A 20 éve szabad magyar celebkultúra 20 ikonja

2009. október 23., péntek 11:41 |
Kereken két évtized telt el azóta, hogy Magyarország népköztársaságból köztársasággá vált, és ezzel hivatalosan is véget ért egy korszak és megkezdődött egy új. Az alábbi összeállítással az elmúlt húsz esztendő kronológiáját szeretnénk áttekinteni a posztmodern, de szabad magyar tömegkultúra húsz emblematikus figurájával. Minden évhez választottunk egy-egy celebet, akinek alakja számunkra azt az esztendőt fémjelzi. Aki éppen abban az évben volt karrierje csúcsán, akiről abban az évben a legtöbbet beszéltek, vagy aki akkor a HCDB első helyezettje lett volna, ha lett volna már HCDB.

1990 - Lovasi András

Közvetlenül a rendszerváltás után jelent meg a Naphoz holddal, a Kispál és a Borz első albuma. A frontember, Lovasi András szinte azonnal a magyar underground legfelismerhetőbb figurájává vált. A legzajosabb sikert ugyan hat évvel később a Csinibaba-feldolgozásokkal aratták, de Lovasi alakja ekkorra már országszerte ismert volt. Itt egy 2005-ös interjút olvashatnak vele.

inx 02

1991 - Besenyő Pista bácsi

A Vastyúk is talál szeget a L'art Pour L'art Társulat legendás tévéműsora volt, amelynek első részét 1991-ben mutatták be a Magyar Televízióban. A KFT-ből már jól ismert Laár András által megformált figura ezáltal a sorozat által vált lassanként országszerte ismertté. Besenyő Pista bácsi - és egész családja - olyan telitalálat volt, mint annak idején Koltai Róbert illetékes elvtársa, és amilyen nagy hatású figurát magyar komikus azóta sem alkotott meg. Besenyő Pista bácsi mondásait (Nooormális?) és elferdített közmondásait (Margit, te ne legyél mérvadó!) a mai napig idézgeti mindenki.

muvek 05 01 big

1992 - Egerszegi Krisztina

A barcelonai olimpia éve Egerszegi Krisztináé volt. A köztudatba 1988-as szöuli szereplésével robbant be, és az 1992-es játékokra már sztárúszóként tért vissza. Itt az ország legmerészebb álmait váltotta valóra azzal, hogy 3 aranyérmet nyert. Mindez azt eredményezte, hogy a sikeres sportoló státuszából még feljebb lépve híres emberré, sőt, sokak szemében egyenesen nemzeti hősnővé vált.

000 APP1999101138664

1993 - Ákos

Karrierjét valamiféle Dave Gahan-klónként kezdte, de amikor a Bonanza Banzai kezdett kifogyni a lendületből, Ákos egyedül indult tovább, szólóénekesként. 1993-ban jelent meg a Karcolatok című első saját lemez, amivel végleg sikerült kilépni a Depeche Mode árnyékából. A Bonanza Banzai egy évvel később fel is oszlott, Ákosból pedig az évtized egyik legsikeresebb könnyűzenei előadója lett.

Akos

1994 - Friderikusz Sándor

Valószínűleg 1994 környékén lehetett, amikor Friderikusz Sándor karrierje elérte azt a pontot, ahonnan nem tudott volt hova tovább felfelé ívelni. Show-ja nézettségi rekordokat döntött, gyakran az ország lakosságának több, mint fele őt nézte. Utálni lehetett, de megkerülni nem. Ebben az évben egyébként Friderikuszt a világ legnézettebb showmanjeinek nemzetközi szövetségébe is beválasztották.

frid

1995 - Cipő

A Republic az évtized közepére kilépett a Repül a bálna című slágerrel fémjelzett punkos-vadóc skatulyából és a rock, illetve a folk rock irányába nyitott. Cipő, azaz Bódi László és együttese számára ez a lépés hozta meg az igazi sztárságot. Az 1995-ben megjelent Szállj el kismadár kicsit már akkor is úgy hangzott, mintha népdal lenne, így 15 év elteltével pedig elmondhatjuk, hogy a magyar popkultúra egyik sarokköve lett. Cipő alakjával egyetemben.

cipo26

1996 - Csiszár Jenő

1996-ban volt egy ember, aki annyira menő volt, hogy az még egy rádióműsoron keresztül is mágnesként vonzotta a közönséget, elsősorban a fiatalokat. Ez az ember Csiszár Jenő volt, a műsor pedig az Apukám világa. Csiszárban minden megvolt, ami az übercelebséghez szükséges: laza volt, jó humorú, nem erőltetett, és nem is nézett ki rosszul. Persze ez utóbbiról a nagyközönség csak három évvel később győződhetett meg, amikor Csiszár egy évig a Heti Hetes házigazdájaként szerepelt a képernyőn.

csisz

1997 - Dobó Kata

Lassan a végéhez közeledett az évtized, de még nem volt az országnak egy olyan igazán dögös szexszimbóluma. Ezt a piaci rést vette észre Andrew G. Vajna producer, és úgy döntött, a szerepre bizonyos Dobó Kata lesz a legalkalmasabb. Az ismeretlen szépség főszereplésével forgatott A miniszter félrelép elsöprő sikert aratott, még akkor is, ha Dobó Katát a közönség színésznőként nem igazán volt hajlandó elfogadni. Az azonban kétségtelen, hogy az 1997-es év róla szólt, és hogy Dobó Katát továbbra is a legszexisebbek között tartják számon.

dobo-kata

1998 - Kamarás Iván

De nemcsak a férfiak vágytak egy szexszimbólumra, hanem a nők is. A miniszter félrelépben ennek megfelelően feltűnt egy fiatal férfiszínész is, igaz, egy kisebb szerepben. Ő volt Kamarás Iván, aki végre tehetséges is volt, menő is, és férfi létére jól is nézett ki. 1998-ban már a Vígszínház egyik legnagyobb sztárjának számított, az új Darvas Ivánként emlegették, és megkapta végre első mozifőszerepét is, a következő évben bemutatott Európa Expresszben.

kamaras

1999 - Ambrus Attila

Mi is tette rokonszenves celebbé a jégkorongozóból bankrablóvá vált Ambrus Attilát? Vicces volt és laza, viszkizett munka közben és 1999-es szökésével hülyét csinált a rendőrökből. És ha ez még nem lenne elég, végülis kutyája miatt kapták el az év októberében. Így aztán ő lett a korszak első olyan köztörvényes bűnözője, aki mellett egyértelműen kiállt a magyar közvélemény (bár nem ő az egyetlen börtönviselt híresség listánkon). A whiskeys rabló szabadulása legkésőbb 2016-ra várható.

