Elég csak a Magyarországon működő vezető szado-mazo pornófilmeket készítő cégek nevének, és néhány, a szakmában használt szakkifejezések ismerete, az internetes kereső a megfelelő kulcsszavakra sorra dobja ki az itthon készült castingfilmek elérhetőségeit. A tabu témának számító, mégis sokat keresett és bizonyos körökben igen elterjedt, a készítők részéről pedig hatalmas bevételt hozó műfaj itthon a januári szado-mazo botrány hatására vált közismertté. Mint ismert, múlt hónap végén egy hétgyermekes anya feljelentése alapján indított a rendőrség eljárást egy cég ellen. A nő állítása szerint a pornófilmeket készítő csoport főszereplője és egyben producere a forgatáson brutálisan megverte, bántalmazását többszöri kérésére sem hagyta abba, személyi szabadságát pedig korlátozták.
"Nem gondoltam, hogy ennyire fáj"
A Velvet által felkutatott és megnézett, különböző pornóoldalakon és videomegosztókon található szado-mazo castingokat a brutális tartalma és a személyiségi jogok védelme érdekében nem áll módunkban közölni, a filmekben szereplő neveket cikkünkben megváltoztattuk. Mindazonáltal a szóban forgó cég legálisan működik Magyarországon. A kisfilmek kommentálásához egy a szado-mazo műfajban ismert, neve elhallgatását kérő dominát kértünk fel, aki egy ideig együtt dolgozott a videók készítőivel. Kapcsolatuk azóta megszakadt, így pontos információval nem tud szolgálni, hogy a stáb hogyan dolgozik mostanság.
„Amikor náluk voltam, a lányoknak elmondtuk, mi fog történni, láttak videókat, kipróbálhatták az eszközöket. A cég meglehetősen magas árat fizetett a modelleknek, ami nem csak magyarországi viszonylatban jelent magas gázsit. Történetesen 2000-4000 Ft között pálcaütésenként, fenekelős filmeknél. Spanking a műfaj neve, csak és kizárólag fenekelés, semmi más" - magyarázta a domina
Anna, 32 éves
A Kyraként bemutatkozó, szolid kosztümös dominával folytatott beszélgetés során kiderül, hogy Anna kétgyermekes anya (a nagyobbik 11 éves, a kisebbik 6), az interneten figyelt fel a cég hirdetésére, és saját bevallása szerint elsősorban a kíváncsiság motiválja, nem a pénz.

„Azt mondanom kell, hogy egy fenekelős filmhez keresünk szereplőket” – világosítja fel Kyra a nőt az interjú végén. „Erre van ez a válogatás. Ennek több kritériuma van: hogyan tud az ember megnyilvánulni a kamera előtt, mennyire kommunikatív, hogy néz ki, és elsősorban, mennyire bírja az ütéseket. Ezért írtuk elő ezt az 50 ütést. Meg szeretnélek kérni, hogy vedd le a ruháidat. Szeretnél a jövőben egy ilyen fenekelős film résztvevője lenni?”
„Hát, nem tudom, majd kiderül.” (...)
Kyra egy pálcát vesz elő, azzal méri az ütéseket Annára, akinek a csupasz feneke nagyjából a verés felénél hurkásodni kezd, sebes és vérzik. A nő jajong.
„Ne mocorogj ennyire, mert nem akarok melléütni” – jön az utasítás. „Folytathatom?”
„Ühüm.” (…)
„Elsőnek szeretnék gratulálni, nagyon ügyes voltál” – mondja a domina. „Kibírtad az ütéseket. Öltözz fel nyugodtan, és csak annyi kérdésem van, hogy hogyan érezted magad közben.”
„Remegtem és tényleg fájt.”
„Rosszabb volt, mint amilyennek képzelted?”
„Igen. Nem gondoltam, hogy ennyire fáj.”
„Ha a későbbiekben hívnának, jönnél?”
„Hát, lehet, hogy jönnék, mert már tudom, hogy hogyan zajlik.”
„A „normál pornóban” régi szokás, hogy castingfilmet készítenek” – kommentálta a videót forrásunk. „Sok néző kedveli ezeket, és elhiszik, hogy ez egy spontán film. Nincs forgatókönyv, sztori, és a modell természetes reakcióit láthatják. Valójában az esetek többségében ugyanolyan megrendezett film.
Kyra nem hivatásos domina, ennél a cégnél kezdett domina szerepeket kapni" - fűzte hozzá. "A mai napig sok hibát vét. Értem hibának azt, hogy úgy üt, olyan helyre üt, ahogy , és ahová nem lenne szabad. Sajnos a tapasztalatait kizárólag a cégnél szerezte, félinformációk alapján.”
"Pedig ez nem szokott vérezni"
Sokak számára már a spanking is brutálisnak hathat, főleg a videó megtekintése és az ütlegelt testrész látványa után - az igazi szado-mazot viszont igazából az elitepain műfaj szolgáltatja. Itt a fenékpálcázáson kívül korbácsolás, testkorbácsolás, nemi szervek verése/kínzása, tűk, forróviasz használata is megengedett. Forrásaink szerint ezekben a filmekben a modellek 200-400 ezer Ft közötti jelenetdíjat kaptak, illetve ennyiért vállalják a lányok a szerepüket. A legtöbb magyar cég jelenetenként 40-100 ezer Ft körül fizet bizarr, szado-mazo filmeknél, az ominózus videók szereplői tehát minimum az itthoni keresetek dupláját kaphatták.
Lilla, 25 éves, kereskedelmi dolgozó
A kínzó szerepét ebben az esetben egy középkorú férfi tölti be, a rövid beszélgetésből kiderül, hogy a lány már több forrásból is tisztában van azzal, milyen kínokat kell átélnie. Retteg, ám súlyos összeggel tartozik barátjának, akinek összetörte az autóját.

„Mit mondanak, mi fáj legjobban?”
„A tű, a csipesz, meg minden.”
„Miért jöttél akkor, ha ennyire félsz?”
„A pénz miatt.” (…)
„Azt tudod, hogy ebben a filmben parancsokat kell végrehajtanod. Engedelmeskedned kell. Ha nem engedelmeskedsz, külön büntetést kapsz. Beleegyezel? Most előre beleegyezel?”
„Bele.”
Lilla kínzása a nemi szervénél kezdődik, ostorral majd lovaglópálcával. A dom szemmel láthatóan élvezi a hatalmi viszonyokat – bár a lány szájából a felvétel alatt többször is kicsúszik a „ne” szó, a kínzás nem marad abba. Előkerül egy harapófogó, amivel a férfi a lány mellbimbóját, később csipesszel a szeméremajkait gyötri meg. Az utóbbit végül tűvel is átdöfi, és megrángatja párszor. Sírás, vér - melynek hatására a dom inkább befejezi a műveletet.
