Négy éve él Sugár Bertalannal a meleg államtitkár

2009. augusztus 13., csütörtök 10:19
Vagyonnyilatkozatában, élettársa nevének feltüntetésével vállalta fel másságát Sebián-Petrovszki László, a Miniszterelnöki Hivatal szakállamtitkára. Négy éve él együtt Sugár Bertalannal, alias Beryvel, és tervezik az örökbefogadást.

Sebián-Petrovszki Lászlót, a Magyar Politikatudományi Társaság alelnökét egy hónapja nevezték ki a Miniszterelnöki Hivatal operatív működéséért felelős szakállamtitkárává. A 32 éves politológus vagyonnyilatkozatában tüntette fel élettársa nevét, ezzel is felvállalva több mint négyéves kapcsolatát Sugár Bertalan énekessel.

Mint a Bors érdeklődésére elmondta: fel sem merült benne, hogy ne töltse ki a rubrikát, hisz – még ha a hazai jog még csak regisztrált élettársi kapcsolat formájában ismeri is el a melegek együttélését – ha valakivel együtt él, és megosztja az életét, az az ő élettársának minősül.

A szakállamtitkár négy éve él együtt az énekes Sugár Bertalannal: a 31 éves énekes Sugár Berci néven, gyereksztárként lett ismert, majd egy időre eltűnt, és Bery néven tért vissza. Az énekes már két éve felvállalta homoszexualitását, és már akkor kifejtette, hogy párjával szeretnének majd gyereket is örökbefogadni. "Reméljük, öt éven belül a magyar törvények is lehetővé teszik majd ezt" - reménykedett akkor az énekes, de 2008-ban már azt nyilatkozta, nem kizárt, hogy Amerikában próbálkoznak majd, mert itthon meleg pároknak esélyük sincs.

Nem Sebián-Petrovszki az első meleg a magyar közéletben: két éve Szetey Gábor személyügyi államtitkár vállalta fel, hogy egy Zsolt nevű séffel él együtt, legelőször pedig Ungár Klára, az SZDSZ egykori politikusa coming outolt 2005-ben.

berci2

Sebián-Petrovszki elmondta, pozítv eseménynek tartja, politikustársai példáját, de nem emiatt vállalta fel kapcsolatát: tizenéves kora óta soha, semmilyen helyzetben nem titkolja másságát, és emiatt munkájában eddig sose érte atrocitás. Azt azért elképzelhetőnek tartja, hogy munkán kívül ezután majd fogja, de mint mondja, nincs választási lehetősége: „Az ember az, ami. Ha homoszexuális, akkor az. Nem az a fajta ember vagyok, aki másnak mondja vagy mutatja magát”.

Hozzászólások

  • 2009.08.13 11:14:06kala majka

    Azért valljuk be, ezek tökös legények, hogy egy ilyen közegben fel merik vállalni.
    Ungár Kláráról mit tudni, van párja? Ő emlékeim szerint politikailag jól időzítette bejelentését...

  • 2009.08.13 11:17:48Lord of the Sith

    Remélem , nem fog sikerülni nekik az örökbefogadás !Azt is remélem , öt éven belül a magyar törvények véglek elveszik az ilyen alakok túlzott elvárásait !

  • 2009.08.13 11:26:41mákos,metélt

    Bery az egyik legjobb hangú énekes manapság. Innen üzenem: készíthetne már újabb dalokat!

  • 2009.08.13 11:27:46Valleypond

    Iwiwről képeket leszedni és feltölteni egy másik honlapra nem személyiségi jog-sértés,kérdem én?

  • 2009.08.13 11:57:44UTakeMe

    Kit érdekel? Én majd akkor leszek boldog, ha ilyenből nem lesz hír.

  • 2009.08.13 12:00:34Tarajos Goethe

    Definiáld ,mi az hogy homofób ?

  • 2009.08.13 12:18:58PiszkosFreddy

    Kedves Lordom,a legméllyebb tisztelettel,ha valaki MÁS,tiszteletben tartva a többi ember magánéletét,miért ne lehetne joga a gyermekvállalásra?Ha a hetero párok eldobott gyerekeit szeretetben felnevelik,azok sokkal jobban járnak,mintha az állami gondozásban maradnának.Mielőtt azzal érvelnél,milyen személyiség-torzító hatású ilyen(?)
    környezetben gyermekként felnőni,a hetero-családokon belüli erőszak,alkoholizmus,
    prostitúció,zaklatás jobban deformáló hatású.

  • 2009.08.13 12:25:47Picur0816

    Szerintem jól tette az ember, hogy felvállalta és én támogatom, hogy nekik is legyenek jogaik és ezért nem kell őket elítélni. Mindenki olyan, amilyen. Erről nem tehetnek, ez genetika. Jó persze vannak akik "divatból" csinálják, de ezért nem kell elítélni a másságot! Szerintem! De ez csak az én véleményem!

  • 2009.08.13 12:28:19Picur0816

    PiszkosFreddy: Teljesen jól fogalmaztál! :)

  • 2009.08.13 12:48:54arétász

    Az a durva az egészben, hogy nem Ők akarnak ebből világszenzációt csinálni, hanem a mocskos média.

  • 2009.08.13 12:54:07szottyadt

    Éljenek Boldogan!!:)

  • 2009.08.13 12:59:17pityipalkó

    Ha gyereket akar csináljon magának.
    Nem elég baj az egy örökbefogadható gyereknek,hogy eldobták(vagy ki tudja miért),még azzal is tetéznék,hogy melegek nevelnék!!!
    Létesítsenek maguknak "melegországot" mondjuk a Vezuvon és ott éljenek boldogan.
    De engem kíméljenek.Ha lehet!!

  • 2009.08.13 13:09:43m.n.o.

    Szerintem itt van a kulcs: "De engem kíméljenek. Ha lehet!"

    Addig amíg nem zaklatják a személyes szférádat, miért kéne anyázni, azért mert valaki meleg.
    Nem vagyok melegpárti, de lehet, hogy néhány esetben egy gyermeknek jobb egy meleg párnál nevelkedni, mint egy szeretetre képtelen hetero családban. Mert az a "normális".

  • 2009.08.13 13:10:32m.n.o.

    Szerintem itt van a kulcs: "De engem kíméljenek. Ha lehet!"