F    19990920001

2000 - Kásás Tamás

Az ezredforduló táján robbant be a köztudatba Kásás Tamás, mint a Sidney-ben aranyat nyerő vízilabda-csapat egyik prominens személyisége. Ő egy olyan jó kiállású pasi, akire a férfiak is fel tudnak nézni, és aki ráadásul a celebléttől sem riad vissza. Vagy legalábbis Oroszlán Szonjától nem riadt vissza, akivel éveken át tartó kapcsolata rendre megmozgatta a nagyközönség fantáziáját. Majdnem ugyanannyira, mint a magyar vízilabda-válogatott három olimpiai aranyérme.

000 APP2000092962605

2001 - Zámbó Jimmy

A Király mint jelenség távolról sem csak egy évig tartott, hiszen a különleges hangú, arcú és frizurájú énektehetség már a '90-es évek elején feltűnt, és még egy hónapos sincs az a heti trend cikk, amiben továbbra is az ő kitörölhetetlen örökségét kutattuk. Mindenesetre kétségtelen, hogy a Zámbó Jimmy körüli hisztéria a művész 2001. január 2-án bekövetkezett halála kapcsán öltött soha nem látott méreteket. Ön még emlékszik, hogy hol volt, amikor meghallotta a döbbenetes hírt?

zambo jimmy

2002 - Szalacsi Sándor

Az elmúlt évtized a semmiből jött celebeké volt. Közülük az egyik legrokonszenvesebb hungarikum az internetes videón nyilatkozó svájci sapkás Szalacsi Sándor volt, aki akaratán kívül vált a kétezres évek félig-meddig valódi Besenyő Pista bácsijává. Kibogozhatatlan félmondataiból nem szükséges idézni, nagyon jól emlékszik mindenki évek távlatából is.

sandor

2003 - Majka

Szintén a semmiből, akarjuk mondani, Ózdról jött Majoros Péter, azaz Majka, aki a 2002-es Való Világgal szerzett ismertséget. Reality-kollégáinak zömével szemben ő azonban képes volt meglovagolni a népszerűségi hullámot, és az ezt követő évben-években rapperként és műsorvezetőként megkapaszkodni a magyar tömegkultúra csúcsán.

22-majka

2004 - Csányi Sándor

Kamarás Ivánhoz hasonlóan őt is leginkább csak a budapesti színházba járók ismerték, amíg a megfelelő szerep meg nem találta a megfelelő színészt. 2003. végén ez a szerep Bulcsúé volt a Kontrollban, a színész pedig Csányi Sándor. Innentől kezdve nem volt megállás a Terézanyun és a Csak szex és más semmin keresztül addig, míg Csányi Sándor nem vált az elmúlt évtized derekának egyik legizgalmasabb, legtehetségesebb és legelismertebb celebjévé.

bsz 01

2005 - Győzike

Lehengerlő erejű tévéműsorral állt elő az RTL Klub 2005. február 7-én. A Győzike show a Romantic révén már évek óta ismert Gáspár Győző életének mindennapjait mutatta be. A legeredetibb magyar reality show rövidesen celeblistánk élére juttatta Gáspár Győzőt, aki évekig a csúcson is maradt. Idén április elsején az egész napot neki szenteltük, de jelenleg úgy tűnik, a következő évtizedben már nem nagyon fogunk hallani Gáspárékról.

07

2006 - Fenyő Iván

Úgy tűnik, egy magyar színésznek az egyetlen lehetősége a kiugrásra, ha képes és hajlandó beverekedni magát az ügyeletes szépfiú szerepébe. A szélesebb közönség itthon akkor figyelt fel a színházban már évek óta játszó Fenyő Ivánra, amikor szerepet kapott a Bőrnyakúak című amerikai filmben. Ez hatalmas dolog volt, még akkor is, ha a végső változatban végülis csak pillanatkora tűnik fel. A 2006-os Szabadság, szerelemben azonban Fenyő Iván már főszereplő volt, és ezzel egyben át is vette a stafétabotot Csányi Sándortól, mint első számú magyar filmszínész.

fenyoivan3

2007 - Zalatnay Sarolta

Igazából a rendszerváltás előtt tudott ő csak énekesnő lenni, az utóbbi két évtizedben inkább már csak úgy általában mint celeb szerepelt. A kilencvenes évek kisebb-nagyobb botrányokkal teltek, de ki gondolta volna még akkor, hogy a celeb-Cini karrierjének csúcsát egy büntetőítélet fogja jelenteni? Zalatnay Saroltát 2004-ben ítélték letöltendő börtönbüntetésre, ahonnan Cini 2006. legvégén szabadult. Némi pihenés után példátlan médiafigyelem közepette vette fel újra a fonalat 2007-ben. Ezt az évet már a HCDB vezető celebjeként kezdte és hatvanéves, adósságokkal és két hatalmas mellel küszködő nosztalgia-dívaként fejezte be.

foto2

2008 - Anettka

De nem csak tehetséges zenészek, karizmatikus zenészek és elképesztő teljesítményű sportolók válhatnak ikonná a XXI. században. Senki nem érti, hogy miért, de a hiányos öltözékű és alacsony költségvetésű műsorvezetőnőként ismertté vált Fehér Anettka egyszerűen nem maradhatott ki a 20 év legendái közül. De vajon melyik esztendő volt igazán az övé? A 2000-es, amikor indult az Európai Parlamenti választásokon? A 2006-os, amikor végre feljutott az űrbe? Mi végülis a 2008-as év mellett döntöttünk, hiszen soha annyit nem volt szó Anettkáról, mint amikor férje, Forgács Rezső tavaly váratlanul elhunyt.

04-anettka

2009 - Kiszel Tünde

Az idei év emberének pedig Kiszel Tündét választottuk. Ha másért nem, azért, mert miközben kollégái és főleg kolléganői sorban dőlnek ki mellőle, ő még dús szemöldökétől megválva is a csúcson tud maradni. Még akkor is, ha jelenleg Liptai Claudia éppen beelőzte őt a HCDB-listán. A negatív jelzőktől - ezúttal - megtartóztatjuk magunkat, hogy legalább most elismerjük, hogy Kiszel Tündében és az ő megállíthatatlan karrierjében van valami lenyűgöző. Ha tetszik, ha nem, alakja viszonyítási pont lett a magyar tömegkultúrában. Ne feledjék, neki sem lehet könnyű.

kiszel1

És hol marad Uhrin Benedek?

A szabad magyar celebkultúra utóbbi húsz évében összeállított valamennyi lista kapcsán az olvasók mindig csak egyvalamiben tudtak megállapodni: hogy teljesen téves az egész összeállítás, és pont a legfontosabbak maradtak ki. Vérzik az ember szíve, de ezért vagy azért a legfontosabb 20 név között nem jutott hely olyan személyiségeknek, mint Uhrin Benedek, Oláh Ibolya, Geszti Péter, Lagzi Lajcsi, Antal Imre, Soma, Yonderboi, BB Évi, Fekete Pákó, Sickratman, Steiner Kristóf (sőt, nyilatkozni mindig kész kutyája, Özge), Stohl András, Geszler Dorottya, Hajdú Péter, Eszenyi Enikő, Tocsik Márta, Alföldi Róbert, Schobert Norbert, Kelemen Anna, Molnár Anikó vagy Gergely Róbert. Ön kiket választott volna be Magyarország 20 legnagyobb celeb-ikonjának névsorába és melyik esztendőhöz? A név-évszám párosítások kommentben és emailben is jöhetnek.

