Új közösségi oldal indul, ami hamarosan nagyon menőnek számít majd: az Ello nevű oldal mottója, hogy a felhasználó nem egy termék, szóval egyfajta anti-Facebookként működik majd.

Az Ello lehet az új Facebook, azaz egy olyan közösségi oldal, ami tényleg diszkrét, amit bármilyen néven lehet használni, nem csak saját néven, és ami hamarosan nagyon menő lesz. Az oldal mentes a reklámoktól, így nagyjából olyasmi közösségi oldal élményre lehet számítani, mint amilyen a Facebook volt 2007 év végén. Jóra.

A gond csak az, hogy ugyan az elgondolás jó, a kivitelezés kicsit még akadozik: az oldal béta verzióban működik, meghívással használható, még igen nehéz eljutni a regisztrációig. Ráadásul a meghívó kérés után meg kell osztani az összes többi közösségi oldal bármelyikén, hogy az Ello létezik.

Az Ello készítőinek hozzállása a felhasználókhoz nagyon szimpatikus, az álláspontjuk az, hogy "nem vagy termék",  az átláthatóságban és az egyszerűségben hisznek, az Ello egy hely, ahol az emberek csatlakoznak és találkoznak, örülnek az életnek.  A logójuk is ezt tükrözi a mosolyjellel. 

A Facebook egyre kevésbé népszerű a fiatalok körében, állítólag azért, mert túl sikeres, így a tizenévesek cikinek érzik. A Facebook legsikeresebb funkciója a csetelés és a képmegosztás, de ezeket más platformon is el lehet érni – csak nem feltétlenül egyszerre. A közösségi oldal 2014-ben már 180 millió felhasználót tudhat magáénak. A Facebooknak kétségkívül vannak hátrányai: az arcba ömlő hirdetések, a felhasználók adatainak kezelése is hagy kivetnivalót maga után. A felhasználói oldalról is van hátránya bőven, az egyik ilyen például a nemjófej emberek trollkodása, ami többeket öngyilkosságba hajszolt.