"Pedig ez nem szokott vérezni"- magyarázkodik, hozzátéve, hogy mindjárt ellátják a sebet, és ezzel vége is a kisfilmnek.
"Az amerikai és német pornótörvény szerint nem lehet vér, vágás, műtét a filmeken" - mesélte a Velvet által megkérdezett domina. "Nálunk nincs pornótörvény. A kínzáskor egy-egy szereplő bőre, lehet túl vékony. Előfordulhat, hogy nem csak hurkák lesznek rajtuk, hanem kireped a bőr és enyhe vérzés is látszik."
Kérdésünkre, hogy a filmben szereplő kínzókban mennyi szadizmus van, illetve mekkora tapasztalattal rendelkeznek, a domina így válaszolt: "Sokáig domokat, dominákat vittek a forgatásokra, kértek tanácsot, tippeket. Az ominózus felvételen látható férfi biztos kedveli a műfajt, talán van is némi fogalma erről a témáról. Ő írja a forgatókönyveket, rengeteg ilyen témájú filmet néz az ötletek, eszközök, büntetési módok miatt. És talán egy kicsit élvezi is a helyzetét."
"Mi lesz a pénzzel?"
Hozzátette, ezzel szemben a szereplő lányok többsége nem mazochista, soha semmi közük nem volt a szado-mazohoz, BDSM-hez. "Nincsenek tapasztalataik, élményeik. A forgatáson tudatosul bennük, hogy ez igenis fáj."
Mária, könyvelő egy multinál
„Testi fenyítésnek vetjük alá a lányokat, mégpedig nagyon-nagyon keménynek. Tudod, hogy nálunk a fájdalom, az valódi? A könnyek, a kiáltások, a sikítások. A lányok óriási fájdalmakat bírnak ki” – magyarázza a középkorú nőnek az a dom, aki a fentebb említett videóban is szerepelt.

Hosszú ideig úgy tűnik, hogy Mária mindenféle testi fenyítést elvisel, ám a pálca és a korbács után az ő esetében is előkerül a tű. Ellenkezésére a férfi félreteszi ezt az eszközt, ám mellbimbója kínzását nem akarja hanyagolni, harapófogóval lát neki a fájdalomküszöb tesztelésének. A nő nem bírja tovább.
„Elég. Nem megy” – jelenti ki ijedten, mire a dom befejezi a tevékenységet.
„Mi volt a baj? Nem bírtad?”
„Nem. Allergiás vagyok a cicimre.”
„Semmit nem lehet tenni a ciciddel?”
„Nem tudom, a pasikkal sem szeretem.”
„Mi lesz a pénzzel akkor? Azt mondtad, szükséged van rá. Elvállalod, hogy megkínozzuk a cicidet?”
(Pár másodperc szünet.)
„Igen.”
Megkérdezett forrásunk emlékei szerint szinte minden durva szado-mazo forgatáson elhangzott, hogy "Álljunk meg!" "Nem csinálom tovább." "Ilyenkor megállunk, pihenünk, fájdalomcsillapítás, hegek fertőtlenítése, cigiszünet, stb" - magyarázta. "Megnyugszik a szereplő, kipiheni magát. Megbeszéltük mi volt a sok. Mit nem bírt. Mennyi hasznos anyag került felvételre, mennyi kellene még a filmhez, milyen büntetés, kínzás lesz még. Mehet tovább a forgatás, vagy álljunk le? Volt olyan, hogy a hölgy szereplő azt mondta, elég volt. Ő nem csinálja tovább. Minden esetben megkapta időarányosan, vagy a pálcaütések száma szerint a pénzét."
A domina mindemellett hangúlyozta, hogy szado filmről van szó, aminek semmi köze a BDSM-hez és a dominanciához. "Az sm társkeresőkön is mindenki „fél”, hogy ez a botrány lejáratja a BDSM közösséget, még jobban elítéli majd a társadalom őket."
Még több a velveten
- 18+ A nők többsége szerint nem fontos a szexben a G-pontA tudomány szerint a G-pont csak mítosz, a megkérdezett férfiak a női ejakulációhoz kötik.
- Életfogytiglant kapott a gyerekgyilkos amerikai tinilányAlyssa Bustamante a szomszéd kilencévest ölte meg. Drogfüggő tizenévesek lányaként született. Korábban meg akart halni.
- Előkerült JFK újabb állítólagos szeretőjeMimi Alford, az egykori Fehér Ház-gyakornok, új könyvében rántja le a leplet a viszonyról.



Kommentek
2010.02.04 08:45:55Jedlik_
2010.02.04 08:37:58Ebony-fucker: áruld már hogyan lehet két zsírral körülvett tejmirigycsokorra gerjedni?
Hogyan lehet arra gerjedni, hogy valaki a baktériumokkal rendesen belakott szájával végezzen szexuális tevékenységet?
Soroljam még?
2010.02.04 08:47:54Jedlik_
Ja és külön mókás, hogy sok magaserkölcsű kommentelő a videóban látható kínzásokat követeli a kínzókon. Még szerencse, hogy az indítékban különbség van...
2010.02.04 08:50:44Vogon
Ha tudja valaki hogy mire jelentkezik a pénzért hát tegye.. önrendelkezés.. emiatt nem tudom sajnálni azokat akik gyorskölcsön csapdában vergődnek stb. mert felelőtlenek stb. Nekem azzal van bajom amit az ilyen filmek vizuálisan hordoznak, meg azzal aki veri a csajokat, azzal is egyetértek hogy aki ezt élvezi nézőként... aberrált beteg állat mind.
Mi lesz a következő lépcső? Kikötött állatokat fognak verni, azt filmezik és mások erre élveznek otthon? Csak mert a deviancia egyre csak nő az ilyenek hatásától.
2010.02.04 08:51:17varvizib
"mégis sokat keresett és bizonyos körökben igen elterjedt, a készítők részéről pedig hatalmas bevételt hozó műfaj itthon a januári szado-mazo botrány hatására vált közismertté"
Ezt ugye nem gondoljátok komolyan...
2010.02.04 08:56:32Picitures
Közöd???
Tán csak nem savanyú a szőlő???
2010.02.04 08:58:12Jedlik_
2010.02.04 08:57:32mehemed:
Milyen értelemben is?
2010.02.04 09:01:06Huszon3as
Beteg műfaj betegeknek.
2010.02.04 09:03:15Winettou
Picitures:
Számos olyan dolog van, amiben a közösségnek több dolga van, mint ahogy úgy tűnik, te szeretnéd.