Kommentek

  • 2009.10.23 14:51:25nestrot10

    NA ILYEN SORRENDBEN LŐNÉM LE ŐKET!--HOGY ÖRÖKRE ELTÜNJENEK(MINDENGYIK MELLÉ ÁLLÍTANÉK EGY MÉDIRIBANCOT, ILYEN zIMÁNY, HORVÁT É.,.DEBRECENI PARA ZITA, DUKAI REGINA,-T STB:)----és bumm bum!!

  • 2009.10.23 14:53:56kultúrpesszimista

    2008-ra azért lett volna még egy ötletem: Fiala János. Hal a Tortán, Tíz!, Frei-féle Afrikasó. Lemoshatatlan szégyenfoltok egy igazi klasszison.

  • 2009.10.23 15:02:20trafikuty

    Hát mit ne mondja, Egerszegitől Majkán, Győzikén át Tünciig jutni ... gyönyörű teljesítmény! Büszke vagyok rád, Hazám!

  • 2009.10.23 15:07:52Kókuszmenyét

    Egerszegi és a vízilabda válogatott..hát igen...le a kalappal! Ők igazi példaképek. A többiek leginkább szánalmasak. Szégyenletes, hogy győzike-kisztel-anettka-zalatnay-majka ennyire megmaradt a köztudatban... akkor már tényleg inkább Özge! :)

  • 2009.10.23 15:20:11Lasombra

    90 - oké, kult, de kevesen ismerték még, ergo nem celeb
    91 - ok
    92 - miért ekkor? én 88-at kötném hozzá
    93 - hááát, nem túl meggyőző név
    94 - utálom, de meg kell adni
    95 - ld. 90
    96 - Apukám világával hamar fel lehetett húzni. ugyanakkora balfasz volt már ekkor, mint később a 7i7-ben. plusz qrvára nem közismert.
    97 - legyen
    98 - ripacs nímandjancsi
    99 - szimpla bűnöző
    00 - legyen
    01 - ha amiatt lett az év celebje, mert lelőtte magát, akkor oké
    02 - :)
    03 - szívlapát
    04 - SOSEM fogom megérteni, mit esznek rajta a nők
    05 - ő az évtized celebje. amúgy betoncsizma, Duna
    06 - parancsolsz? Fenyő kicsoda?
    07 - irritáló tehén + bűnöző
    08 - megint. azért ez az év, mert akkor haláleset történt?? ez jelzi, mennyire hasznosak
    09 - legrosszabb értelemben vett celeb. tartkólövés.

  • 2009.10.23 15:20:59Pecséttörő

    Mágenheim Julcsi. Az egész ország a szüzességéért aggódott.

  • 2009.10.23 15:25:22steinerkristóf

    Void Bunkoid, igazad van... :-/ De egyszerűen hiányzik. Borzasztóan hiányzik a Familia KFT naiv humora, meg a tévébemondónők, meg a Friderikusz show, meg a Családi Mozidélután a Disney-vel. A váratlak utazás, az, hogy egy országot tartott lázban, hogy ki lőtte le Jockey-t... Nem is a tévé, hiányzik igazából, hanem a gyerekkorom ingerküszöbe. És nem tudom, hogy a média tolta ezt ki: mégmeztelenebb ripacsokat, mégzajosabb, méghülyébb műsorokat tukmáltak ránk, vagy éppen hogy mi, nézők igényeltük mindezt, mert ezt láttuk nyugatabbra.

    Az a baj amúgy az ország celebjeivel -szerintem - hogy itt a nagyrésze az embereknek fehér vagy fekete. Vagy Kelemen Anna, vagy Eszenyi Enikő. Amerikában ott van Ellen, aki intelligens, vicces, nyiltan leszbikus, poénkodik a szexszel vagy bármivel kapcsolatban, de minenki elismeri és szereti. Külföldön nem ciki, ha egy nagy művész promózza magát és nyiltan beszél akár tabutémákról is, Magyarországon ha mondjuk Hámori Gabi lenyilatkozná, hogy mit visel az ágyban szex közben, vagy hogy hány pezsgőt ivott tegnap este, az emberek összecsapnának a tenyerüket, hogy: "Na, ez is elcelebesedik." Egy szakadék tátong az űbergagyi és az értékes között, és én úgy látom, hogy a közönség "nem engedi", hogy legyen átmenet, középút.

  • 2009.10.23 15:28:46steinerkristóf

    Nem írtam példákat a régi nagy művészekre, de Marlene Dietrich, Truman Capote, Warhol, vagy akár Dali... Mind nagyon öntörvényűek és nyíltak voltak, olyannyira, hogy szerintem a jelen magyar társadalomban nem is kapna akkora teret a művészetük, mert az embereknek nem venné be a gyomra a "celebeskedést".

  • 2009.10.23 15:30:30burokrata

    michelle wild?

  • 2009.10.23 15:35:17Vad.Korte

    Azt igazán nem értem, hogy mit keresnek az úgymond celebek között olyanok, akik messze állnak attól, mi egy celebet jellemez: Ákos, Lovasi, Egerszegi(!!), Csaányi, Cipő, stb. Ők nem celebek, így a cikk komoly fogalom- és képzavartól vérzik halálosan.

  • 2009.10.23 15:38:38steinerkristóf

    "A celebrity is a person who is famously recognized in a society or culture." Wikipedia. Rossz értelmet kapott ez a szó itthon, de a celeb nem ripacsot vagy médiakurvát jelent, hanem közismert személyiséget, aki időről időre médiafigyelmet kap.

  • 2009.10.23 15:47:42Dr. Körömlakk ®

    engedtessék meg a sok okoskodónak egy infó. ákos sosem tagadta a DM imitálást, sőt....
    ha a nemrégiben kiadott bonanza dvd-re rá merte tenni a néhai csillag születik-es fellépését - márpedig rajta van - akkor nemigen tagad ő meg semmit. pedig azon lenne mit...

    http://www.youtube.com/watch?v=i6pJUFb6HzI

  • 2009.10.23 15:49:57_adri_

    2001 után félelmetes zuhanás :(
    azért EGERSZEGI KRISZTINÁT ÉS KÁSÁS TAMÁST egy lapon emlegetni majkával és győzikével.... a pofám leszakad :(:(

  • 2009.10.23 15:51:34bgds.susu

    Köszönöm a kioktatást... Így negyvenhez közelítve nem ártott végre.

