Van egy terméke, amit rá akar sózni az emberekre? Adja el szexszel, mellekkel, farkakkal és felfokozott libidóval! Íme 13 reklám, ami azt akarja elhitetni velünk, hogy jobbak leszünk a szexben, mint valaha, ha az adott terméket választjuk.

A reklámipar legközhelyesebb alapigazsága, hogy gyerekkel, kutyával és szexszel mindent el lehet adni. A szex egyértelműen jobban felcsigázza az embereket, mint a kutya, ezért előszeretettel alkalmazzák a reklámszakemberek, főleg a kifejezetten férfias/nőies termékek esetén. Azonban akadnak furcsa kivételek is, például kinek jutna eszébe az (már ha nem vega az illető), hogy egy erotikus táncot lejtő bögyös-faros modell láttán soha többé ne egyen rántott húst?

Egyél zöldséget, dugj nagyokat!

Márpedig a PETA (People for the Ethical Treatment of Animals - Emberek az Állatokkal való Etikus Bánásmódért) nevű állatvédő szervezet rendszeresen reklámozza az állatokat óvó, vegetáriánus életmódot szexszel. A legfrissebb őrületük címe a "Pasi vega lett". Ebben megismerhetjük Jessicát, akit a reklám szerint úgy megdugott a fickója, hogy az már orvosi eset. Ugyanis ha a hapsik elkezdenek zöldséget pusztítani hús helyett, "tantrikus pornószínészként" fogják barátnőiket megsunázni. A betiltott Super Bowl alatti reklámok vonalát finomabban követő spotban megtudjuk, miért van Jessicának nyakmerevítője, és miért bír nehezen lépcsőzni.

Főzd meg a jacuzziban!

A vega-témára komponálták meg a PETA reklámszolgái a 2009-es Super Bowl alatti videót is, amin fehérneműmodellek vergődnek erotikusan, és tököt, karfiolt meg póréhagymát nyaldosnak, vagy főznek puhára a jacuzziban. A szlogen a szokásos: a vegák jobbak az ágyban.

Skandináv sertéskergetés

A svédek (a fél év sötétség teszi?) köztudottan bohó egy népség, ezt a fő bútorláncuk is megmutatja egy reklámban. Átlagos malmöi anyuka hazatér a farostgyárból, átöltözik, megragad egy vasvellát, és nekiindul a steril skandináv lakásnak. Zenét benyomja, majd a kanapé mögött felbukkanó malacálarcos férjét üldözni kezdi a lakásban. A bizarr szexjáték csúcspontján persze beállítanak a gyerekek. A tanulság: az északi bútorok perverzióra sarkallnak!

Rábukott a botra

Szintén a svédeknél állítólag betiltották a következő reklámot, amelyben egy parkolóházban várakozó kocsiban egy pár stíröli egymást. Aztán néhány csók után úgy tűnik, a csaj rábukik a férfi répájára, de a fickó csak értetlenül néz. Hogy miért kell a nőjének szemüveg, az kiderül a videóból.

Kék halál

Egy jóféle román számítógép-reklám is befért listánkra, amelyben egy erotikus táncot lejtő nő környékez egy elég lúzernek tűnő figurát. Már mászna rá a gerjedt csaj szegény párára, amikor a geekek számára legiszonyatosabb hang, egy windowsos hibajelzés hangzik fel, és megjelenik egy hibaüzenet. Majd még egy. A rendszer lefagyott, jobb hardver kéne ide.

Mit mondtál?!

Íme, az ember, akit már csak egy fauvé tud felizgatni. A nagy német autógyár reklámjában a szokásos a kezdés: gyertyás romantika, csókok, cuppogás, majd egyszer csak kattan a villany, és a nő döbbenten felül. "Mi? Fordulatszámmérő?" - teszi fel a gyilkos kérdést. "Igen...ööö...nem, nem, ilyet nem mondtam" - válaszol a fickó. Mindegy, vége, esélytelen, a momentum elszállt.

Ha az ember ráránt a bucira

Kongóan üres New York-i subwayen utazik a jóképű legény, két kézzel markolva hosszú hamburgerét. Nem messze tőle a modellgyanús, de szexin elegáns nő áll, és markolja a kapaszkodórudat. A csaj odanéz, a fickó ráránt a szendóra, és megkezdődik a perverz játszadozás, gyermeki röhincséléssel tarkítva. Közben kiderül, nincsenek egyedül: egy átlagos ELTE-foglaló bölcsészre hasonlító szerény fiú, kicsi burgerét markolászva kukkol, de meglátva a hatalmas szendvicset, röstelkedve visszahúzódik az árnyékba.

Az optimális sörösüvegtartó

Egy jó kefélés lehetősége és egy kiváló sör összehozza a haverokat - derül ki egy ír gyártó hirdetéséből. A kamera lassan távolodik egy izgő-mozgó sörösüvegről, majd meglátjuk a nagy titkot: egy meztelen, izgő-mozgó nő hátán áll az üveg. Sorban nyúlnak kezek a nő minden irányából, hogy meghúzzák a flaskát, és mi elégedetten konstatálhatjuk: szegény csajt nagyon megdugták.

A Barátnő, A Bourbon

Ha már pia, akkor legyen bourbon. Ha már nő, akkor szeresse a dundi testet, a szőrös hátat, a focit, a hapsija tivornyáit, sztriptízbár-látogatásait, de utálja a virágot. Na A Barátnő ilyen, bár kissé töri az angolt. Na és valami hasonló egy megalkuvást nem ismerő viszki is.

Antoniónak melege van

Következzen A Klasszikus, amit nem hagyhattunk ki a felsorolásból: Antoniónak kutya melege van, de jön a jegestea, és mindjárt süvöltve keféli imádott nőjét.

A Himalájai Jegesmedve

Elképesztő reklámot készített az egyik borotvagyártó a szőrös indiai piacra. A bevezető szöveg szerint a Shave-Sutra (kb. beretva-szútra) egyik ősi pozícióját, a "Himalájai Jegesmedvét" mutatják be nekünk. Egészen szürreális már az indiai angol akcentus is, de az, ahogyan a borotválkozás maharadzsája bemutatja bozontos hősünknek a mellkasnyírás művészetét, az megfizethetetlen. A mellkasszőrben egyébként még egy elveszett karórát is megtalál a nagyfőnök, miközben egy kálvinista papnak tűnő figura rendre közbeszól. Szex nincs ugyan benne, azonban a dögös macák jelzik, ha ezzel borotválkozol, garantált a hárem. Nem is szövegelünk, ezt látni kell.

Szavazz Putyinékra, kefélj a fülkében!

Politikai terméket, azaz egy pártot is lehet reklámozni dugvánnyal. Ha erre a pártra szavazol, ilyen csajokat blokkolhatsz! - szólhat a mondandó, amit már az MDF utódja, a JESZ is lelőtt. Azért mi maradunk a legfunkybb pártnál, Vlagyimir Putyin Egységes Oroszországánál, ami a tavaly évvégi parlamenti választásokra készítette el ezt a klasszikus sablonokra épülő hirdetést. Különlegessége, hogy egy dögös orosz nő feszít benne.

Szar egyedül focizni

Kissé kilóg a mezőnyből az utolsó reklám, amely nem ígéri, hogy jobban fogunk tőle döngetni, de ihletet adhat ahhoz, hogy ugrasszuk egymásnak a szüleinket - a lehető legjobb értelemben. Mert ki a hóhér akar egyedül focizni télvíz idején?