Téged is megvédtek gyerekkorodban egy sor veszélytől és fenyegetéstől, és senki nem mondta azt, hogy "közöd?"
Van még érv?
2010.02.04 09:04:39Vogon
biztos Pictures néven jött ide Kyra aki most remegő gyomorral olvassa a kommenteket
2010.02.04 09:09:09Jedlik_
2010.02.04 09:03:15Winettou: Egyrészt a közösség senkit nem véd senkitől, mivel a büntetések utólagosak, a sitt nem sok emberen változtat pozitív irányba, másrészt nem vagyunk már gyerekek.
Harmadrészt nevelés kérdése lenne, hogy az emberek ne legyenek ennyire ostobák, hogy eladják magukat a szexiparnak.
2010.02.04 09:10:18takaba
Ez a történet a kínozós filmekkel iskolapéldája annak, hol tart a társadalom. Alapelvekkel nincsenek tisztában emberek, beleértve a szadista kínzókat és a sokszor szellemi-lelki-érzelmi értelemben sérült, esetleg korábban bántalmazott vagy egyszerűen csak ostoba résztvevőket, de rajtuk kívül is még sokakat. Alapelv, hogy senki nem mondhat le az élethez, testi épséghez, méltósághoz való jogáról. Ha nem így lenne, bármit megtehetnének velünk, bármikor. Ha valaki hülységében lemond ezekről a jogáról, egy másvalaki pedig szándékosan, aljas módon, sokszor pszichikai ráhatással manipulálva lemondatja - a megállapodásuk törvénytelen és semmis. Nem is kellene ezt vitatni, egyértelműnek kellene lennie.
A másik: alapelvnek kellene lennie, hogy a test szent, és még pénzért sem tehető meg vele bármi. Ha nem foglalunk egyértelműen állást, nem lesz megállás. Már most is alig van: a szervkereskedelem, a prostitúció, a gyerekkereskedelem, a szadista pornó és hasonlók mind ide tartoznak. Ha egy társadalomban azt hiszik, hogy a "de hát megfizették" érv elég ahhoz, hogy egy emberi lénnyel bármit megtegyenek, ott a halálos ítéletüket írják alá az emberek. Mert ugyanez az elv működik a kihasznált, aránytalan uzsorakamattal tönkretett életeknél, a megalázott, alulfizetett és kiszolgáltatott munkavállalóknál, a gyerekeket nevelés helyett zsebpénzzel útjukra küldő szülőknél.
Ez a bdsm szubkultúrán már régen túllépett mocskos megrendelők beteges lelki igényeit kiszolgáló forgatócsoport olyan, mint egy gennyes kelés a beteg testen. Most kifakadt, de ne gondoljuk, hogy a gazdatest nincs eltorzulva.
2010.02.04 09:15:43Vogon
"Alapelv, hogy senki nem mondhat le az élethez, testi épséghez, méltósághoz való jogáról."
Ezzel nem értek egyet. A saját testem olyan tulajdonom, amit kizárólag én birtokolhatok, és én rendelkezhetek felette. Akár az életemről is.. a szó legszorosabb értelmében vett magántulajdon.
2010.02.04 09:19:06Vogon
takaba: emlékeztetőnek leírnám hogy a botrány abból eredt hogy a megbeszélt határok ellenére nem hagyták abba a verést. A mondandódban a kényszerítést kéne definiálni még. A gyerekvállalást pedig pszichológiai-mentális alkalmassághoz kötném, pont azért, mert nagyon komoly felelősség. Én is szülő vagyok.
2010.02.04 09:25:08Winettou
takaba: teljesen egyetértek veled.
Jedlik: A közösség sok mindentől megvéd, csak gondold újra. Például megvéd attól, hogy amit egy szörny elkövetett egyszer, azt ne ismételhesse meg.
Ugyanígy meg kell védenie a hatóságoknak ezeket a lányokat attól, hogy a testüket megkínozzák anyagi/pszichés/és ki tudja még milyen durva ráhatásra.
Az áldozatvédelemről hallottál már? És a poszttraumatikus stresszről?
Tetszik nem tetszik, ez törvénytelen kell, hogy legyen. Ha nem az, pocsék a törvény, és új törvények kellenek rá. Ha Magyarországon is az (amit így sejtek), akkor pedig érvényt kell neki szerezni.
Szerencsére pénzért nem lehet mindent megvenni, még akkor sem, ha néhány embernek ez az érdeke.
2010.02.04 09:26:37valakimas
Vazze, ez botrány. Gyakorlatilag legálisan kínozzák az embereket. Milyen ember az , aki ezt meg tudja tenni egy másikkal ?Guantanomóból mekkora botrány volt, ez meg itt folyik a jelek szerint az orrunk előtt, a hatóságok orra előtt.
Más kérdés, ha valaki ezt élvezi, és úgy vállalja, az a magán ügye. De így ?
Értem én, hogy a fantáziát izgatja az ilyesmi, de miért nem elég egy megrendezett jelenet ?
2010.02.04 09:28:09postabelyeg
2010.02.04 09:10:06Publius Decius Mus "Apám ismerte és mesélte, hogy a szocializmus alatt amikor folyamatosan nyomták neki a pénzt, hogy mesztelenkedő szegény szerencsétlen lányokat filmezzen és dugjon"
Miért nyomták neki a pénzt? Valamelyik miniszter rokona volt?
2010.02.04 09:28:12Vogon
Becsücsülnék a tárgyalásukra szívesen.. remélem nyilvános lesz.
2010.02.04 09:29:34Winettou
Vogon:
Mióta megy ez? Szerinted hányszor történhetett meg, mire kiderült egyetlen egy eset?
Remélem a hatóságok (nem csak a rendőrség) megteszik, amit kell.
2010.02.04 09:30:18Jedlik_
2010.02.04 09:25:08Winettou:
És mint köztudott, törvénytelen dolgot nem csinál senki.
2010.02.04 09:31:09easydc71
Márpedig ezt be kell tiltani, és keményen büntetni. És igenis aki ver azt le kell csukni, ha 8 napon túl gyógyul, akkor 3 év szabadságvesztésről indulunk. Olyan nincs, hogy pénzért akármit megtehetnek még beleegyezéssel se. Ezek nem orvosok, semmi anatómiai ismeretük, csak szadista barmok. Fingjuk sincs, hogy akár egy életre meglehet valakit nyomorítani. Ez nem beleegyezés kérdése. Álljunk már meg, bazdmeg errefelé nem szabad teret hagyni. Kiszolgáltatott nőket vernek, még ha beleegyezésükkel is basszus ez nem normális ébredjünk már fel!