    Addig amíg nem zaklatják a személyes szférádat, miért kéne anyázni, azért mert valaki meleg.
    Nem vagyok melegpárti, de lehet, hogy néhány esetben egy gyermeknek jobb egy meleg párnál nevelkedni, mint egy szeretetre képtelen hetero családban. Mert az a "normális".

    Azt meg egyenesen ostobaságnak tartom, hogy milyen példát mutatnak. Nyilván a melegek, nem melegektől származnak.

  • 2009.08.13 13:16:03arétász

    fityisz!

    "Nekem az okoz hányingert, amikor az utcán, vagy nyilvános helyen tapizzák egymást a melegek, vagy egymásba gabalyognak."

    Hol láttál te ilyet és hányszor? Mert én még egyszer sem!:)

    Pár mocskos csövestől is rosszul tudok lenni, akik végig sz.rják a körutat meg az aluljárókat! Pedig heterók és szerintem ők vannak nagy többségben:)

  • 2009.08.13 13:25:42Raszputin

    Hehehe...Jók a hozzászólások!
    Sok boldogságot nekik!
    Ja,és én sem láttam még smároló melegeket..mondjuk én legutóbb az utcán smároltam,nem vert el senki:D
    Hadd szeressem már azt,akit én választok,nem azt,akit a társadalom választ...majd döntök én érzésem szerint...

  • 2009.08.13 13:26:00Picur0816

    A másság nem a látott példán alapul. Én sokat olvastam utána és egyértelműen genetikai okai vannak, ezt orvosok állítják, akik ezzel foglalkoznak. Nem attól lesz más valaki, mert azt látja, hanem attól, hogy ilyenek a gének. Ehhez többek közt azoknak az egyéneknek vannak esélyei, akiknek a felmenő őseiben vannak melegek. Itt nem a közvetlen, egyeneságú felmenőkre kell gondolni, de arra is lehet, mert ha belegondolunk, azért az ősök közül ki tudja nem-e volt ilyen, mert régen ezt még jobban elítélték és rákényszerültek az ilyen emberek is az ellenkező neműekkel a házasságra. Szerintem igenis joguk van gyereket nevelni és úgy élniük, mint a hetero pároknak.

  • 2009.08.13 13:34:24PiszkosFreddy

    De akkor is,az Ungár Klárával nagyon szeretnék
    megismerkedni,beszélgetni akár csak egy órát is.Nagyon szimpatikus,szeretem.Most hogy ezt leírtam,belegondolok,miért van,hogy a nők nem kövezik meg az esetleg nemileg ingatag,vagy a szerelmet máshol megtaláló nőtársaikat?Mi,
    férfiak sokkal elitélőbbek vagyunk saját nemű társaink másságán(én nem).Talán félünk,hogy fertőző?Vagy ha azonnal nem reagálunk elitélő
    agresszív,elutasító,primitív formában,esetleg elfogadjuk ezt,akkor mi is meg leszünk kövezve?Gondolom ez empátia,és kultúra kérdése,manapság talán már bátorság is.

  • 2009.08.13 13:36:18Picur0816

    Én láttam már ilyet, hogy két srác fogta egymás kezét, meg megölelték egymást, de szerintem ehhez is joguk van, ahogy nekem is jogom van heteroként a páromat ölelgetni, megcsókolni, fogni a kezét és nem kell elbújnom. Nekik se kelljen már. Hadd szeressék már azt akit ők szeretnek, ne szabja meg nekik senki! Nekem voltak/vannak is meleg barátaim, barátnőim és ők boldogabbak, mint a hetero párok nagyrésze, még akkor is, ha őket ezért megszólják. Őket ez nem érdekli, mert igazán szeretik egymást és ez így van jól!

  • 2009.08.13 13:37:10hekimeki

    Jó nagy tapló vagy Picur0816, látszik hogy fingod sincs a gyerek nevelésröl!!!

  • 2009.08.13 13:41:22hekimeki

    Javítsatok ki ha rosszul tudom de nem azért teremtette Isten Ádámot és Évát hogy ..............???? Ha igen akkor a többi csak genetikai hulladék ennyi!!!!!

  • 2009.08.13 13:44:19Picur0816

    PiszkosFreddy: Én azt tapasztaltam, hogy például a férfiaknak tetszik, ha egy nő leszbikus, vagy egy másik nővel van együtt, de ha a saját nemükről van szó, akkor az már undorító?! Nekem sokszor mondták a férfiak ez milyen izgató, stb., de ha belegondolunk a saját nemükkel tényleg elítélőbbek, mert ők nem tudják elképzelni ezt. Meg azt hiszik, hogy ők mindenféle betegséget összeszednek, de ha belegondolunk a hetero pároknál többször(sokkal többször) fordul elő megcsalás, így náluk nagyobb esély van a nemi betegségekre. Nem?? Legalábbis én így gondolom!

  • 2009.08.13 13:45:28PiszkosFreddy

    2009.08.13 13:37:10hekimeki
    hekimeki,Picur hozzászólásaiból tükröződik a személyisége,az Ő gyereknevelésével kapcsolatban
    nincsenek aggályaim,értelmes,mélyérzésű embernek
    gondolom.

  • 2009.08.13 13:45:32arétász

    Imádom az ilyen kijelentéseket. Azokat a gyerekeket sajnálom, akik ilyen szülőkkel nőnek fel és melegek lesznek... Saját családjukra sem számíthatnak mert a gyerekét genetikai hulladéknak tekinti. Inkább legyen meleg, mint nyomorék.

  • 2009.08.13 13:48:49Picur0816

    hekimeki: Nem vagyok tapló, de én jobban örültem volna egy meleg nevelőszülőnek, mint egy pedofilnak, akik kidobott nekem a gép.... Neked meg erről nincs fingod se milyen az, ha van egy pedofil nevelőapád, meg egy olyan nevelőanyád, aki üt-ver minden ok nélkül, csak mert szőke vagy, vagy mert a szüleid amikor jönnek látogatni és megmered ölelni és mikor elmennek a szülők, akkor a nevelőmuter jól megver, mert szereted az édesszüleidet!!!

