A nagynevű divatcégeknek újabban jó szokása lett, hogy egyre több celebet vetkőztetnek egy szál bugyira és melltartóra egy-egy reklámkampány kedvéért. Dita von Teese az ötvenes évek jegyében pózol a Wondebrának, Victoria Beckham az Emporio Armani kedvéért vetkőzött, míg Katie Price, vagyis Jordan saját kollekciójában pózol. Önök szerint ki reklámozza a legdögösebben a fehérneműket? Szavazzon!

Katie Price

Jordan rengeteg terméktípus reklámkampányába száll be egy kis mell-lobogtatással könyvtől a hajsütővasig. Az utóbbi időben a botrányos válása miatt előtérbe kerülő Katie Price még a gyerekeknek írt könyveinek vagy a saját nevével fémjelzett lovas felszerelés-kollekciójának reklámkampányát is a dekoltázsára építi. A Katie Price Collection fehérnemű-széria tavalyi bemutatóján végre nem érhette szó a ház elejét, ha Jordan egy szál tangában mutatta meg magát, mert ezúttal valóban a bugyin volt a hangsúly.

Victoria Beckham

David Beckham sikeres fehérneműreklámjai után az Emporio Armani úgy döntött, a futballsztár feleségét és bevonja a vetkőzésbe. Victoria Beckham ezek után több fotósorozatot is készített, melyeken természtesen több a retus, mint a fehérnemű. A képek kiigazítására Beckhamné szerint is szükség van: Posh Spice ugyanis saját bevallása szerint elégedetlen magával, mivel – köszönhetően három szülésének - lóg a bőr a hasán.

Eva Mendes

A színésznő a cenzúrázott Calvin Klein parfümreklám után a cég fehérneműit is népszerűsítette, olvasóink szerint sokkal jobban, mint Beckhamné. Ehhez valószínűleg sok köze volt annak, hogy Eva Mendest leginkább a latin Cindy Crawfordként emlegetik, míg Victoria Beckham neve mellett leginkább a botsáska jelző ragadt meg. Ugyanakkor a mostani mezőny lényegesen erősebb, így koránt sem biztos, hogy a színésznő lesz a verseny abszolút befutója.

Dita von Teese

A revütáncosnő a Wondebra számára készített kollekcióját népszerűsítette nemrég, a tőle megszokott retró stílusban. Dita von Teese a fotósorozat kiegészítéseképpen aktívan kampányol is, és ennek keretében olyasmikre bátorítja a potenciális vásárlókat, hogy az extravagáns kinézetű darabokat nyugodtan hordják hétköznap is. Szerinte a bugyijai azoknak a nőknek valók, akik kalandvágyók, szenvedélyesek, romantikusak és elbűvölőek.

Kate Moss

A modell több cég fehérneműit is reklámozta már pályafutása során, mi ezúttal az Agent Provocateur céget emeljük ki a tömegből. Kate Moss a menyasszonyi ruhákhoz tökéletesen passzoló fehérneműk mellett elegáns darabokat is bevállalt, ami szinte túl soknak tűnik a meztelenkedéshez szokott modell esetében.

Mel B

A szintén Spice Girls-tag a tavalyi évben feszített fehérneműmodellként. Mel B ekkor az Ultimo cég melltartóit reklámozta, kifejezetten sikeresen. Bizarr nyilatkozatok természetesen az ő esetében is jártak a fényképek mellé. Elmondása szerint csodás alakját például a napi ötszöri szexnek köszönheti, és szó sincs arról, hogy plasztikai sebész nagyobbította volna meg a melleit.

Pussycat Dolls

Lewis Hamilton barátnője, Nicole Scherzinger a Pussycat Dolls frontnője az együttes többi tagjával közösen reklámozza a La Senza fehérneműket. A kampány még tavaly készült el, de a rajongók sajnálatára nem lett belőle sorozat, mint Beckhaméknél. Mindenesetre gigantikus méretű mellbimbójának villantása óta pontosan tudjuk, Scherzinger miért nem vállal meztelen fotózást és miért nem reklámoz áttetsző csipkemelltartót.

Peaches Geldof

Bob Geldof lányát a Miss Ultimo az anorexiás lányok elleni küzdelem jegyében választotta reklámarcnak. Peaches Geldof szerint sokkal jobb, ha az ő normálisnak mondható testét nézi a nagyközönség a piszkafa lányoké helyett. Ugyanakkor kifejtette azt is, hogy ő valójában nem akar túl szexis lenni, és ezért számtalan tetoválással tarkította testét, melyet egyébként az Agent Provocateur kedvéért is bevetett.

Heidi Klum

A szupermodellt szinte a Victoria's Secret főangyalaként tartják számon. A fehérneműcég legendás bemutatóját idén kihagyó Heidi Klum igazán híres és elterjedt fotósorozatot nem készített a cégnek, azonban a divatbemutatókon felvonultatott extravagáns darabok miatt a modellt érdemesnek tartjuk a listára kerüléshez. Már csak azért is, mert harmadik gyereke születése után alig két hónappal már újra hibátlan alakkal vonult a kifutón.

Ki reklámoz a legdögösebben?

A lista és természetesen a képek alapos tanulmányozása után nem maradt más hátra, mint eldönteni, melyik híresség reklámozza legdögösebben a divatcégek fehérneműit. Ön szerint a napi ötször szexelő Mel B, az ötvenes években ragadt Dita von Teese, a latinos Eva Mendes, vagy éppen a kevésbé telt Victoria Beckham a legjobb? Szavazzon, majd ha úgy érzi, tegyen igazságot a férfiak között is!