2010.02.04 09:36:26Jedlik_
2010.02.04 09:31:09easydc71: egy mellimplantátum beültetése nem 8 napon túl gyógyuló sérülés?
Csak kérdezem.
2010.02.04 09:36:26MIKKMAKK
Sziasztok,
egy évig volt oylan barátnőm, aki "sub" volt, vagyis az enyhe fájdalmat, megalázó szerepjátékokat szerette, az hozta izgalomba. Az ő révén kerültem közelebb ehhez a szubkultúrához.
ELőször is, ami a cikkből kimaradt: nemcsak nők, hanem éppúgy férfiak is kaphatók az efféle kínzásokra.
Másrészt ezt sokan tényleg élvezik - persze különböző erősségű kínzásokat, ki-ki vérmérséklete szerint - éppen úgy, mintha valaki a simogatásra vagy az orgona illatra gerjedne. A barátnőm példáján láttam hogy milyen gáz, ha valakinek ez okoz örörmet, mennyire nehéz lehet pl. úgy közeledni valakihez egy kapcsolat elején, hogy "nem szeretnél megütni"? Ez is éppolyan legbelső magánügy, minthogy elölről vagy hátulról jobb a szex, senkinek semmi köze hozzá csak az érintetteknek.
Ettől persze nem abbahagyni amikor a másik kéri, pénzért elvállalni tényleg gáz.
Még annyit hogy a cikkben következetesen szado-mazotól beszélnek, ami tudtommal az egyik legdurvább fajtája az ilyen ügyeknek, A BDSM már árnyaltabb, akár nincs is fizikai kínzás, csak megalázó beszéd vagy szerepjáték, megkötözés.
egész szótára van ennek egyébként, van olyan is hogy valaki mindkét szerepet élvezi, meg ilyesmi.
HA valaki jobban utána szeretne olvasni, én anno itt találtam plusz infot, könyveket: http://www.szexabc.com/szado_mazo_bdsm&nagykoru=true
2010.02.04 09:37:50Frank Bullitt
Aki ilyen filmekre gerjed, az egy beteg állat.
Én azt is büntetném, aki nézi ezeket a szarokat. Nem vagyok prűd, de ez nagyon dúrva.
Rohad a világ.
2010.02.04 09:40:43Jedlik_
2010.02.04 09:37:50Frank Bullitt:
Rohad bazdmeg, és ami a legdurvább, hogy már többszáz éve.
2010.02.04 09:41:58easydc71
Jedlik_: egy gerincsérvműtét is.
És szerinted ez tök ugyanaz? Pénzért alázni, verni kiszolgáltatott nőket vagy szilikonbetétet betetetni, rendes ORVOS által. Mellinplantátumot bakker nem a fodrász rak be hobbiból.
2010.02.04 09:42:33takaba
Vogon - igen, a testedhez neked jogod van. Csakhogy vannak olyan emberek is, akik nem képesek az önmagukkal kapcsolatos jogokat gyakorolni. A jog ezért védi őket, mert ők nem képesek magukat, valamiért. Nem gondolom, hogy a kényszerítés meglétén vagy nem meglétén múlik a dolog. Nagyon kifinomult, aljas pszichológiai módszerekkel is lehet embereket dolgokra rávenni, amit nem érez valaki kényszerítésnek, mégis becstelen és manipuláló. Továbbra is alapelvnek kell lennie, hogy szenvedő emberi lényeket nem helyes kínozni, még beleegyezésükkel sem. (Mondom, itt nem a polgári hálókban zajló lájtos popsipaskolásokról van szó már régen.)
2010.02.04 09:44:01easydc71
MIKKMAKK: az amit leírsz az szex. Amit meg emezek művelnek nem szex csak vegytiszta szadizmus. Ebbe nincs élvezet, vagy ha ezt elszenvedve mégis van, akkor dokit javaslok.
2010.02.04 09:44:50Winettou
Jedlik_ : Ha üldözendő, és megfelelően súlyos büntetés jár érte, akkor talán kevesebben kockáztatják meg, mintha nem az lenne.
2010.02.04 09:44:54Vogon
2010.02.04 09:29:34Winettou
Pár éve biztos. Rengeteg filmjük van.. keress rá Mood Pictures és Elite Pain néven.
Takaba: ebben igazad van, de ez már a kényszerítés.
2010.02.04 09:45:45easydc71
Milyen lelkivilága van annak az embernek aki megver egy v. több nőt, akik láthatólag szenvednek mert ez egy üzlet, plusz számára élvezet? Milyen ember az ilyen? Hogy lehet megkínozni valakit, ilyen aljas indokok mentén?
2010.02.04 09:47:59easydc71
kell pornótörvény az már látszik.
2010.02.04 09:49:07janicsek07
Ezeken a castingokon mind elmesélik a feltételeket és bármikor meghosszabítható: http://vadcsajok.net/?p=60
A kxxva se sírjon ha basxxák!
2010.02.04 09:54:43dancegirl26
Hogy ezek mennyire nem normális beteg állatok... mindkét oldal.
2010.02.04 09:58:32Sandokohn, a maláji jiddis.
ááááááááá
ez olyan, mintha a pornóforgatáson meglepődne valaki, hogy le kell vetkőzni...
agyhalott emberek... és ezeknek van választójoguk...
Mégis, mi a jó istent gondolt, mi van egy SM forgatáson? A bilincs/kötél/kaloda/pálca csak díszlet?
2010.02.04 10:00:58DaveEr
Atomhalál, kulturális forradalom, kivégzőosztag... ez jutott eszembe. Rohadt beteg világ!
2010.02.04 10:01:09Sandokohn, a maláji jiddis.
Kedves prűd kommentelők:
Ha egy pár mindkét tagja ezt szeretné, akkor mi az elitélendő ebben? Ti otthon csak kesztyűben nyúltok a kukihoz? Ez is egy élvezet, csak neketek nem tetszik/nem meritek kipróbálni etc. Nem egy film forgatásán voltam. Világosan le van írva/el van mondva, hogy fájdalommal jár. Aki annyira hülye, hogy egy darázscsípést vár, az megérdemli.
2010.02.04 10:04:03S@nyci ®
Közöd??:
Csak sajnálni tudlak.
Ha a vonattal szembe szaladnál, azért meggondolnám.
2010.02.04 10:05:25easydc71
Sandokohn, a maláji jiddis! Te barom!
ott a forgatáson mikor a szerencsétlen nő nem ÉLVEZ, hanem SZENVED a fájdalomtól, te arra gondolsz, hogy minden ok végülis le van papírozva, te érzelmileg retardált, szánalmas hülye!