  • 2009.08.13 13:48:56PiszkosFreddy

    Gondolom a vallás,és a fajfenntartás miatt van ez,hogy egyfajta eltévelyedésnek bélyegzik ezt.
    Hogy mást ne mondjak egészen a '70-évek végéig büntették is M.o.-on

  • 2009.08.13 13:50:50Picur0816

    PiszkosFreddy: Köszönöm :)

  • 2009.08.13 13:51:44PiszkosFreddy

    2009.08.13 13:37:10hekimeki:
    Úgy érzem,nem lenne szégyen bocsánatot kérned Picurtól,megérdemelné.

  • 2009.08.13 13:59:17PiszkosFreddy

    2009.08.13 11:57:44UTakeMe
    Kit érdekel? Én majd akkor leszek boldog, ha ilyenből nem lesz hír.

    Teljesen igaz,jó lenne ha már itt tartana Magyarország.

  • 2009.08.13 14:04:09Picur0816

    PiszkosFreddy: Nem kell nekem a bocsánat. Ettől nekem nem lett se jobb se rosszabb a napom. Nem mindenkinek kell velem egyetértenie, mondjuk az tény, hogy ezt kulturáltan is ki lehet fejezni, de ez nem mindenkinek megy. De azért neked KÖSZÖNÖM. :) Én csak a saját érzéseimet írom le itt és ezen a meglátásomon, véleményemen senki nem tud változtatni, én meg nem akarok. Én tisztelem mások véleményét is. Ebben sajnos benne a szülők nevelése is és van aki ennek enged és van aki nem és vannak olyan szülők, akik ezt nem ítélik el. Van akinek van saját véleménye, van aki a szülők véleményét viszi tovább és van akinek vannak saját tapasztalatai! :)

    És tényleg jó lenne, ha ez már egy elfogadott dolog lenne és nem hír téma lenne Magyarországon.

  • 2009.08.13 14:17:27KpA3ocska

    Lofast a seggebe ennek a homofob spermanak. :))

  • 2009.08.13 14:27:05hekimeki

    AKIK SZIMPATIKUSNAK VESZIK A BUZIKAT ÉS A LEZBIKET AZOKNAK ÖNMAGUKBAN IS VAN HAJLAM !!!
    Ki kell pakolni őket egy szigetre és majd a természet a dinók sorsára veti őket. Ehez már nem tudok mit füzni GUSZTUSTALAN ÉS NEM IS KELLENE FOGLALKOZNI VELE !! Amelyik buzzancs meg az utcán smárol 15évre dutyiba zárnám ot t tuti jól érezné magát ! :DDDD De meg különben lesz@rom mindet !

  • 2009.08.13 14:41:46Picur0816

    hekimeki: Azért, mert én nem ítélem el a másságot, akkor én is az vagyok?? Ha így is lenne, akkor én is felvállalnám és nem szégyellném, meg az is az én saját életem és senki nem Isten, hogy ítélkezzen felette, vagy mások élete felett. Mindenki életében vannak olyan dolgok, amik elítélhetők lennének. De a másság pont NEM egy olyan dolog ami elítélendő lenne. Borzasztóan sajnálom, hogy vannak még ennyire maradi emberek, akik mások boldogságán ítélkeznek és nem tudják elfogadni azt a tényt, hogy mások nem a "normális"-nak nevezett módon találják meg a szerelmüket, boldogságukat. De ilyenek mindig is voltak és lesznek is, bár remélem csökken a számuk az így gondolkodóknak.

  • 2009.08.13 15:29:46PiszkosFreddy

    Kedves hekimeki!Őszintén gratulálok Neked,hogy
    ilyen bátran,szókimondóan,választékosan leírtad a véleményedet.Gondolom,ha látsz egy Da Vinci,Michelangelo,Caravaggio művet nagyot köpsz,ha a TV-ben,rádióban George Michael,
    Elton John,Aretha Franklin,K.D.Lang zene megy falhozvágod dühödben.Honnan ez az elementáris gyűlölet?Bántottak Téged bármikor,bármilyen formában?Egy szlovák ismerősömet megkérdeztem,
    miért utálják,gyűlölik a magyarokat divatosan náluk.Nem tudta megmondani,már Ő is úgy örökölte.Valószínű a kissebbrendűségi érzéstől,személyiség deffektektől lehet.

  • 2009.08.13 15:44:20arétász

    Én meg a nyanyákat gyűlölöm és azt is mikor húzzák előttem a kiskocsit!:D Sok mammer megérdemelne egy fél téglát a fejébe főleg, amelyik állandóan ugat!:D

  • 2009.08.13 15:50:00Kockásfülűnyúl

    Sok boldogságot nekik!Miért ne nevelhetne két azonos nemű ember egészséges lelkülettel gyereket?Kedves Picur, egyetértek veled!ha két nő van együtt, akkor rögtön felcsillan a férfiak szeme, mert az mennyire szexi, dögös stb.Férfiak esetében: rögtön hülye b*zikká válnak, akiket le kell köpni és undorítóak és stb.Inkább éljen a gyerek szerető családban, mint intézetben vagy a szüleivel, akik bántják és kihasználják olykor még a saját gyerekeiket is!Ne legyetek túl szigorúak egymáshoz, emberek vagyunk, emberi reakciókkal, még fel kell nőnünk ehhez a kérdéshez!

  • 2009.08.13 16:00:18Antonia40

    Picur és Kockásfűlű Nyúl rettentő tudatlanok vagytok! A pszichoszexuális fejlődés mintakövető vagyis magyarul ha egy gyermeket homoszexuális pár nevel fel sokkal nagyobb esélye lesz arra, hogy ő maga is meleggé váljon. Minél több -ilyen a normális eltérő- mintát lát maga körül egy gyerek annál veszélyeztetettebb, hogy valamilyen irányba elferdül a szexualitása. Épp ezért kellene betiltani a meleg-felvonulásokat is, mert veszélyeztetik a kiskorúak egészséges lelki/szexuális fejlődéshez való jogait. Mellesleg ezt az ifjúságvédelmi törvény is kimondja, kár, hogy a rendőrség nem tud róla!

  • 2009.08.13 16:03:19Regnum Marianum

    Egy szó: természetellenes. És mindent elmondtam.

  • 2009.08.13 16:13:46Antonia40

    Igazad van Regnum Marianum!
    Írjanak be panaszt Berciék a Jóistennek...