    Amúgy pont az OMD énekese nyilatkozta egyszer, hogy a "szintipopt meghagyjuk a Depeche Mode-nak..."

    Szép napot...

  • 2009.10.23 15:56:08GMÁTÉ

    Ákos-t nem lehet egy lapon említeni "ezekkel" a tucat szarokkal.

  • 2009.10.23 15:56:41epres négercsók

    Na, ez a cikk tökéletesen rávilágít arra, miért alakult ki a megélhetési celeb kategória kishazánkban (bár nyilván mindenhol vannak ilyen szánalmas ripacsok).
    Csatlakozom az előttem szólókhoz, a listán szereplő nagyokat (Kásás, Egér) egyszerűen skandalum olyanok mellé betenni, mint Kiszel Tünde meg Anettka meg Győzike.
    És ez az undorító, hogy még mindig sztárolva vannak. Ezeknek az embereknek egyetlen haszna van: munkát adnak a wc-papír szennylapok szerkesztőségének.
    Nem is értem, miért vártam mást, amikor ide kattintottam.

  • 2009.10.23 16:00:36epres négercsók

    2009.10.23 15:38:38steinerkristóf
    Az a baj, hogy a média a "celeb" és a "sztár" szavakat szinonimaként kezeli, ami, valljuk be, kissé bicskanyitogató.

  • 2009.10.23 16:10:53steinerkristóf

    Hát, igen. Számomra Judy Garland, Frank Sinatra, Déryné vagy Karádi Kati voltak sztárok. Én nagyra tartom és tisztelem Lovasi Andrást vagy Cipőt, de számomra ők sem "sztárok". Nem lenne baj ezzel a celeb szóval, ha nem kapott volna ilyen pejorativ értelmet az elmúlt években. Amerikában "reluctant celebrity"-nek hívják azokat, akik nem keresik az alkalmat a édiaszereplésre, de magyarul nagyon hülyén hangzana a "vonakodó celeb'. :-)

  • 2009.10.23 16:13:08aehike

    a hülyeség határtalan kifizetődő. ennyi.

  • 2009.10.23 16:17:28Peter Faith

    A Bonanza valóban a DM zenei világára épült. Hullám volt amit meglovagoltak. Az, hogy a H.Zsolti zenéje miatt lettek híresek, azért erős túlzás, de tény hogy tett hozzá (amúgy szégyen, hogy a Zsolti ma milyen alja zenéket gyárt..).
    Ákos már akkor is egy karizmatikus pacák volt és annyi történt, hogy kinőtte a synti-pop-ot. Lett egy side projektje 93 Karcolatok, ami görcsösen el akart térni a Bonanzától, pont ezért nem lett jó. 98 ban az Ikonon találta meg az átmenetet a BB és Ákos között, itt Rocksztár volt. Ez állt jól neki. Aztán sajnos dalai aktuálisak lettek, nem pedig örökérvényűek. Vélemények lettek, nem versek. A közönség egy része ezt érzi és nem érdekli. Remélem egyszer újra rájön, hogy mi a művészet igazi lényege, én fél füllel mindig figyelek:)

  • 2009.10.23 16:19:19Peter Faith

    Ja, amúgy Ákos pont jól definiálta a celeb fogalmat: Bármilyen érdem nélkül híres (Paris Hilton a mintapéldány)

  • 2009.10.23 16:21:04steinerkristóf

    wow, peter faith! ez nagyon igaz, pontos és korrekt összefoglaló volt. komolyan.

  • 2009.10.23 16:22:54Peter Faith

    steinerkristóf: Kösz :) okoskodok csak...

  • 2009.10.23 16:25:22Yvettebabacool

    csatlakozom steinerhez, valoban jol osszekukaztad:)

  • 2009.10.23 16:26:28steinerkristóf

    Ezzel viszont nem értek egyet, és nem azért mert védeni akarom a Hilton lányt, bárki mással kapcsolatban ugyanezt hangsúlyoznám. Nem tudhatjuk, hogy mennyit dolgozik. Van egy ruhamárkája, parfümöket és cipőket kreál, felejthető, de vicces könyveket írogat, és valóságshowkat forgat, ami - hidd el - önmagában kemény munka, napi 10-12 órát talpon lenni, mosolyogni. Semmi szüksége nem volt erre, adott volt neki a pénz és a név, de többet akart. Nem tudom, hogy ő tervezi a ruhákat, ő kreálja -e az illatokat, hisztizik -e a forgatásokon, stb, de könnyelműség kijelenteni, hogy nem csinál semmit a hírnévért. Nem csinál kevesebbet, mint 1-1 régi nagy némafilm-színésznő, akik eltúlzott gesztusokkal gügyögtek meg csücsörítettek a vásznon, mégis mindenki elismeri őket.

  • 2009.10.23 16:27:07aehike

    amúgy tudja valaki mi az a celeb? ha ünnepelt személyiség, akkor pl. a kiszelizéke (hogy felcseszi az agyam csak a leírása!) csak akkor lenne ünnepelt számomra, ha ásna egy jó mély gödröt, belefeküdne, és várna!!! na akkor valami „felnézek rá” feelingem talán lenne, rövid ideig.

    az meg már más tészta, hogy valaki híres, vagy hírhedt..

    mert, hogy valaki istentelenül jól úszik, az nagyon jó. ha valaki kiemelkedően jó zenét csinál, az király, erről legyen is híres.de, hogy mondjuk (istenbocsesz) egy öniróniával SEM rendelkező valami, beül egy kamera mögé és ilyen Cs.Cs.S.P.-ként bőrszerkósan beszél a nagy büdös semmiről órákat, és még gázsit is kap érte, az nem híresség. az nemtom mi.

  • 2009.10.23 16:32:53Peter Faith

    steinerkristóf: Pont olyan munka ez is, mint bármely másik, elismerésből pont annyit érdemelne, mint pl egy bolti eladó. De nem gond, hívjuk celebnek és ne mossuk össze azokkal a hírességekkel, akik tényleg művészek, gondolkodok, aki olyan dolgokra képesek, amire az utókor emlékezni fog. Persze, lehet, hogy a ruhák amiket tervez (remélhetőleg tényleg Ő) fennmaradnak és ezért emlékezni fogunk rá. De ha jólemlékszem a Hilton lányka valami pikáns pornó kapcsán került a figyelem középpontjába, majd belekényszeredett a Celeb életbe:)

  • 2009.10.23 16:34:40steinerkristóf

    Aehike, a celebrity azt jelenti, a médiától figyelmet kapó, közismert személy. Latin szóbol ered, ami "sokak álltal ismert"-et jelent. Lzeknek a kritériumoknak pedig - bármilyen bicskanyitogató is egymás mellett látni ezt a két nevet - Fekete Pako és Leonardo da Vinci is megfelelnek.

