Ha a szex rutinná vált, valamit tenni kell, ez a mondanivalója annak az egyperces videónak, amit egy 26 éves szlovák művész, Matus The First készített. A fiatal művész a Sex Commercial címet adta a munkájának, ami reklámnak néz ki, de mégsem az, mert nem kell vásárolni semmit a megoldáshoz. Csak gondolkodni.

A szlovák művész, Matus The First készített kampányfilmet a jó szexért, a 26 éves művész az első, aki valaha reklámfilmet készített a szexért. Az egyperces promó videóban ceruzával és ceruzahegyezővel mutatja meg, hogy a jó szexért tenni kell. Vulgáris jelenetek nélkül, ízléses képekkel, feliratokkal igyekszik meggyőzni a világot. „Amikor a szex rutinná válik, szükséges változtatni valamit. Ez nem egy kereskedelmi reklám, mert nem kell vásárolni valamit a megoldáshoz" – mondta a művész a Mirror magazinnak, és azt is hozzátette, hogy a videóval gondolkodásra késztetné az embereket.  A 26 éves művész három éve él Berlinben, a videó narrátora egy Berlinben élő brit zenész, Sean Black.

A Sex Commercial című videó 2014 augusztus és október között készült egy kisebb filmkészítő csapat munkájaként, aminek Matus The First a rendezője és írója is. A reklám készítői együtt dolgoznak a berlini Metropolitan Film Institue-nél, a cég a Youtube csatornáján tette közzé a videót. A szexről készült reklámot sajnos egyetlen egy tévében sem lehet látni majd, csak és kizárólag az interneten. A videót már az első héten közel 90 000-en nézték meg, jelenleg 114 ezernél tart a számláló.

A filmes csapat a Sex Commercial című videó mellett több videót is készített már, egyelőre ez a legérdekesebb, és a legtöbb mondanivalójú munkájuk. Szeptemberben az őszinteség és a közösségi média kapcsolatát vizsgálták egyedi módon, a Stop Posting Shit című videót egyelőre még ezren sem látták.