  • 2009.08.13 16:14:44arétász

    Egy 5 perces meleg felvonulás veszélyezteti a gyerek szexuális fejlődését? Már bocs, de a gyerek annyit lát, hogy egy jelmezbe öltözött parádé vonul az utcán. Ennyi erővel farsangi bálra se lehetne vinni vagy karneválra:)

  • 2009.08.13 16:17:54arétász

    Inkább az veszélyezteti, amit a szülőtől hall és lát, ahogy a buzikat szídja és követi a felvonulást a gyerek kezét fogva, "jó példát" mutatva...

  • 2009.08.13 16:18:21k13

    ne hirdessük már itt is a köcsögséget...már mindenhonnan ez folyik. :(

  • 2009.08.13 16:18:28énis

    lassan kiderül, hogy mindenki, akire ránézésre azt mondjuk buzi, az is!

    :-DD

  • 2009.08.13 16:32:48énis

    állandóan azzal jönni, hogy a káros a gyereknek egy erőszakos hetero szülőpár, míg egy szeretetteljes homo pár mennyire király. Talán nem ezt kéne párhuzamba vonni. Nézzük mondjuk azt, hogy mennyivel lenne jobb dolga egy erőszakos homo párnál, mint egy erőszakos hetero párnál a gyereknek...

  • 2009.08.13 16:48:26arétász

    Olyan nincs!:)

    De mondd meg Te:D

  • 2009.08.13 16:55:18énis

    megmondom, fiú gyerek esetén a hetero párnál verést kap, a pasihomo párnál, meg lehet, hogy meg is dugják a szerencsétlent.. Nőknél/lánygyereknél ugyanez..

  • 2009.08.13 16:56:38arétász

    :D:D

    hát ez a nap beszólása!:D

  • 2009.08.13 16:58:38arétász

    És a pasi elválna a pasi házastársától azért, hogy a felnevelt és örökbe fogadott gyerekkel össze tudjon jönni, nem?:D

  • 2009.08.13 16:59:21Kockásfülűnyúl

    Eddig még senki sem nevezett tudatlannak, de hát ennek is meg kellett egyszer történnie!Az ismeretségi körömben van egy leszbikus pár, akik az egyik nő házasságából származó gyereket nevelik közösen!Ilyenről még nem hallottál kedves Antonia?A gyerek testileg- lelkileg egészséges, férfi minta is van előtte (ott az édesapja ill. a család férfitagjai)!Ha tudatlan vagyok, hát sajnálom (vagy inkább mégsem)!

  • 2009.08.13 17:19:11énis

    arétász: nem válik el, simán elteszi lábalól apuci apucit.

  • 2009.08.13 17:30:54tüske nélküli sünsertés

    melyik pártnak az embere a sebiján-petrofszki???

  • 2009.08.13 17:40:35Shadow75

    Valamelyik begyepesedett idióta válaszolhatna, hogy mi a rossebb közötök van ahhoz, hogy ki kivel fekszik le. Talán meg kéne hagynunk a döntést, hogy mindenki azzal, akivel akar. Simán lehet, hogy pl. Antonia40 is egy bányarém, mégse ugatjuk le a csávóját/férjét, hogy egy ilyen hányadékkal fetreng.

  • 2009.08.13 17:49:17énis

    shadow75 a probléma ott leledzik, hogy az orrunk alá dörgölik, innentől kezdve jogom van beszólni!

  • 2009.08.13 18:28:17Shadow75

    énis, mi is az orruk alá dörgöljük, amikor a mi csókolózunk a párunkkal az utcán. Odajönnek csinálni a hisztit, hogy fiú-lány miért csókolózik? Ja, hogy az a normális? És ki dönti el, hogy mi a normális? A Bilbia? Ne legyünk már nevetségesek.

  • 2009.08.13 19:58:05Black&White

    Többen írtátok, h a pasik elítélik a meleg pasikat, a leszbikusokat meg izgatónak találják. Fenét! Valóban egy pornó erejéig, meg élőben is nagy látványt nyújt nekik, de az csak arra jó, h kiverik aztán jólvan. ha ugyanaz a leszbikus pár azzal jönne, h össze akarnak házasodni, na akkor az már más lenne, akkor azt elítélik. Amúgy meg higgyétek el, a társadalom nagyobb zsarnok, mint bármely politikai erő, és az a durva h ezt meggyőzöttségből teszi.

  • 2009.08.13 20:04:02Black&White

    Jah és a Bibliát ne keverjük ide. Az Ószövetségben valóban az van írva, h "emberrel, mint asszonnyal ne hálj", de ez az Újszövetségben érvényét vesztette. az egyház már más tészta. Más a vallás és más az egyház.

  • 2009.08.13 20:32:58hamsa

    Pityipalkó, nem téged szeretnének örökbe fogadni, nemde? Akkor meg mit izgat? Neked valami alávetett idióta csaj kell csak, mi?

  • 2009.08.13 20:50:20zoxó

    Ungár Klára sokkal hamarabb coming outolt, csak az valahogy elsikkadt a hírdömpingben:). Egyébként meg egészségükre, ha jól megvannak egymással. Csatlakozom az előttem szólókhoz: inkább egy meleg meleg családi kör, mint egy alkoholista, verekedős hetero. A homosz. pedig nem csak genetika, de nem a családi mintától függ. Mert akkor nem lennének melegek, elvégre mind hetero családban születtek.

  • 2009.08.13 23:33:16flowergirl

    Sziasztok!
    Én már láttam smároló-tapizó melegeket, igaz, az egy céges party volt, és az egyikük jóbarátom, tehát annyira nem lepett meg a dolog:) Ha mi, heterók csináljuk, akkor ő miért ne csinálhatná?
    Mikor fogja már kinőni a társadalmunk ezt a konzervatív látásmódot? Ez is egy olyan dolog, ami miatt ott tartunk ahol tartunk...erről ennyit.

  • 2009.08.13 23:48:43Annipanni

    En is csatlakozom Picurhoz, zoxohoz es a tobbiekhez.
    Nagyon jo ilyen hozzaszolasokat olvasni. Sok boldogsagot Bercieknek !
    Szerintem nagyon bator lepes volt ez toluk. Egy olyan orszagban felvallalni a massagot, ahol a melegfelvonulason a csurhe SZARRAL dobalja meg a bekesen vonulo szimpatizansokat, szoval egy ilyen orszagban ez hatalmas dolog.