  • 2009.10.23 16:35:40hukabuki

    Latom a listabol hulyul a nep rendesen...

    Na, ezert nincs TV-m!
    Még a velvet olvasasi szokásaimon dolgozni kell...

  • 2009.10.23 16:37:00Peter Faith

    http://www.havashenrik.hu/index.php?data[mid]=1&data[bid]=5&data[post_id]=226

    amúgy ez nem rossz:)

  • 2009.10.23 16:38:43Peter Faith

    Amúgy a kedvenc hazai celebem Fogarassy Mariann, aki híres focistákkal szexelne. És ezért celeb. Fura egy világban élünk...

  • 2009.10.23 16:40:29gastro vazze

    2009.10.23 13:05:57frontember76

    részben igaz persze, de a New Order volt a szintipop alfája és omegája, és az a mai napig:) Martin gore-ék is belőlük meritettek...

  • 2009.10.23 16:41:29aehike

    Dear Mr. Steiner Kristóf!

    Köszönöm a felhomályosítást, nem vagyok hülye,legalábbis nem anyira, mint a legtöbb celeb. Arra próbáltam célozni, hogy nincs ma olyan szó, ami kifejezi a különbséget(ha mégis van, kíváncsian várom) Kiszel Tünde és Leonardo közt.

  • 2009.10.23 16:41:58steinerkristóf

    Peter, abszolút egyetértek, én sem említem őt egy lapon nagy művészekkel. A saját szintjén avászkodik a fény felé, úgy, ahogy egy festő azzal, ha fest egy csodás képet, egy láma pedig azzal, hogy meditál. Mindenki a fényt keresi, csak más módon. :) Igen egyébként, a pornóval lett világhírű. De ha úgy vesszük, ezek után annál nagyobb a bizonyítási vágy, hogy megmutassa: másra is képes. Látod, a legtöbben még mindig erre emlékeznek, pedig hat éve volt. Közben forgatott egy csomó "rendes" filmet, és felépített egy olyan bizniszt, hogy jelenleg több pénze van, mint az apjának. Ne érts félre, nem várom el, hogy bárki tisztelje, vagy sztárolja őt, én sem tartom nagy értéknek a munkásságát, de kevesebbért is lettek már közepesen csinos lányok sztárok. :-) Modellek például.

  • 2009.10.23 16:42:12Yvettebabacool

    az en kedvencem idezojelben minden olyan "wannabe" akirol gyakorlatilag sosem tudni kicsoda, honnan jon, mit is csinal konkretan, csak van es tudjuk ki o, de megsem igazan:)

  • 2009.10.23 16:43:53rágypéksérotomsik

    Ikon???? Egy győzike, egy kiszeltünde, egy anettka, egy majka az ikon????

    Szerencsére bővelkedünk ikonokban, elég visszanézni a Prima Primissima díj valamennyi eddigi jelöltjét és nyerteseit. Na de ezek, mint ikonok??? Vagy nekem vannak más fogalmaim az ikon kifejezésről, vagy a cím kifejezetten gúnyolódás... gondolom, az utóbbi lehet az igaz :-)))

  • 2009.10.23 16:44:29steinerkristóf

    Aehike, ebben tökéletesen igazad van, én is épp ezt fejtettem ki valamivel feljebb. Nekem is hiányzik valami "megkülömböztető" megnevezés. Nem gondoltam, hogy hülye vagy, én is azért tudom ezt, mert rákerestem. Számomra nem volt evidens a szó pontos jelentése és eredete. Akkor én vagyok a hülye? :)

  • 2009.10.23 16:46:06Peter Faith

    Yvettebabacool: Az egyéb kategória, nekem is nagy kedvencem :)
    steinerkristóf: Ne is mondd, voltam akkora állat és megnéztem az BBF -et az MTV-n, húúú bazze, az odavert rendesen:) Amúgy tényleg, a Hilton lány egy jelenség, de annyira örülnék, ha olyasmi lenne mint a Lady Gaga. Az a csaj egy ikon. Madonna jól mondta:)

  • 2009.10.23 16:46:12aehike

    nem, dehogy. :)

  • 2009.10.23 16:48:05holdika

    Az az igazság hogy Egért mindenki ismeri, mig Pl.Pákót csak a két kereskedlemi csatorna nézői. Ha összesen egy celebmüsort jó esetben a statisztikák szerint 1.5 Millóan nézik akkor a 8.5 millió magyarnak nem mond semmit a neve..,akárcsak Kiszelnek,hiszen végülis csak a bulvár foglalkozik vele akiket az meg nem érdekel azok meg lexarják .Egerszegi viszont 1o millió magyar ismeri.Azért nagy különbség

  • 2009.10.23 16:50:17holdika

    Az ikon szó meg hülyeség majkakiszelanettkapako - őket azért irtam igy egybe mert még négyen sem tesznek ki egy Egerszegit

  • 2009.10.23 16:51:04steinerkristóf

    Yvettebabacool, igen, ezek viccesek szoktak lenni, de ők is tudnak meglepetés okozni. Senki sem gondolná például, hogy Dukai Regina úgy énekel Whitney Houstont, hogy szem nem marad szárazon. Gyönyörű hangja van, és bármit kiénekel. De sajnos a producerek blődli kis tinglitanglikat írtak neki, és a mellei híresebbek, mint az énekhangja. Ez egyébként - remélem nem sértek meg vele senkit - a közönséget is minősíti sajnos. Többen vesznek meg egy Playboyt, mint egy maxi cd-t, ami ugyanolyan áron van. Sex sells.

  • 2009.10.23 16:52:54rágypéksérotomsik

    Én is erre gondoltam: vagy celeb, vagy ikon. Egerszegi ikon, Kiszeltünde celeb.
    De így együtt, hogy a magyar celebkultúra ikonjai - nekem sehogy sem fér össze, mert vagy egyik oldalon lóg ki valaki, vagy a másikon.

  • 2009.10.23 16:55:36aehike

    Regina egy nagy csalódás nekem. Amióta felkerült Kapuvárról a fővárosba, azóta én boruljak le a lábai elé, ha megjelenik véletlenül ebben a poros kisvárosban. Nem ismerni rá. Szomorú. Pedig ő is celeb. Gondolok itt a semmitmondó tartalomra. Inkább énekelne Whitney Houstont, abban legalább jó volt.

  • 2009.10.23 16:56:52kezike

    a hanyatlás vitathatatlan...

  • 2009.10.23 16:58:19kultúrpesszimista

    2009.10.23 15:51:34bgds.susu

    "Köszönöm a kioktatást... Így negyvenhez közelítve nem ártott végre."

    Nagyon szívesen. Okulni sosem késő. És mint tudjuk, nem a kor teszi a bölcsességet és főleg nem a tények ismeretét.