2010.02.04 10:06:42Sandokohn, a maláji jiddis.
@easydc71
régen a házasságon kivüli szex is bűn volt. Azután az orális szex is.
Prűd barom.
Lehet, hogy nem igazán fogod fel: A szexben mindent lehet, ami mindkét félnek örömet okoz. Ezek filmek, az elején elmondanak !MINDENT!. Aki nem érti meg, az ne sírjon... Aki bérhölgynek megy, ne sírjon ha szerszám lesz a lába között...
2010.02.04 10:08:56Sandokohn, a maláji jiddis.
@easydc71
"ott a forgatáson mikor a szerencsétlen nő nem ÉLVEZ, hanem SZENVED a fájdalomtól"
Nem kényszerítették, hogy menjen el. Senki nem
fogott fegyvert a fejéhez.
Te funkcionális analfabéta barom, nem fogod fel, hogy szabad akaratából ment el?
2010.02.04 10:10:50woof woof
azért ez nem mindig van ám így, h folyik a vére az embernek. Kinek milyen a bőre. A szolis az keményebb, többször kell rácsapni, h látszódjon a hurka. Voltam egy pár ilyen filmezésen és fotózáson, a fotókon egy csomószor rúzzsal helyettesítik a csíkokat:)
2010.02.04 10:13:57easydc71
Sandokohn, a maláji jiddis!
Neked ezek szerint örömet okoz ha megversz egy szenvedő nőt és mindenki aki ezt elítéli azt prűdnek tartod? tehát megverni valakit, brutálisan kínozni az elfogadható, mert a másiknak ez öröm. Az a baj, hogy nem ilyen szadista barmokra van szüksége az ilyen szerencsétleneknek, hanem orvosra.
2010.02.04 10:14:55Winettou
Sandokohn:
Először is, ez nem egy pár, hanem egy felépített gépezet, semmi köze két ember belső magánügyéhez. Ez egy gyár, ami lányok sorával csinálta ezt, ahogy itt írják, lehet, hogy már évek óta..
Másodszor, nincs joga senkinek sem pénzért, sem más ráhatással ahhoz, hogy ilyen dolgokat tegyen meg egy másik emberi lénnyel. Aki mást állít, az egyben azt is állítja, hogy vele szabadon bármit meglehet tenni.
Szerintem tetszik nem tetszik, ez súlyos megítélésű bűncselekmény kell, hogy legyen.
Voltál forgatáson, és részt vettél mások megkínzásában?
2010.02.04 10:17:11nick:
sandokohn: az jól látszik, hogy bár olvasni tudsz, de értelmezni már nem sikerül
így írkálnod sem érdemes
2010.02.04 10:18:48easydc71
Sandokohn, a maláji jiddis!
Pontosan értem, hogy beleegyezett a kínzásba, mert ksizolgáltatott anyagilag, messze nem élvezetről szól ez. csak két dologról, pénzről és aberrált szadista állatok élvezetéről.
Véresre verni valakit és ezt élvezni, szerintem nem normális, és lehet, hogy én egy elmaradott barom vagyok, te meg egy fejlett XXI. századi jófej. Érzelmileg viszont egy gyökér vagy.
2010.02.04 10:20:40easydc71
Ha pedig ilyen forgatáson jártál, ahol sorra verték a lányokat, ajánlom húzd meg magad és inkább szerényen logoutolj.
2010.02.04 10:28:31easydc71
A legdurvább, hogy 10év alatti gyerekek ezeket az oldalakat simán elérik akár a sulijukból is, vagy akár a mobiltelójukról is. Nagyon nagy gáz ez, pedig komolyan mondom ortodox ateista vagyok, és rohadtul nem érdekel egy párt se.
2010.02.04 10:31:15woof woof
nem tudom nekem szólt-e, de én a szenvedő alany voltam a fotózáson, nem a domina. Én élveztem, mármint nem a fájdalamt, mert azt nem, de jó fejek voltak, röhögtünk egy csomót közben, jól meg is kellett vágni az anyagot emiatt. Nem fájt annyira. Van aki sima szex közben sokkal durvább.
2010.02.04 10:38:59easydc71
woof woof! A gyerekednek ha van vagy lesz majd mutasd meg.
2010.02.04 10:41:53Huszon3as
A beleegyezés, ami ilyen kiszolgáltatott emberek esetében erősen kétséges, szóval az még nem elég. Akkor megölni is lehet valaki? Vagy csonkolni? Csak mert aláírta és fizetnek érte? És akkor hol a határ? Mit szabad pénzért és aláírva, s mit nem?
Ez erkölcsi kérdés, és ehhez erkölcsi érzék kell. Amit vagy hoz valaki "von haus aus", vagy nem, könyvből nehéz megtanulni.
Én azt mondom, aki ilyet csinál, néz, azt vessék alá ugyanennek. És neki se hagyják abba, mert 100 pálcaütés kell egy jó filmbe.
2010.02.04 10:45:07woof woof
nincs gyerekem, még nem is szeretnék.
2010.02.04 10:49:02Winettou
EasyDC:
Lehet, hogy jelenleg nem törvénytelen, az amit ez a francia fickó csinál.
Szerintem felháborító, hogy az index sztárolva ingyenreklámot csinál neki, és címlapon hozza egy általános online híroldalon, 2009. December 16-án délelőtt 11-kor.
http://velvet.hu/celeb/2009/12/16/a_lanyok_nem_targyak_amit_csak_megdugsz_olyan_kemenyen_amennyire_csak_tudod/
Olvasd el a kommentárokat is. Egy esetet leírt egy srác, és kiderült, hogy milyen jó ember is ez az úr. Sajnos a cikk végén a további szabad kommentálás lehetőségét az újságíró egyoldalúan letiltotta, arra hivatkozással, ha bármilyen hozzászólás van a témában, írjunk az újságírónak magánlevelet.
Az a szubjektív véleményem, hogy az ilyen embereket valamilyen formában végleg ki kellene tiltani az országból, és nem PR magasztaló cikkeket írni róluk az Indexen, és egy átlagos hétköznapi napon délelőtt címlapon hozni.
De biztosan velem van a hiba, és én vagyok prűd.
2010.02.04 11:18:58feri38
De sok degenerált él kicsiny világunkban. Bár a múltkor olvastam valahol a neten, hogy valamely időszakban, a Szippantósautó c. szexfilmet töltöték le a legtöbben, ami arról szólt, hogy az autó belenyomta a tartály tartalmát a medencébe, a fiúk lányok megfürödtek a trutyiban, utána meg egymásnak estek. Basszus, úgy látszik, elszaladt mellettem a világ.:)
2010.02.04 11:21:02easydc71
Hát én is marha prűd vagyok, sajnálom, de megrekedtem a szopi nyali szexnél, és nem bánom.