  • 2009.08.14 00:48:13meerkat86

    szokatlan ez a "magas" színvonal a velveten.
    én is örülnék, ha ez nem lenne hír, vagyis ténylegesen magánügye lehetne mindenkinek, kivel jár éppen vagy kivel házasodik. de amíg ilyen melegellenes vélemények születhetnek a 21. századi Magyarországon, addig sajna közügynek számít a homoszexualitás. Közös ügy, mert a társadalmi megbélyegzés nem a kisebbségek magánügye.

    Én nem ismerem ezt a politikust, és a Bercit is csak annyira mint bárki más, de Berci szerintem intelligens ember, választékosan fogalmaz, szereti a gyerekeket, ezen kívül nagyszerű énekes. Reménykedem benne, hogy a hazai média és a társadalom nem csinálja ki a közös gyermeküket, legalábbis abban, hogy sikerül amerikába költözniük. egy elkötelezett meleg pár úgy is véghezviszi az örökbefogadást, teljesen mindegy, hogy hol nincs lehetőségük közösen gyermeket vállalni.

    szerintem teljesen mellékes, hogy két "homoszexuális" szülő milyen szülő, valószínűleg ugyanolyan mint két "heteroszexuális". az a lényeg, hogy emberileg alkalmasak legyenek egy gyermek felnevelésére. Tudtommal a különneműeknél sem releváns, hogy lámpaoltás után mit hova dugnak a szülők. Tegye fel a kezét, aki szerint befolyásolta a saját szexuális orientációját a szülőké. Ugye hogy nem.

    Antonia40 pedig nem indokolta meg az állítását. Tudtommal nem született még olyan tanulmány, hogy a meleg szülőknél gyakrabban lesz meleg a gyermek. És ha ez így is lenne, miért volna probléma?
    De a tapasztalatok egyébként is másról árulkodnak.

  • 2009.08.14 01:15:27Cotard mester

    Noé apánk, szőlők és borok apja,
    És Lót, ki annyit ittál a hegyen,
    hogy részegen, mint másokat,
    becsapva,
    leányaidhoz vitt a szerelem
    (nem szemrehányás, hogy megemlítem),
    s Architriclin, italban te se gyengébb:
    fogadjátok, könyörgöm, szívesen
    néhai Cotard mester áldott lelkét!

  • 2009.08.14 01:30:05Cotard mester

    Biztos a ti fátoknak volt a sarja,
    hisz ő, bár zsebe lapult betegen,
    mindig a legjobb nedűket
    nyakalta!
    Király volt ő! Kezéből neki nem
    szedhette ki a kupát senki sem.
    Pogány murikra restnek sose
    lelték.
    Ne hagyjátok elűzni ridegen
    néhai Cotard mester szomju lelkét!

  • 2009.08.14 03:28:43Lord Picard87

    Annak örülök, hogy vannak azért páran a kommentelők közül, akik normális ember módjára képesek felfogni a dolgokat :) Örülök neki nagyon, úgy látom az egyre fiatalabb generáció végre egyre jobban elfogadja másságunkat :) És igen, ezt is csak a média verte nagy dobra, hogy most a szakállamtitkár párja férfi, hú, micsoda felfedezés...

    Én nagyon szívesen elbeszélgetnék pár emberkével egy kávézóban is akár, hogy speciel velem mi a bajuk. Mégha soha nem is ismertük egymást, akkor is elküld az anyjába, és szid, pedig hát, nem tettem semmi rosszat. Még egyszer se mentem oda egy fiú-lány pároshoz sem, hogy hé, ne nyaljátok már egymást itt a buszon/villamosan, mert milyen dolog ez már... csinálják, ha jól esik :) De én nem is igazán kérem, hagyj csinálhassam a párommal, csinálom ott és ahol, ahogy jól esik. A Gellért-hegyen se zavartunk senkit, persze, aki odamegy, az a romantika/táj miatt megy, vagyis lelkileg jó ember, aki meg nem az, azt eszi a penész egész nap a velvet előtt :D Abba hagyj ne kezdjek bele, hogy "vala Ádám és Éva", valahogy a nagy mesekönyvből kimaradt az ősrobbanás, a Föld kérgének megszilárdulása, a teljes prehisztorikus korszak, dinoszauruszok, jégkorszak... jah, hogy ezt a nagy mesélők még nem tudták? :D Vicces, hogy vannak akik komolyan veszik xD

    Sok-sok boldogságot Sebián-Petrovszki úrnak és Sugár Bercinek!

  • 2009.08.14 05:36:59Picur0816

    Antonia40: Nem tartom magam tudatlannak, de ha az vagyok, akkor legalább nem vagyok egy maradi, rossz lelkű ember, aki nem tudja elfogadni normálisnak, az egyébként normális dolgokat. De ha esetleg többet olvasnál, akkor talán többet is tudnál. Én olvasok és ezért tudok is. Ráadásul tele vagyok jó érzésekkel, amik azt súgják nekem, hogy minden ember egyforma jogokat érdemel.

  • 2009.08.14 05:42:56Picur0816

    Lord Picard87: Szerintem nem kell mások véleményére adnod, aki elfogad így, az elfogad, aki meg nem, az mehet a süllyesztőbe! Lényeg mindig a saját boldogságod legyen. :) Sok boldogságot neked a SZÍVED választottjával! :)

  • 2009.08.14 07:12:09zoxó

    Hááá, egy Villon-rajongó:)). De hogy jön ez az idézet ide?

  • 2009.08.14 10:23:15PiszkosFreddy

    Én akkor is szeretem Ungár Klárát!
    És szeretem a melegeket,leszbikusokat,a másként gondolkodókat,a sorból kilógókat,a nyomorékokat,az öregeket,az elesetteket,a magányosokat,a szeretetre éheseket,és akiknek a lelkébe minden nap beletapos a világ mocskosabb része.
    És gyűlölöm a buta,erőszakos,gyűlölködő,önmaga
    körül nem építő,csak pusztító,a jót irtó ostoba lényeket.