    "Amúgy pont az OMD énekese nyilatkozta egyszer, hogy a "szintipopt meghagyjuk a Depeche Mode-nak..."

    Ez azért baromi rossz példa, mert az OMD mindvégig szintipopot játszott, akármit is állított az énekes. Ez ténykérdés. (Camus is tagadta, hogy ő egzisztencialista lenne, pedig ugyebár...) A tény, hogy az OMD a kevésbé hűvös oldalán fogta meg a stílust (szemben tipikusan Gary Numannel), más kérdés.

    Neked is szép napot.

  • 2009.10.23 17:01:21sawyer85

    Amugy furcsa a régi ídők inkábbb nevezném híres embereit a mostani senkiházikkal együtt emlegetni. És tényleg sokat változott a világ.
    Lovasi:Szerintem sok jó éve volt,de pont nem a 90 lehetne a kiemelkedő
    Besenyő Pista bácsi: Nagy karakter, bár engem mindig fárasztót de megadható
    Egerszegi : teljesen korrekt még akkor is joghurt arc lett
    Ákos: elég megosztó karakter, némi sznobságot is érzek akik nagyon oda vannak érte.
    Friderikusz: bennem leginkább az marad meg mikor Fazekas Róberttől a szólás szabadságában megkérdezte hogy hozzá nyultak e az áááánuszához.
    Cipő: nem
    Csiszár: rossz választás, ostoba volt mindig is, nem nagy forma.
    Dobó Kata: Akkor és ott jó helyen volt, ez megadható, bár a Szabadság szerelmet ö rontotta el.
    Kamarás: tényleg nem volt már 98ban??????
    Amrus: vicc itt említeni, de legalább készülhetünk hogy 6 év mulva majd vezeti a velvet listát.
    Kásás: ok
    Zámbó: életműdíj??? vagy mi???
    Szalacsi: ugyanmár akkor tették volna be BB Évit vagy Zsanettet.robotgép :)
    Majka: ugyanmár, annyira kapálózik az összes kertvn hogy rossz nézni.
    Csányi: talán
    Gáspár Győző: nem vagyok hajlandó leirni a "művésznevét" szánalom
    Fenyő Iván: Miért?? ok nem rossz színész de nem volt más? Rúzsa Magdi hamár demagógak akarunk lenni?
    Zalatnay Zsarolta: no comment, vki mondta a cserháti vonalat, de ő nem tud méltóságteljesen öregedni.
    Anettka: youtube for ever! amugy szánalom
    Kiszel: Mélyponton vagyunk ez érződik:akkor már inkább a Liptai bár hát ő sem egy matyóhimzés... sajnos tényleg ahogy a listavégéhez értünk a szinvonal úgy esett. Szomorú ha meg Benkőt nézni fogják akkor meg is érdemeljük.

  • 2009.10.23 17:01:41kultúrpesszimista

    2009.10.23 16:40:29gastro vazze


    "...a New Order volt a szintipop alfája és omegája, és az a mai napig:) Martin gore-ék is belőlük meritettek..."

    A szintipop (és minden elektronikus alapra épülő zene) alfája és omegája - akár hiszed, akár nem - a Kraftwerk volt. Ha nincs a Kraftwerk, aligha lett volna Depeche Mode vagy épp a New Order...

  • 2009.10.23 17:12:02Nödön

    Ha már vizilabda, akkor Kemény Dénes, nem? Bár igaz, hogy Kásás jobban néz ki. ;)

  • 2009.10.23 17:33:26Hefe

    Bobo Kata mint szexszimbolum? Sajat maga szerint biztosan, egyebkent meg egy bukott szinesznocske.

  • 2009.10.23 17:34:57Hefe

    Fenyorigo Ivan ugyanaz: megbukott mint Rottenbiller, csak a bulvar fujta fel. Bornyakuak? Vicc.

  • 2009.10.23 17:38:46ladislaus

    Egerszegit, Kásást, egy kalap alá venni gyozikevel, majkaval, whisky-ssel... ez az index is az elmult 20 ev szennye!

  • 2009.10.23 17:39:51vketa

    96-ig tényleg rendben van, akik utána vannak, nagyrészt csak cölöpök, nem celebek.
    Ebből látszik milyen rossz a helyzet itt.:(

  • 2009.10.23 17:46:39hatesz

    Hagyjátok már ezt a sz@r "celeb"ezést!!!
    Amúgy Egerszegi Krisztinát egy ilyen lsitába betenni?!? Egy ország volt büszker rá és a mai napig az!!! Vizilabdában meg (csak) a Kásást kiemelni? Na gratula az ismételten szinvonalas cikkhez...

  • 2009.10.23 17:53:22borovi

    Siralmas egy lista - Egerszegit kivéve.

  • 2009.10.23 17:58:45Stoney Hill Billy

    egyszerűen senkik vagytok, hejj, hejj!

  • 2009.10.23 18:05:57kultúrpesszimista

    2009.10.23 17:53:22borovi
    Siralmas egy lista - Egerszegit kivéve.

    ...és hogy pl. Laár András s/nem volt celeb. Soha. Sem most, sem korábban. Ő tudniillik tehetséges, szinte zseniális alak. Ezek az attribútumok eleve kizárják őt a celeb fogalmának bűzlő, jelentéktelen világából.

  • 2009.10.23 18:12:34kultúrpesszimista

    És tényleg siralmas egy lista. Úgy van elbaszva, ahogy van.

  • 2009.10.23 18:18:26Milcsix

    Nem rossz a lista, de egy pár ember mindenképp hiányzik:

    Geszti Péter - Talán 1994, de máshol is lehet
    Kokó - vagy 96, amikor Olimpiai bajnok lett, vagy 2000-2001 amikor WBO világbajnok
    Torgyán József - Talán 98, de máshol is lehet

    "Ezeket" viszont nyugodtan le lehet venni:
    Kiszel Tünde, Anettka, hihetetlen.

    Lasombra feljebb nagyon jól írta: "Legrosszabb értelemben vett celeb. tartkólövés." Egyetértek

    Persze az is lehet, hogy csak én vagyok műveletlen?

  • 2009.10.23 18:22:06bolsh

    Császár Előd, Fábry Sándor, Badár-Szőke, Keresztes Ildikó, Lendvai Ildikó?

