Japán eddig sem a normális dolgokról volt híres, de most olyat léptek meg, amivel tovább tudják fokozni az eddigiket. Most épp nők combját bérlik ki, mint reklámfelületet, amin különböző cégek hirdethetik magukat – írja a Daily Mail.

Jobban belegondolva az ötlet kiváló, hisz a reklámokat oda érdemes elhelyezni, ahova a legtöbben néznek, és egy nő combja pont ilyen. Az új marketingstratégia hatalmas sikert aratott Tokióban, ahol most bizonyára sok festett combú japán lányba lehet futni az utcán.

2012 novemberére már 1300, szigorúan 18 év feletti lány regisztrálta magát – illetve lábait – hogy rajtuk reklámozhassanak, és a regisztrálók száma azóta is csak növekszik. A reklámkampányokban résztvevő nők combjára amúgy gyakorlatilag egy "rágós-tetoválás"-hoz hasonló matricát ragasztanak, utána pedig ugyanúgy élhetik életüket, mint ahogy addig is tették. A lábukon lévő reklámmal mehetnek bevásárolni, dolgozni, vagy csak sétálni, miközben csak arra kell figyelniük, hogy a lehető legrövidebb szoknya legyen rajtuk.

Persze azért, hogy a nők bizonyítani tudják, hogy egész nap látható helyen viselték a reklámokat, folyamatosan képeket kell posztolniuk magukról Facebookon, Twitteren, vagy más közösségi oldalakon. A lányok combján hirdető céget szerződtette le egyébként most a Green Day is, akik új albumuk megjelenését így reklámozzák most Japánban.