  • 2009.08.14 11:36:05Veg_

    2009.08.13 14:27:05hekimeki:
    Tévedés! Azokban mutattak ki tesztekkel homoszexuális hajlamot, akik rémült pánikkal és homofóbiával reagáltak. Ahogy te is :-)
    Én örülök, ha két ember megtalálja egymást, és boldogok együtt. Hogy milyen nemüek, az meg az ő dolguk, nem velem bujnak ágyba. Az lesz a jó, ha nem lesz hir az ilyesmi, mert kb. a Közöd? szintü a kérdés.
    Azt meg jó tudnod: a homoszexualitás nem fertőző. Homoszexuálisok közt mindig volt, aki titkolta, gyereke lett, mert mentalitása ellenére az ellenkező nemmel szexelt, és jé, a gyerekek általában heterók.
    Azt tudom, hogy nem lenne olyan környezet a világon, ahol én egy nőt magamhoz engednék, mert attól is elmegy a kedvem, ha a tévében smárol két nő, de ettől még az ő dolguk. A homoszexualitás nagyon korán kiderithető, ugy tudom, van ország, ahol csak homoszexuális gyereket adnak örökbe ilyenkor, de ha nem az, akkor nem is lesz. Ott vannak a szülei, akik nevelik, ahogy mindenki mást, max ciki lesz a partnernek elmondani, hogy a családi vacsinál a papa meg a mama is pasi. No és? Tuléli ezt a katasztrófát :-)

  • 2009.08.14 11:42:07Veg_

    "2009.08.13 16:03:19Regnum Marianum
    Egy szó: természetellenes. És mindent elmondtam."

    Természetellenes? Tehát csak az emberek közt fordul elő? Gondolom minket nem veszel a természet részének :-D Nos van homoszexuális madár, patkány, egér, kutya, macska, transszexuális béka és hal, stb... Vagy neked a természet a füszál a réten? Arról még nem bizonyitották, hgoy vannak homszexuális egyedei :-D

  • 2009.08.14 11:46:30Veg_

    "2009.08.13 16:55:18énis
    megmondom, fiú gyerek esetén a hetero párnál verést kap, a pasihomo párnál, meg lehet, hogy meg is dugják a szerencsétlent.. Nőknél/lánygyereknél ugyanez.."

    Te hülye vagy! Nem pedofilok, buzik! Heteróknál meg ha erőszakosak + pedofilok, akkor megdugja papa a kicsi lányát, mama megerőszakolja a kicsi fiát. Ugyanis az erőszak és gyermekmolesztálás jó része családban fordul elő, valahol 80-90% körül. Mivel a gyerekes családok elsöprő többsége heteró, igy erőszakos család esetében a csaj szüzessége nagyobb eséllyel van veszélyeztetve hetero párnál.
    Szar mi? (gyereket csak pedofil erőszakol meg, nemi beállitástól és nemtől függetlenül, az agressziv ugyanis üvölt vagy üt, nem pedig kefél.)

  • 2009.08.14 11:55:30Veg_

    2009.08.14 03:28:43Lord Picard87:
    Az egyre fiatalabb generáció biztatását kikérem magamnak :-P Ha ez az évszámod, akkor kb. a szüleid korosztálya vagyok, és a szüleim és nagyszüleim is igy gondolták, ahogy én (ok, a nagyszüleim szerint ha gyereket akarnak, csináljanak maguknak,vagy legalább legyen homo a gyerek is)

  • 2009.08.14 12:05:42jazmin90

    Egy nagyon jó barátnőm. él kint Angliában, és ő mesélte, hogy a főnöke egy meleg férfi.Nagyon jóban vannak. Na most ugye ebben semmi különös nincs, viszont abban már igen, hogy ez a meleg főnök szinte az összes beosztottját megkapta már, olyanokat, akik boldog hetero párkapcsolatban/házasságban élnek. Elmesélte, hogy egy ideig tiltakoznak, aztán megadják magukat. És ez a dolog nem is a homoszexualitásról szól, hanem a hatalomról. Mert ugye az orális szex is egyfajta hatalmi játék azért...az sem véletlen hogy nagyon sok nős férfi jár ilyen prostikhoz, nem tartják magukat melegnek, talán nem is azok, viszont ilyen hatalmi játszmákat játszanak.

  • 2009.08.14 12:31:15picipöcök

    hátha így folytatódik a meleghullám,már nemsokára arra kapjuk fel a fejünket,hogy a nőket együtt emlegetik a pasikkal!!

  • 2009.08.14 12:58:59swallow48

    2009.08.13 12:25:47Picur0816

    Szerintem jól tette az ember, hogy felvállalta és én támogatom, hogy nekik is legyenek jogaik és ezért nem kell őket elítélni.

    Nekik is legyenek jogaik???????????? Miről beszélsz? Hiszen, csak jogaik vannak, a kötelességről megfeledkezve!!!
    Ha, most nem lett volna a vagyonnyilatkozat, akkor felvállalta volna????
    Ez gusztustalan egy hír! Éljenek kócosan, de nem kell ebből hírt kreálni. Érdekes az is, hogy minden meleg parlamentben semmittevő a választások előtt jön a hírrel!!!!!!!!!
    Nem kéne!!! A szexuális élete mindenkinek a magánügye, és zárja be a hálószobába!!!

  • 2009.08.14 13:58:12Manóbuci

    Semmi bajom a melegekkel. Legyenek azok, ha ez jó nekik, éljenek boldogan. De nem tartozik rám. Nem vagyok rá kíváncsi. A vonulásukra sem, ami kizárólag provokáló céllal jön létre, aztán csodálkoznak azon amit kapnak. A heterok se vonulásznak. Beírta az élettársát, beírta. Miért hír ez? Miért nem hír az összes többi vagyonnyilatkozat összes többi élettársa? (Mondjuk az se érdekelne, mindenkinek magánügye kivel él együtt.) Engem a bejegyzett élettársi kapcsolat se zavar amíg nem hívják házasságnak (mert az ugye férfi és nő között köttetik). Engem nem zavarnak, csak a feltűnési viszketegségük, a kérkedésük, a jaj de büszke vagyok rá, hogy meleg vagyok hozzáállásuk. Mintha ez érdem lenne. Én meg hetero vagyok oszt passz. Az se érdem, de nem is hangoztatom úton-útfélen.

