Az új Reebok-kampány kiverte a biztosítékot a nőknél, gyorsan vissza is vonták a német piacra szánt plakátokat. A cég magyarázkodik, az emberek a közösségi oldalakon bojkottra szólítottak fel a cég ellen.

A csajodat csald meg, ne az edzésen csalj

A Reebok kénytelen megszüntetni a német piacon terjesztett kampányát, amelyben arra bíztatják a vásárlókat, hogy a barátnőjüket csalják meg, ne az edzést - írta a Daily Mail. Az óriásplakátokon és férfivécékben terjesztett plakátok híre hamar elterjedt a Facebookon és a Twitteren, emberek ezrei írtak felháborodottan, de mára ezek törölve lettek.

A hűtlenek ellen nyilvános megszégyenítéssel küzdő Cheaterville.com egyenesen a termék bojkottjára szólította fel az embereket. Levelük szerint „a reklám becstelen és tiszteletlen a nőkkel szemben, és a cégnek szégyenkezni kéne amiatt, hogy azt hitte, ezt lehet máshogy is értelmezni."

A cég nyilvánosan is bocsánatot kért: "sajnáljuk, hogy bántó reklámot készítettünk. Biztosíthatom önöket, hogy a Reebok nem reklámozza a megcsalást, és csalódottak vagyunk amiatt, hogy úgy tűnt, mintha erre bíztatnák az embereket."

Ön felháborodott a megcsalásra buzdító reklámon?

A cégnek nem ez az első fiaskója, tavaly 25 millió dolláros büntetést kellett fizetniük, mert azt állították az Easy Tone cipőjük 28 százalékkal jobban feszesíti a fenékizmot, mint a többi cég cipője. A nők persze elhitték, és hiába a 25 milliós bünti, a cég több mint 15 millió darabot értékesített belőle, átlagosan 100 dollárért. Talán azért, mert Helena Christensen seggével reklámozták.