Én amúgy szeretem az indexet, és a kezdetektől olvasom. Ki kell beszélni az ilyen szélsőséges jelenségeket is ez rendben is van. Másrészt az index ez alatt jópár év alatt kinőtte magát alaposan és jelenleg egyre inkább nagyképű, önmagukat igazságosztónak beállító, megmondó emberekből áll és egyre kevesebb önkritikával bír. Ez van, ez se baj, mert ha szarul csinálják előbb v. utóbb eljön az a pofon. Érdekes, hogy az önmagukat okos, jófej mediának taró index, hogy csúszik a bulvármédia irányába. Lassan ez ügyben szerintem lépni fognak, ha maradt eszük. ha viszont a bulvár felé veszik az irányt tisztán, akkor viszont számolhatnak azzal, hogy azt sokkal többen tudják csinálni, akár sikeresebben, mivel azt a fajta médiát elég csak importálni, vagy megvenni a tescóban akciós CD-n :). Lásd NEO FM, honnan indult oszt egy hét alatt lett belőle danubius, semmi identitása nem maradt.
2010.02.04 11:53:19MTFUN
ez micsoda beteg egy dolog :( Aki ezt élvezi beutalnám egy kis kezelésre, a sárga házba.
2010.02.04 11:57:16énis
végülis, ha jobban belegondolunk, sokkal jobb, ha megvernek és kapok érte 100ezret, mint ha azért vernének meg, hogy elvegyenek 100ezret..
2010.02.04 12:06:25cuki09
Csb kommentjével teljesen egyet értek, vannak emberek akinek ez tettszik és izgatja, elég sok ilyen ember van. És nem sorozatgyilkosok. Egyszerüen ők(mi) megmerik valosítani a vágyaikat. Minden embernek megvan a maga "dilije", hobortja amit szeret akár más dolgokban.
2010.02.04 12:27:23Winettou
cuki09: Te is érzed, hogy ez tarthatatlan álláspont.
És ha valakinek az tetszik, hogy pont veled tegyen meg dolgokat, vagy a te fejed verje szét, és ezt meg is meri valósítani, mert ez a dilije, akkor szerinted ez el is fogadható, és bármikor szabadon megtehető?
Vagy nézd másik oldalról: Majd jön egy faszkalap, és ugyanezt fogja mondani, amikor a Te gyerekeddel tesz meg szörnyű dolgokat. Akkor is ugyanezt fogod gondolni?
Nagyjából ennyit ért az érvelésed is.
2010.02.04 12:45:04lutria
Miért hangsúlyozzák állandóan hogy egy 7 gyermekes anya tette a feljelentést?Nem a gyerekek száma miatt verték meg hanem azért mert a rossz anyagi helyzete miatt arra kényszerült hogy ilyen módon keressen pénzt.Ha egy 20éves egyedülálló csajt kinoznak akkor kevésbé elitélendő?
2010.02.04 12:48:11Reggie
2010.02.04 12:45:04lutria
nem arra kenyszerult hogy ilyen modon keressen penzt. kereshette volna mashogy is, pl lehetet volna utszeli kurva stb. o dontese volt hogy milyen alantas munkat valaszt.
2010.02.04 13:26:20easydc71
Engem az annyira nem érdekel, hogy vanank akik rossz anyagi helyzetük miatt ezt elválalják. Engem az érdekel, hogy milyen eberi lény az, aki fizikailag brutálisan megkínoz egy másik embert. Akit totál hidegenhagy, sőt mi több élvezi a másik ember szenvedését, aki megkorbácsol egy embert, pusztán azért mert van aki pénzt ad azért, hogy nézhesse. Akiben fel sem merül, hogy az akit üt ver, emberi lény. Milyen érzelmi mélységben, fásultságban, tévedésben él? Mi tudja rávinni erre a bűnre?
2010.02.04 13:29:04easydc71
És egyáltalán hol a határ? Meddig lehet elmenni? Ha mondjuk valaki azt bevállalja, hogy megkínozzák majd megöljék egy ilyen forgatáson pusztán azért, hogy esetleg a családja ne éhezzen, akkor ezt is elvállalják "filmrendezők" És ez nem lenne bűn, hisz beleegyezett az áldozat.
2010.02.04 13:29:41easydc71
bocsi természetesen ? jelekkel
2010.02.04 13:47:35trogger
Az is egy aberrált, beteg fasz, akinek erre van igénye. Mármint ilyesmit nézni. A sok kispöcsű, nőgyűlölő lúzer!
2010.02.04 13:52:16pavlovna
basszus, én azt nem értem, hogy ha ezek a csajok ennyire pénzszűkében vannak, amit bizony el tudok képzelni, és pillanatnyilag nem látnak más kiutat, mert igen, nyilvánvalóan van ilyen, (fröcsögni könnyű arról hogy büdös a munka, de alkalmi melót találni is képzettség nélkül, kibebaszott nehéz dolog), akkor miért nem mennek el egy sima pornóforgatásra ahelyett hogy szétveretik magukat, mikor abból is dunát lehet rekeszteni, és nyilván a pénz se szar? vagy simán kurvának, aki lakáson fogadja a csávókat? hát tele van nyomva ilyen hirdetésekkel az összes álláskereső portál, elég az expresszre ránézni! jó, szarnak az is szar, de szó nincs vérről meg tűkről, az istenért...egyszerűen nem értem, miért nem ilyesmit keres az a jelentős többség, aki nem szereti, ha kínozzák, de ezt látja kiútnak?
2010.02.04 13:55:06wolfclaw
Elhagyom az agyam mennyi szexuálisan alultáplált, hithű keresztény, bigottan konzervatív vadbarom írkál be ide okosabbnál okosabb kommenteket. Pedig ha tudnák nem feltétlen az az aberrált, aki hagyja hogy kínozzák hanem aki csak azért ítélkezik mert neki ez nem tetszik. Vajon közülük hányan töltenek le ilyen filmeket suttyomban, és onalizálnak rá csendes óráikban?
2010.02.04 13:57:19pavlovna
wolfclaw:
vesd össze, hogy hány látens homoszexuális buzizik fröcsögve és ordít gyermekeink megrontásáról és a hagyományos családmodell szétveréséről. na,nem egy.
