horoszkóp

A főszerkesztő állítólagos farokhosszabításán kapott össze a Bild és a Tageszeitung

2009.11.23. 21:56
A német Tageszeitung a berlini székházukra készíttetett domborművel kívánta érzékeltetni a rivális Bild főszerkesztője, Kai Diekmann érdemeit, ezért Diekmann péniszét 5 emelet magas dombormű formájában mintáztatták meg egy művésszel. A Bild-főszerkesztő nemesebbik szerve egy kobrában végződik, környezetét lapjának legszenzációhajhászabb címei díszítik.

Műalkotással vágott vissza konkurenciájának a német Tageszeitung (TaZ). A baloldali napilap és a jobboldali Bild között körülbelül hét évvel ezelőtt kezdődtek a problémák, amikor a TaZ egy szatirikus cikkében azt állította, hogy a rivális napilap főszerkesztője, Kai Diekmann pénisznagyobbító műtétet végeztetett magán, de az sikertelen volt.

Állóháborúvá nőtt  a péniszvita

Akkori vagdalkozásaik egészen mostanáig tartottak, amikor a Tageszeitung utolsó csapásként berlini székháza homlokzatára domborművet rendelt, melyen sikeresen végezték el Diekmann pénisznagyobbítását: testét hat méter hosszú nemi szervvel örökíttették meg – írja a TheLocal.de. A Peter Lenk szobrászművész által készített „A béke legyen veled” című remeken Diekmann pénisze mellett cikkcímek is szerepelnek, természetesen honnan máshonnan, mint a Bild legabszurdabb gyöngyszermeiből válogatva.

Sikerült ráadásult tematikus válogatást végezni: a homlokzaton olyan gyöngyszemeket örökítettek meg, mint a „Kiherélte anyósának kutyája” vagy az „Állami Törvényszék: Most már mindenki mondhatja, hogy fasz”, de „Az első gól, amit pénisszel lőttek be!” is elég figyelemfelkeltő. Kai Diekmann a Tagesspiegelnek úgy nyilatkozott, nem tervez pert indítani a Tageszeitung ellen, inkább rafináltabban támad.

Nézze meg a Tageszeitung homlokzatát!
Nézze meg a Tageszeitung homlokzatát!

Perelt, de pénzt nem kapott

Miután a Tageszeitung hét évvel ezelőtt megjelentette a Bild főszerkesztőjének pénisznagyobbító műtétjéről szóló szatirikus cikkét, Diekmann pert indított a lap ellen. A rágalmazó cikk eltávolítása mellett 30000 eurót is követelt a laptól, de a bíróság csak a cikk visszavonását rendelte el.

Kit ábrázolna gumifasszal egy középület oldalán?

  • 623
    Uj Pétert (Index)
  • 524
    Nem tudom
  • 494
    Vörös T. Károlyt (Népszabadság)
  • 448
    Winkler Róbertet (Totalcar)
  • 419
    Liszkay Gábort (Magyar Nemzet)
  • 251
    Zappe Gábort (Velvet)

A két lap azóta is igyekszik betartani a másiknak. Az előző döfést Diekmann vitte be, mégpedig igazán szépet: odáig jutott, hogy tagságot szerzett a Tageszeitungot finanszírozó alapítványban. Most, hogy nyilvánosan megalázták nem jogi úton, sokkal inkább belső frontvonalon indít támadást.

„A művész nyilvánvalóan kapott egy egyéves ingyenes előfizetést az újságra. Mint az alapítvány tagja, egyáltalán nem örülök, hogy csak így odaadogatják az előfizetéseket. Ki is térek majd erre a taggyűlésen”- mondta a lapnak Diekmann.