  • 2009.08.14 14:06:26Lord Picard87

    Na például azt én sem értem Manóbuci, ez miért hír. Illetve értem: a velvetnél mást se tudnak felmutatni, csak vájkálnak az ember életében. És nagyon sok celebnél így van ám. Nem akarnak ők kérkedni semmivel sem, csak a sajtó nyomul rájuk... Ismerek pár híres, magyar meleg embert, akikről sokan nem is sejtik, hogy saját nemükhöz vonzódnak (férfiak, nők egyaránt), de sajnos egyszer biztos majd jól szétfröcsögi a sajtót vele valaki. Most se hiszem, hogy a szakállamtitkár vagy Berci akarta ezt szétkürtőlni, csak vannak, akiknek semmi se szent és direkt provokálnak és ezért tűnik úgy, hogy mindenfelé mi vagyunk propagálva. Az esetek 80%-ban nem kérkedni akarunk a másságunkkal.

    KÖszönöm szépen Picur0816 :)

  • 2009.08.14 15:00:24arétász

    Tegnap a híradóban is benyomták és egy igazolvány képet tettek ki Róla, mintha egy tömeggyilkos lenne. Ez az undorító!

  • 2009.08.14 16:04:26Hol?A nyúlon túl?Nem, a nyúl az!

    engem nem zavar amíg nem kötelező...attól lesz olyan nagy dolog ez, hogy mint itt is, hír van belőle.én hetero vagyok.1ébként nő.kb elhánynám magam egy másik nőtől.de nem esne ki a szemem ha közölné egy családtagom, akár a lányom, fiam, hogy meleg.amíg nem kell beszállnom harmadiknak...:o)
    A meleg párok gyerekvállalásával én sem értek egyet.elsősorban a gyerek miatt.nem elég, hogy otthon meg kell bírkóznia azzal, hogy nem úgy van mint a mesében: apa, anya, gyerek, de még az idegenek is teszik a megjegyzéseket rá....pedig ő nem tehet semmiről.és ez független attól, hogy azért mert melegek nevelik fel meleg lesz vagy sem.Ebben a "mai világban" így is-úgy is megbélyegzett lesz, hisz melegek nevelik.szerintem ez a legnagyobb gáz.

  • 2009.08.14 16:23:19Kockásfülűnyúl

    Figyelem, nem ő hozta nyilvánosságra, egyszerűen csak nem tagadta le!A hírhajhászok pedig lehúznak a sztoriról néhány bőrt (címlapot)!Nem hiszem, hogy a választási kampány része lenne, ez Szeteyt sem tette túl népszerűvé annak idején!Szerintem egyszerűen csak arra vágynak, mint a többi ember, hogy hagyják őket békében élni!Kívánom nekik hogy sikerüljön és ne kelljen bujkálniuk!Mindenkinek joga van megválasztani az élettársát, tök mindegy, h milyen a felállás!Egyszer olvastam egy kutatást arról, hogy a hangosan homofób emberek nagy százaléka látensen vonzódik a saját neméhez.Akkor hogy is van ez?

  • 2009.08.14 16:44:09Gladia Delmarre

    Szerintem szép pár, kedves embereknek tűnnek, nem bántanak senkit, sőt szeretik egymást:)) Mi itt a baj? Ezutánra is sok boldogságot kívánok nekik!! És remélem, sikerül majd gyereket is örökbe fogadniuk!
    Valaki írta, h a meleg párok majd jól megerőszakolják a nevelt gyereküket... hát, ekkora baromságot is rég olvastam. Meleg, azaz a saját neméhez vonzódó ember nem azonos a pedofillal. Mikor érti már meg ezt a sok habzószájú arrogáns ítélkező?

    Ja, és én is láttam már meleg párokat kézenfogva, vagy átölelve sétálni, vásárolni. Ahogy jólesik látnom egy boldog, harmonikus heteró párt, ugyanúgy örülök, ha látok egy láthatóan boldog, kiegyensúlyozott meleg párt. Emberek, akik szeretik egymást: kevés szebb és boldogítóbb látvány van. (itt természetesen nem a hálószobai eseményekre gondolok, hanem arra a "kisugárzásra", ami a szerelmespárokat, párokat körüllengi:))

  • 2009.08.14 18:02:06Pekár Szabi

    szopjatok

  • 2009.08.14 18:02:44Pekár Szabi

    Bery meg ha kinyitja aszáját inkább énekeljen ne fa.zt kapjon be

  • 2009.08.14 18:03:57Pekár Szabi

    You belong to me...
    I belong to you...
    Fire from my heart..
    Burning just for you..
    When you're far away
    I`m in love with you
    Feeling that so high
    Walking like do you...

  • 2009.08.14 18:33:10Kockásfülűnyúl

    P. Szabi szeretlek!Remélem érzel némi iróniát ebben a mondatban!

  • 2009.08.14 18:56:17Picur0816

    swallow48: Milyen kötelezettségeket nem kell nekik teljesíteniük?? Ugyanúgy adóznak, ugyanúgy dolgoznak, ugyanúgy pénzből élnek, szóval ugyanolyan emberek, állampolgárok, mint akik heterok és mivel ők is ugyanúgy teljesítik az állampolgársági kötelezettségüket, így nekik is ugyanolyan joguk van(legalábbis kéne, hogy legyen), mint a heteroknak.

  • 2009.08.14 19:00:50Picur0816

    swallow48: Mellesleg nem hiszem, hogy ők rohantak volna a médiához a vagyonnyilatkozattal a kezükben és mutogatták volna nekik nézzétek kit írtam be élettársnak. Így nem gondolom úgy, hogy ők akartak ebből hírt kovácsolni, csak a média mindig mindenbe belemászik, amihez rohadtul semmiköze nincsen.

  • 2009.08.14 19:44:43HankaManka

    A homoszexualitás nem egyenlő a pedofíliával mint azt néhány hozzászóló gondolja.
    Sok pszichológussal beszélgettem ,mert a szexuális aberrácikóról írtam 1 szakd.ot és egy részük azt vallotta hogy sok homofób látens homoszexuális :)

  • 2009.08.14 19:47:04HankaManka

    k ó csere bocs

  • 2009.08.14 20:08:27PiszkosFreddy

    Pekár Szabi,olyan jó hogy élsz!Remélem érzel némi iróniát ebben a mondatban!

  • 2009.08.14 20:57:00Pekár Szabi

    Szeretném, ha szeretnének,
    Ha néha-néha megölelnének,
    Ha te fognád meg két kezem,
    MÁS lehetne életem

  • 2009.08.14 22:16:48trollkotze

    Antonia40
    Télleg? Akkor a _heteroszexuális_ családba születő gyermek mitől lesz meleg? Ne mondd, hogy a tévében látja, mert a homoszexualitás egyidős az emberiséggel - sőt, az állatvilágban is előfordul -, még akkor is létezett, amikor tűzzel-vassal irtották.