  • 2009.10.23 18:27:53gastro vazze

    2009.10.23 17:01:21sawyer85

    Cserháti sem tudott méltóságteljesen öregedni (elfogadni a testét), ezért is halt meg! Azért ne kelljen már követni azt az ostoba nőt (igen a hangja gyönyörű volt), bár nem mintha ez felmentené Cinit és a proliságát, koszosságát (mert a hangja neki is gyönyörű volt szvsz)

  • 2009.10.23 18:27:53gastro vazze

    2009.10.23 17:01:21sawyer85

    Cserháti sem tudott méltóságteljesen öregedni (elfogadni a testét), ezért is halt meg! Azért ne kelljen már követni azt az ostoba nőt (igen a hangja gyönyörű volt), bár nem mintha ez felmentené Cinit és a proliságát, koszosságát (mert a hangja neki is gyönyörű volt szvsz)

  • 2009.10.23 18:32:18gastro vazze

    2009.10.23 17:01:41kultúrpesszimista

    akkor mondjunk New Wave-et! Kraftwerkből a techno alakult ki, sok ének nem volt benne...ami a szintipopban követelmény..

  • 2009.10.23 18:37:02chipshop

    Elolvastam itt a kommenteket szokas szerint fogtam a tappancsomat a rohogestol:-)Velvet irot nem vedenem,csak megis annyiban hogy szerintem o csak azt probalta meg bemutatni a maga kis velvet-szemszogebol hogy"szerinte"(ez egy fontos szo) melyik evben ki volt leginkabb a beszedtema,mire fokuszalt az orszag x szazaleka.Szerencsetlensegre itt csak az y szazalek kommentel de attol meg ertem.Olvasd el a cikket megegyszer,nem allitja hogy ez csak igy volt,csak igy lehetett es a kimaradtak nullagyulak.Nem.O igy latta,akikkel beszelt azok is bla bla.Itt sok nagyon okos unatkozo ertelmisegi irogat kisszotarral a kezeben,vitazni nem mernek de a lenyeg hogy minden evnek megvoltak a maga arcai.Itt nem csak sportolokrol,vagy csak enekesekrol van szo,nem arrol hogy ki es hogyan teljesitett,inkabb arrol hogy kirol beszeltek.Eger mellett beszeltek a Whyskis-rol is mint ahogy en sem csak Spinozat olvasok hanem Closert is.Van hogy egy napon.Drama:-))))))))

  • 2009.10.23 18:43:32pösti

    Mi az ,hogy "magyar celebkultúra"?

  • 2009.10.23 18:51:02eMBé

    Az senkinek sem tűnt fel, hogy a "Besenyő Pista bácsi" karakterér nem Laár András játszotta, hanem Dolák-Saly Róbert?! Laár András a "Pityu" volt, a nagyapát pedig Dolák-Saly játszotta....

  • 2009.10.23 18:54:55kultúrpesszimista

    2009.10.23 18:32:18gastro vazze

    "akkor mondjunk New Wave-et! Kraftwerkből a techno alakult ki, sok ének nem volt benne...ami a szintipopban követelmény.."

    Szerintem nem. A Kraftwerk dalaiban igenis volt ének, és a hűvös, elidegenedett atmoszféra visszaköszönt a (kései) Joy Division dalaiban is. Meg persze a New Ordernél, később. Az viszont kétségtelen, hogy a technora is hatott a Kraftwerk, hogyne hatott volna. De az már egy egész más világ, más "kultúra", mint a new wave...

  • 2009.10.23 19:36:34Môžeš mi pomôct'?

    Gary Newman? Devo? Vagy a The Buggles? Mikor ők Kraftwerk-inspirálta szintipoppal már felfele jöttek, Dave Gahant még pelusozták. Bár néha azóta is.

  • 2009.10.23 19:38:03Môžeš mi pomôct'?

    És természetesen Laár volt Besnyőpstabácsi. Dolák-Saly Boborján.

  • 2009.10.23 19:40:31Môžeš mi pomôct'?

    Igazából Gary Numan, de mindegy.
    http://www.youtube.com/watch?v=Ldyx3KHOFXw
    http://www.youtube.com/watch?v=wMMU9NrDAno

  • 2009.10.23 19:54:23kultúrpesszimista

    "2009.10.23 19:40:31Môžeš mi pomôct'?
    Igazából Gary Numan, de mindegy."

    Nem mindegy. Neveket és művészneveket is csak pontosan, szépen. Ahogy a csillag megy az égen...

  • 2009.10.23 19:58:05Môžeš mi pomôct'?

    De hangalakilag mindegy.

  • 2009.10.23 19:59:07kultúrpesszimista

    Fonetikusan, akarod mondani. Úgy igen. De ez itt most nem egy írott közeg?

  • 2009.10.23 20:01:05Môžeš mi pomôct'?

    Nem. Én azt akartam mondani, hogy "De hangalakilag mindegy.".

  • 2009.10.23 20:01:25kultúrpesszimista

    Jó.

  • 2009.10.23 20:09:04Môžeš mi pomôct'?

    Látod ez már valami. Minek baszódnál valami hülyével? Gary Numa? De komolyan? Szintipop? Meg hogy Ákos celebebb-e mint a Celebes elefánt? Nemá. Az a sorstalanságos csávó, a Seress Rezső, vagy ki, az celeb volt. De Szalacsi üti. Ennyi. A többi csak azért, mert nincs itthon a család, és még nem basztam be annyira, hogy szellemes legyek. OK? Másrészt ne legyél ilyen beletörődő. Egy Scopenhuber nevű fizikus is ilyen beletörődő nézeteket vallott, és nézd meg mi lett a vége? Ki sem mozdult Königsbergből egész életében.

  • 2009.10.23 20:12:24kultúrpesszimista

    Igyál még, Feri.

  • 2009.10.23 20:16:52Môžeš mi pomôct'?

    Miért épp Feri?

  • 2009.10.23 20:24:09kultúrpesszimista

    Mert te még Burger King Ernőnél is ostobább vagy. Feri. De legalább volt önkritikád: minek is baszódjak egy hülyével... Na szasz.

  • 2009.10.23 20:33:38Môžeš mi pomôct'?

    Nemá. Ez a Feri akkor most hogy? De tényleg. Most egy Feri se jut eszembe, aki lehetek akár. Nem vicc. Még a Gyurcsányi, azt szerettem régen amikor jókat blogolt - de ő nem lehetek, mert SOKKAL okosabb nálam. Akkor mégis ki?

  • 2009.10.23 20:56:02Môžeš mi pomôct'?

    Na jó srácok, nem várhatok a végtelenségig. Pont Feri nem vagyok, de remélem ez az eltagadhatatlan hiányosságom - ha az - mint ahogy a múltban sem volt, úgy a jövőben sem lesz gátja rokonszenvetek irányomba (esetleg irányomban) történő szabad áradásának. Vaké egyker, FHTAGN!

  • 2009.10.23 22:04:34sk1nny

    de hol van Magenheim doktor a listáról????? ;]

  • 2009.10.23 22:30:27Bogyó 2

    Szavaztatni is lehetne, de sajnos ugyanaz lenne, hogy sokan nem értenék, hogy nem arra kell szavazni akit szeretnek vagy utálnak.