2010.02.04 14:00:29Babu2000
A SARKA KATA CIKKNÉL AZ ÖSSZES KOMMENTÁLT LEVETTÉK. ENNYIT A SZÓLÁS SZABADSÁGRÓL... :(
2010.02.04 14:11:07rega
pedig izgalmas volt a Sarka melle cikk, elégedett :))) akkor én is az vagyok :))
2010.02.04 14:13:54rega
apropó..sztm baromi szomorú, hogy valakinek ettől az aberrált dologtól jó, de sokkal szomorúbb, hogy ennyire bajban van egy csomó nő, aki ettől nem élvez, sőt fáj neki..és mégis kénytelen elmenni és bevállalni ezt a traumát. komolyan mondom, hogy nagyon sajnálom őket, de azért talán még mással is lehet pénzt keresni, valahogy másik pár milliárd embernek sikerül.
2010.02.04 14:13:54BushDoctor
Én a nőket vetem meg...akik ezekben a filmekben szerepelnek. Kényelmesebb agyonvereteni magukat mint 1 hónapot vagy kettőt dolgozni ugyanennyi pénzért. Tudjátok mit ? Valójában ezek meg is érdemlik amit kapnak, riherongy kurva az összes. Azt most ne fejtegessük mennyire beteg az aki erre rejszol. Ha nem lennének ilyen pénzért bármit kib*szott pics*k, nem élne a műfaj.
2010.02.04 14:16:34The Big Tourist
Én azt nem értem, miért nem lehet imitálni a fájdalmat? Olcsóbb lenne a film elkészítése is, manapság bármit össze lehet vágni egy filmre.
2010.02.04 14:17:01pavlovna
@BushDoctor
tudod mit? szánalmas vagy
2010.02.04 14:19:30Funkerman
wolfclaw: esetleg mindenki magából indul e ki?
2010.02.04 14:19:30rega
BushDoctor
De ők legalább elismerik, hogy azok, amiket te mondasz.. Mi van a többi megélhetési: feleséggel, barátnővel, szeretővel, titkárnővel..akik csillogó mosollyal hazudják azt neked, hogy imádnak, és csak téged szeretnek, pont addig, amíg fizetsz, biztonságot teremtesz, állást adsz..stb..mi a különbség?? Nekem sokkal nagyobb bajom van ezzel a sok megalkuvó,opportunista, áruló, hazug nővel!
2010.02.04 14:24:55rega
Társadalmi konvenciók, erkölcs(...), egyszerűen mindent alárendelünk a fogyasztásnak, a még több, és KELL, mert megérdemlem..szlogennek. Itt valami nagyon nagy baj van..mint morálisan, mint a lelkekben. Ahol az a nagy hír, hogy egy kiöregedett expornós levetkőzőtt..a másiket megverték, és tűt szúrtak belé..nem hiszem el..ja és hogy el ne felejtsük, a kényszeresen szerepelő Hajdú&Sarka szappanopera szereplőit..akikre csak szépen szabad kommentelni, mert a nagyhatalmú Hajdú hadúr megsuhintja arany mobilját a rokkant parkolóban álló x"100'-as BMW-jéből..szürreális cirkusz a biliben :))
2010.02.04 14:39:02wolfclaw
Funkerman: Melyikünk a rosszabb? Én, aki az agyatlan kommentelés ellen vagyok, vagy az aki csuklóból tudja teleokádni a monitort? Én nem küldöm el Recskre bányászni, aki minden előzetes tájékozódás nélkül csak gyűlölködni tud. Vajon közülük hányan rendelnék alá magukat testileg-lelkileg egy dominának? Ott nem lennének ilyen bátrak fogadjunk. Én bezzeg az Úrnőmet vettem feleségül, és jobban megbízom benne mint bárkiben.
2010.02.04 14:49:32hukabuki
Latszik mire van igeny manapsag... es aki a fájdalomra gerjed, az még nem élt át igazi vágyat...
Ez kabé olyan mint a drogok altal okozott boldogsag/mamor vagy a "termeszetesen elért" hasonlo lelkiállapot kozotti kulonbseg...aki átélte mindkettot tudja.
2010.02.04 15:00:14The Green Manalishi
Gondolom, az indiai pária is szabad akaratából adja el a veséjét...
Valakinek a kihasználása nem csak annyiból áll, hogy fizikai erőszakkal kényszerítik. Ugyanúgy visszataszítónak találja - normális erkölcsi érzékű ember - ha pl. egy idős, szellemileg már visszamaradott embert becsapnak olyan trükkel, amit mondjuk az átlag nem enne meg. A csalást, az aljasságot nem menti, hogy az áldozat - úgymond - önként teljesített. A itt bántalmazott nők - legalábbis értelmi képességeik miatt - kiszolgáltatottak.
Ha két felnőtt ember egymás örömére ezt teszi, kedves egészségükre! Felőlem akár egy vasmacskát is akaszthatnak egymás seggébe.
Ettől függetlenül, beteges dolognak tartom, aki ilyesmit élvez.
2010.02.04 15:05:42wolfclaw
"Én nem tudom mi ez, de jó nagyon, Fájása édes, hadd fájjon, hagyom. Ha balgaság, ha tévedés, legyen. Ha szerelem, bocsájtsd ezt meg nekem!"
2010.02.04 15:14:05OmegA404
Hidjétek el egy lájtos fenekkeléssel semmi gond, de amit egy kutyával se csinálhatnak meg azt egy emberrel se kéne engedni.
2010.02.04 15:50:33nem1rem1
2010.02.04 14:49:32hukabuki:
Írod: "Ez kabé olyan mint a drogok altal okozott boldogsag/mamor vagy a "termeszetesen elért" hasonlo lelkiállapot kozotti kulonbseg..."
Ez pont nem olyan. Egyetlen "drogot" sem ismerek, amelyik kínokat élne át, miközben egy aberrált élvezkedik rajta, vagy a látványán.
Én köpök a közepébe minden szadista barmonak, és minden pedofilnak, amennyiben a vágyait nem tudja korlátozni, vagy szublimálni - ha más módon nem, akár drogok segítségével is.
Aki vállalja, hogy szerepel ilyen filmben, azt nem tudom elítélni, de nagyon sajnálom, hogy olyan helyzetbe került, amiért meg kell magát kínoztani, nem csaktestileg, de lelkileg is.
Aki pedig néui, az nem csak a testi fájdalom látványát, hanema megalázott megalázását is élvezi.
Egyébként ezek az aberrált szadomazo-fogyasztók nyilvánvalóan példás családapák, elismert egzisztenciák, sőt, talán még köztiszteletben álló közszereplők is, de az is lehet, hogy még alkalomadtán meg is gyónják a Szent Européer Hagyományoknak megfelelően, mert hát a hit meg az erkölcs...
2010.02.04 15:56:47nem1rem1
Nincs középút: Ilyet valaki vagy élvez akár nézni, akár csinálni, vagy hányigert kap tőle.
