Nem biztos, hogy annak a legjobb a szexuális élete, aki méregdrága autóval jár - derült ki egy német felmérésből. A BMW-vezetők lemossák a felvágós Porsche-tulajdonosokat.
Egy, a napokban megjelent tanulmány szerint autónk márkája összefüggésben áll szexuális életünkkel. A német Men's Car nevű magazin 2253, húsz és ötven év közötti nőt és férfit kérdezett meg: a felmérés eredménye szerint a BMW-s férfiak élnek leggyakrabban - heti 2,2 alkalommal - szexuális életet.

Boldog Saab-tulajok, keveset szexelő porschésok

Meglepő eredményre jutott a szerző a Saab és a Volvo kapcsán is: a biztonságos és megbízható családi autók volánja mögött ülnek a "szexuálisan legboldogabb" nők és férfiak.

Arra is fény derült, hogy a Porsche-tulajdonosok közel sem lehetnek annyira büszkék szerelmi életükre, mint feltűnő autójukra: mindössze heti 1,4 alkalommal hódolnak a szerelem művészetének. Csak egy hajszálnyival előzik meg őket a koreai gyártmányú autókkal járók és az opelosok. A német kispolgári autó, a Volkswagen tulajdonosai a középmezőnyben végeztek.

A fordos nők kedvelik az egyéjszakás kalandokat

A szerzők szerint a nőket leginkább a francia és az olasz márkák hozzák lázba: az ilyen autókkal furikázó hölgyek heti átlag 2,1 alkalommal szeretkeznek.

Izgalmas este elé nézhetnek azok a férfiak, akik Ford-tulajdonos nőkkel randiznak. A felmérés eredménye szerint ugyanis az elmúlt három hónapban a Fiesta, Ka és a többi Ford márkát kultiváló hölgy tizenkét százaléka bonyolódott egyéjszakás kalandba. Ez jóval nagyobb szám, mint a többi márka esetében.

A német autótulajdonosok szexuális életének heti gyakorisága
Német autók

BMW: 2,2
Audi: 2,1
Volkswagen: 1,9
Ford: 1,7
Mercedes: 1,6

Külföldi autók

Olasz gyártmányú kocsik: 2,0
Francia gyártmányú kocsik: 1,9
Japán: 1,8
Svéd: 1,6
Koreai: 1,5

Női vezetők

Francia kocsik: 2,1
Audi és olasz gyártmányú kocsik: 2,0
BMW: 1,9
Porsche: 1,2