  • 2009.10.23 23:09:12Szofilla

    én is csak azt tudom mondani, h Egerszegit nem lehet ide besorolni, rá legalább büszke lehetett ebben az országban mindenki, ő elért valamit! és mért lenne celeb? mert egy puding reklámban szerepel? vagy nem értem...

  • 2009.10.24 00:01:15Connie

    Kiszel Tünde meg a Majka ki a tökömet érdekel? Olyanok, hogy Antal Imre, Alföldi Róbert mégiscsak ezerszer többet raktak le, mint az a két ripacs! Ha csak olyanokat mondok, mint Delta (még asszem '92-ig ment), vagy Szeszélyes évszakok, esetleg Alföldi rendezései...egy Kiszel, aki csak egy operaénekesre tudja ráaggatni a gyerekét és a fehérneműivel villogni hol marad ezek mellett? Szégyen, hogy itt tartunk. Hatalmas szégyen!

  • 2009.10.24 00:03:36ibn_battuta

    Besenyő Pista bácsit nem Laár András játszotta, hanem Dolák-Sali Róbert.

  • 2009.10.24 00:16:03kalman.kalman

    Dobó Kata meg Fenyő Iván nyugodtan kimaradhatott volna. Nem annyira jó színészek.
    Kásás helyett az egész vízilabda válogatott szerepelhetne, nem tudom, miért Kásás kellett kiemelni.
    Egerszegi sosem volt celeb, mert akkor ez még nem volt divat.
    Majka, Kiszel, Anettka, Győzike, Zalatnai tényleg celebek, mert senki nem tudja, mit csináltak, ami miatt foglalkozni kell velük.
    Ákos és Friderikusz meg olyan modoros, hogy jobb is, ha nem látom őket a képernyőn.

  • 2009.10.24 02:22:55trafikuty

    Hát igen, gyakorlatilag mind elkurvult - tisztelet a kivételnek -, de jó pénzért én is megtenném, mint kisnyugdíjas ...
    A legnagyobb csalódás egerszegi a joghurtjával vagy valami hasonló kencével ... csá!

  • 2009.10.24 03:55:37Rubik's Cube

    az idő előrehaladtával esik a színvonal

  • 2009.10.24 04:03:34Rubik's Cube

    pösti
    Mi az ,hogy "magyar celebkultúra"?

    Na ezen már agyaltam én is.
    Tavaly, mielőtt elkezdődött volna a 'celeb vagyok, ments...." faszság, előtte kezdték el bevezetni a magyar szóhasználatba ezt a kifejezést. Hogy a tirpák műsor nézői vágják, kit kell "menteni".Tehát szerény véleményem szerint onnan eredeztethető!
    A hülyeség meg, főleg, ha amiból jön, gyorsan terjed. És akadt itt elég érdemtelen, akire ráillett, illik ez a szó.
    Remélem kihalnak, mint a dinók!

  • 2009.10.24 04:04:44Rubik's Cube

    nem szó szerint, na!
    csak tűnjenek el a fészkes fenébe a köztudatból!!!!!!!
    így értettem

  • 2009.10.24 08:02:58PITTA

    Teatyaúristen! Ki írta ezt a cikket?
    Hogyan lehet egy felsorolásba egymás után tenni Egérkét Győzikével és Anettkával? Mééér?
    A Celeb az aki nem csinált semmit, de híres/hírhedt.
    Egérke, Ákos, Cipő mind-mind letettek valamit az asztalra. Én szégyenlem magam a cikkért...

  • 2009.10.24 08:27:16mbaye

    Egerszegi Krisztina neve hogy került a semmirekellő celebek közé? Szerintem nem szabadna ezzel megsérteni.

  • 2009.10.24 09:35:36holdika

    Egérke,hogy egy pudingreklámba szerepel a gyerekeivel miért ne szerepelhetne. A vizilabdacsapat is nem egy reklámban szerepel és ez nem von le semmit az értékükből ettől még nem celeb. Egérke meg a Tejgyár reklámarca ami valljuk be egészséges és nem áll távol a sporttól,igy Egérkétől sem és családjától sem
    Nem is értem,hogy ezt miért róják fel egyáltalán neki és hogy ez egyáltalán miért jöhetett szóba itt.
    Egerszegi ha tetszik valakinek ha nem Mo egyik legnagyobb sportolója volt és sokáig nem lesz talán aki ennyi dicsőséget hozzon éveken át országunknak.

  • 2009.10.24 09:38:43holdika

    Ja és még egy: Én még emlékszem arra az olimpiára amikor Egérke majdnem egy egész medencehosszal megelőzte a világot 14 évesen és ott állt a világ tetején és a kis picur akkora volt az első helyen magasságban, mint a két NDK uszónő a második illetve a harmadik helyen . És mi akkor roppant büszkék voltunk rá és még két olimpiájára is ,nem akadt legyőzője még meg sem közelitője.

  • 2009.10.24 12:45:59lanina

    Ez igy ertelmes valakinek?
    "karrierje elérte azt a pontot, ahonnan nem tudott volt hova tovább felfelé ívelni."
    Sidney-t pedig dupla y-nal irjak, igy Sydney.

  • 2009.10.25 03:53:06Sutty

    celebrity = felkapott hírességek, nyilvános emberek. pl: politikusok is celebek (gyurcsány bajnai orbán), sportolók (puskás, darnyi, vizilabdacsapat) zenészek, színészek. pozitívak, negatívak (semlegesek nem lehetnek mint győzike) külföldiek, belföldiek. Élők, holtak.

  • 2009.10.25 03:54:58Sutty

    Norbit elfelejtettétek update-elni. Ő a rendőrből vált étrendszakértőnk lett, Jamie Oliver formára. Csak főzni nem szokott..

  • 2009.10.26 22:37:36alien

    Hát Besenyő Pista bácsi mitől celeb?
    Ambrus meg Zalatnai két bűnöző elítélt. A két sportoló meg mi a péktől celeb? Amúgy jó a lista.
    Ja Csányi játéka könnyed és izgalmas, nem mondható ám, hogy minden szerepében egyforma és elég tehetségtelen, lehet, hogy olyanoknak mint Cserhalmi, meg D. Sutherland talán kipucolhatja a cipőjét.
    majka egy hatlábú állatkára hajadzik, győzike még oda sem jutott.
    szóval a lista nagyon jó...

Shopline

C-Travel ajánlatok

  • Görög tengerpart
    Görög tengerpart Különleges helyszínek egy tökéletes üdüléshez! Városnézés, strandolás. Ajánlatok 5.400 Ft / fő / 7 éjtől.
  • Belföldi wellness hétvége Néhány nap kikapcsolódás, és teljes ellazulás. Masszázs, szauna... Wellness csomagok 4.600 Ft / fő / éjtől
  • Török riviéra Gondoljon már most a nyárra, tekintse meg törökországi ajánlatainkat! 59.900 Ft / fő / 7 éjtől

Hirdetés

hirdetés