  • 2009.08.14 22:19:31trollkotze

    énis
    "megmondom, fiú gyerek esetén a hetero párnál verést kap, a pasihomo párnál, meg lehet, hogy meg is dugják a szerencsétlent.."

    Ezen az alapon az összes heteroszexuális apajelöltről is feltételezhetnéd, hogy pedofil, és meg fogja erőszakolni az örökbefogadott lányát.

  • 2009.08.15 02:54:15Pekár Szabi

    Amúgy meg nem mindegy hogy ki tol nőt és ki faszit? Ha nem Beryről meg erről a kis takonyrágó politikusról lenne szó nemigen érdekelne senkit. Ha jó nekik együtt akkor hajrá. Ha TÉNYLEG fogadnának örökbe gyereket és VALÓJÁBAN meg is kapnák, akkor meg nem hiszem hogy előtte talicskáznának és ettől "ferdülne el". Sokan attól vonzódnak a saját nemükhöz mert a saját hetero családjukban rossz mintát kaptak.

  • 2009.08.15 10:46:45swallow48

    Picur!! Lehet, hogy félreérthető voltam, nekem nincs bajom a melegekkel, mert ők is emberek ( a nagy része), és intelligens módon szeretik egymást. A homoszexualitás régebben génhiba volt, manapság divattá avanzsálódott!!
    Azt mondod, a média fújta fel a Berciék kapcsolatát. Biztosan, de!
    Hogyan jutottak hozzá egy ilyen adathoz?????
    Ha, teszem azt nekem kéne beadnom ilyetén nyilatkozatot, és a fiamat nevezném meg a közös háztartásban élőnek, akkor én meg pedofil lennék???
    Nem értem, hogy bárki magánéletébe miért szaros kanállal belevájkálni???
    Amúgy, a felvonulásukat, a tévékben való "jaj,anyuén most bevallom" című megnyilvánulásukat igenis gusztustalannak tartom!!! Valamint, ne fogadjanak örökbe addig, amíg a sok gyermektelen házaspár évekig áll sorba!!!

  • 2009.08.15 14:21:23boszyka1

    ezzel nem is lenne baj.de minek ezt reklámozni,kit érdekel hogy 1ütt élnek.viszont az örökbefogadást nem engedélyezném.a gyerek inná meg később a levét.igy a gyerek is meglenne bélyegezve.

  • 2009.08.15 19:25:14Picur0816

    swallow48: Az tény, hogy vannak divat melegek, de nem mindegyik meleg pár csinálja divatból és most is vannak, akiknek a génjei ilyenek!
    Bárki más aki hozzáfért, vagy olvasta ezt a papírt kiadhatta, meg hát az újságírók művészek, mindent meg tudnak, bárkiről.
    A sok gyermektelen házaspár azért áll sorba éveket, mert válogatnak, sokan, vagy nincs megfelelő körülményük, de nem azért, mert nem lenne gyerek akit örökbe lehetne fogadni, mert sok gyerekről lemondanak a szüleik!

  • 2009.08.16 09:12:19Heatherette

    hát én tuti, h az a fajta buzi vagyok, akire ugranak a homofóbok, mert bár a hétköznapokban tök visszafogott vagyok, de eljárok köcsibárokba, sőt be is szoktam öltözni vmi extrém cuccba. nemtom, vhogy én ebben nem érzem, h ezzel bármit is REKLÁMOZNÉK vagy RÁERŐLTETNÉM az emberekre, hiszen a saját közegemben mozgom. de azt sem érzem se reklámnak, se ráerőltetésnek, h festem magam, mert sztem a férfismink ma már egy olyan dolog, ami nem kirívó, és nem lép át semmiféle határt.
    felvonuláson még nem vettem részt, mert nem érzem azt, h nekem abba a társaságba kéne tartoznom, akik pink tollboában a Biblián vonaglanak, ők nagyon primitív emberek. magából a felvonulásból lehetett volna csinálni egy jópofa, színes, de vállalható parádét is, hát, akik kezükbe vették a dolgokat, nem így csinálták, ezzel óriásit ártottak a meleg közösségnek itthon. mert hát mi van? az átlagember a tévéből ítéli meg a melegeket, és ők ennyit látnak belőlünk. sztem a többség még a női ruhát is elfogadná, ha az rendesen lenne tálalva.
    az is nyilvánvalóvá vált már számomra, h az emberek nagy része marhára nem vágja, mi a különbség a meleg, a transzszexuális és a transzvesztita között. tényleg fogalmuk sincs, és mivel csak a felvonulást látva ítélnek meg minket, azt hiszik, h minden meleg női ruhákban imád parádézni, h ez a melegség része. ezért is hiszik a szülők, h csakis buzi lehet a fiúgyerek, ha kicsiként vonzódik a női ruhákhoz, pedig sok-sok heteró is szeret nőnek öltözni.
    sok tévhit kering.

  • 2009.08.16 09:22:01Heatherette

    ja, és erről a "ne lásson meleget a gyerek, mert eltanulja tőle" faszságról mindig az jut eszembe, h van egypár fura fazon a bolygón, aki úgy érzi jól magát, ha gyíknak vagy tigrisnek néz ki (vagy elég csak egy agyontetovált fazont látni). nemtom, nekem eszembe nem jutna arra gondolni, h úristen, ha ezt a kölyök meglátja, biztos, h gyíkemberré fog változni! ugyan már, ez egy baromság! elsőre lehet, h furcsa, idegen lesz neki, talán egyszer álmodik rosszat is. másodjára már nem. én nem azt látom a jó megoldásnak, h a gyerek inkább ne lásson semmit, hanem azt, hogy tapasztaljon meg minél többet a világból, és akkor majd helyén tudja kezelni az extremitásokat, eltéréseket. így könnyebben lerendezi magában azt is, ha ő vmiben más - mert ritka az olyan ember, akinek ne lennének furcsaságai, amikről nem szívesen beszél.

Ez megy a velvetenEz megy a velveten

CímkékCímkék

Shopline

OnGo beszámolók

Hirdetés