egy lehetőségként kínálták fel neki.
„A testépítőként és bokszolóként elért eredményeimet látva a hitelesség megvolt, így úgy gondolták, hogy ha a hozzájárulás a részemről megvan, mehet saját névvel a dolog.” A testépítő magyar bajnokot óriási szerelmi csalódás érte 1990-ben, én onnantól kezdve úgy döntött, nem veszi komolyan a női nemet. Felköltözött Budapestre, és eleinte testmodellként dolgozott, ám rövidesen belecsöppent a pornóiparba.
„Lettek olyan ajánlatok, volt olyan összeg, amivel meg lehetett vesztegeni, mert ugye nem így terveztem az életem, senki nem születik pornószínésznek. Tizenkilenc éve forgatok. Voltak ugyan kisebb megszakítások, amikor barátnőm volt, és akkor úgy gondoltam, őt választom” – magyarázta Sziterovics, aki szerint szerencsés dolog, hogy 46 évesen nem is kell udvarolnia ahhoz, hogy jó nőkkel lehessen együtt. „Vannak olyanok, akik ezért fizetnek, itt pedig még én kapok pénzt azért, hogy ezekkel a lányokkal szexeljek.” Hozzátette, akar csinálni egy pornóváltozatot a UPC reklámfilmből: „Azért csapok vissza nekik, mert a hülye szó, ami elhangzik a reklám végén, arról nem volt szó, az nem esett jól” – magyarázta a szerepével tökéletesen azonosuló, érzékeny lelkű pornós.
Ha kíváncsi arra, hogy egy felnőtteknek szóló filmben hogyan fúr Sziterovics, kattintson a Muffinra, de csak akkor, ha már elmúlt 18 éves!
A reklámcég mostantól a pornós múltat is vizsgálni fogja
Faragó Tamás, a reklámfilmet készítő JWT reklámügynökség kreatív igazgatója a Velvetnek elmondta, kizáró okként szolgált volna, ha tisztában vannak Sziterovics Gábor előéletével. "A szereplőválogatás szinte kivétel nélkül mindig casting ügynökségeken keresztül történik. A szereplőkre vonatkozó összetett szempontrendszert (pl. kor, nem, karakter, szerepelt-e már és ha igen, milyen reklámban, stb.) a casting brief tartalmazta. Ezeket az adatokat a casting ügynökségek nyilván is tartják, ennek alapján ajánlanak ki naponta többtucat fő- és mellékszereplőt, statisztát különféle filmes feladatokhoz.
A konkrét esetben is így történt. A szereplőválogatás feladata annyival volt könnyebb, hogy a filmek két főszereplője, Winkler és Bazsó, adott volt már, csak a mellékszereplőket, statisztákat kellett megtalálnunk az új kampány filmjeihez" - magyarázta a szakember, aki szerint a történtek a jövőben születő casting briefeket befolyásolni fogják egy újabb, az előéletet firtató kérdéssel: „Részt vett-e korábban pornófilmben szereplőként? Igen – Nem.”
"A UPC megítélését továbbra is kedvező ajánlatai, szolgáltatásainak magas színvonala fogja meghatározni" – tette hozzá. "Ebben segít a Winkler-Bazsó párosra épített kommunikáció, mely az életből merített történeteivel, közvetlen hangvételével közelebb viszik az emberekhez a huszonegyedik századi digitális világ előnyeit." Faragó Tamás mindemelett nem kívánta kommentelni azt az értesülésünket, miszerint Sziterovics szívesen megcsinálná a film pornóváltozatát.