Örülök, hogy az utóbbi kategóriába tartozom. És nem tudom, hogy ha nem így lenne, mit tennék. Jelenlegi eszemmel, érzéseimmel úgy gondolom, mindent megtennék, hogy ne okozzak kínt másnak, még közvetve, filmek fogyasztásával a kereslet generálásával sem. De tényleg nem tudom... Visztont megértő sem tudok lenni, mert úgy gondolom, hogy a vágyakban nincs választási lehetőség, csak a cselekedetekben.
2010.02.04 16:19:19vernarancs
Beteg allatok.
2010.02.04 17:49:11pampalini20
Nos, itt és minden pornoban megvásárolt nőkön való erőszaktevést látni, és nem szexet.
Ezen felnőtt fiúgenerációknak téves képzeteik lesznek a szexről, és szinte valamennyi ilyen szexuálisan sérült lesz.
Ez a "filmipar" ma már nemcsak a felső tízezer része (akik jó eséllyel még inkább tudtak szelektálni helyes és helytelen között), de ma már a legalja népekhez is eljut, akik nem tudnak és visszaélnek efféle "tudásukkal".
Nem igaz az, hogy ilyesmi mindig volt, legalábbis ilyen méretekben nem. A filmipar minden lakásba bevitte ezeket a disznóságokat, amire a legtöbb ember magától nem is gondolna.
És ezzel nagyon nagy kárt okoznak.
Szomorú látni, hogy a szex hogyan válik a szerelem beteljesedéséből a mértéktelen másik felett való tobzódás élményévé.
És hogy ez 99%-ban férfiak élvezik és 95%-ban nőket bántanak benne, sokat elárul arról, mennyire megbetegítette a férfiak lelkét ez az évezredes egyenlőtlen hatalmi helyzet.
Az itt kommentelő, nőket verető meg kurvázó kis nulla szemetekét úgyszintén...
És tényleg nagy baj, hogy a kisfiúk erre eszmélnek ha szex témában érdeklődnek a neten. Mi lesz ezekből ???
2010.02.04 17:49:39VJack
Úgy tudom, hogy az euthanázia is büntetendő, még akkor is, ha aláírom, hogy végezzenek velem. Szerintem az ilyen durva sm is büntetendő kellene, hogy legyen, beleegyezéstől függetlenül. vagy jogilag oké, alá van írva oszt kész? Véresre verni egy embert ez nem fér bele normális ország keretei közé. Szerintem ennyi.
2010.02.04 18:32:41Winettou
Vogon írta be ide ma két cég nevét a weben, a google ezeket dobta ki korábbi változatokból:
Mood Pictures:
http://web.archive.org/web/*/http://www.mood-pictures.com/
ElitePain:
http://web.archive.org/web/*/http://www.elitepain.com/
A web szerint már legalább 7 éve megy..
ugyanez a társaság a http://www.mood-pictures.com- ról elérhető honlapon 2010. február másodikán mutatta be: http://www.spanking.com/
Ezek videostreamingben nyomják? Rendőrségi ügy ide vagy oda, úgy tűnik ezek csinálják tovább szabadon, teljesen zavartalanul...
Hol vannak ilyenkor a magyar igazságügyi szervek? Ennyire pocsék a magyar jogrendszer, hogy mindez teljesen legálisan mehet?
2010.02.04 18:43:12Winettou
Bocs, kiegészíteném: lehet, hogy ez másik társaság, az nem jelent semmit, hogy a honlapjukon egy másik oldalra mutató link van... mindenesetre szerintem szörnyű..
2010.02.04 19:05:51Nicket regisztrálni 1 perc
2010.02.04 09:34:19Publius Decius Mus:
Még egy hülye, akinek mindenről egyvalami jut eszébe, mint Mórickának.
Csak Móricka sokkal kisebb hülye volt, mert neki legalább a baszás jutott mindenről eszébe, nem a politika, mint ennek a marhának.
2010.02.04 19:11:05Nicket regisztrálni 1 perc
2010.02.04 08:23:00FedorovS:
Nono, majd megvédik magukat, hogy ez mennyire jogos, mert két felnőtt ember beleegyezéses lófasza.
Igazából azzal mindenki tisztában van, hogy meg kell húzni a határt, de hol? A buzik még beleférnek, a pedofilok már nem? Szadisták? Állatkúrók?
Nekem pl. egyik sem tetszik, de próbálj szót emelni mondjuk a buzik ellen...
És ha ők mondhatják, hogy évmilliós hagyomány, meg már az állatok is seggbetornásszák az azonos nemű másik kant, hát a kínzás még ősibb. Pár százmillió évvel biztosan.
Nehéz ügyek ezek.
2010.02.04 19:47:37subabubba
A kölcsönös beleegyezésen alapuló szexuális játékokkal semmi baj (legyen akár szadomazo) ha beleegyeznek a résztvevők, és élvezik, akkor az nem kínzás, ahogyan az sem ha a csajom beleharap a nyakamba. Az meg hogy valakit akarata ellenére bántanak, az szextől függetlenül a kínzás kategóriája, teljesen más ügy, és tűzzel-vassal irtandó. Csak az a megtévesztő, hogy a kettő közt lehet hogy csak az a különbség, hogy az egyikbe beleegyezik az adott személy, a másikba meg nem, de effektíve ugyanaz történik. Pl ha engem a beleegyezésem ellenére szúrkálnának, az kínzás lenne, de ha egy tetkót akarok, akkor ugyanazt kibírom és még büszke is leszek rá.
2010.02.04 20:00:26subabubba
Kölcsönös beleegyezés állat-ember esetében értelmetlen, és állatvédelmi vagy ízlés, morál kérdése. hogy jó-e. Pedofiloknál a gyerekeknek korlátozott döntési joga van önmagával kapcsolatban, és káros a gyerekek fejlődésére ha aktív szexuális kapcsolatba kerülnek, a kínzás esetében viszont lehet beleegyezés, és természetesen itt sem szokták levágni egymás fülét, hanem egyszerűen ezeknek az embereknek máshol van az ingerküszöbe. Emberrel beleegyezés ellenére tenni valamit: ez maga az erőszak definíciója.
2010.02.04 22:23:36Démonmac1
Szubkultúra része.
Suzerintem teljesen rendben van a bdsm. Akit nem érdekel az ne foglalkozzon vele.
Bodymodification,( cutting, branding )stb stb:)
vagy amikor az illetőnek széthasítják a nyelvét, mert jól néz ki:)
Vagy amikor a bőre alá ültetnek különbüző dolgokat.
2010.02.05 01:03:55lolcode
http://xhamster.com/movies/280229/a_special_casting_04_-_anette_aa.html