A Sugarbird-kollekciókban lépten-nyomon külföldi tervezők munkáinak koppintását véljük felfedezni, ahogy olvasóink is. Jagasics V. Csonka Hedvig, a márka vezető tervezője viszont unja a témát, ezért nem válaszol kérdésekre.

Azóta is folyamatosan kapjuk az olvasói leveleket, mióta legutóbb beszámoltunk arról, ahogy az egyik cipőjük borzasztóan hasonlít más tervezők cipőihez. Az egyik küldője, M. az alábbi képeket csatolta, a következő kommentárral: "ez is biztos a véletlen műve, nyilván előfordul, hogy két különböző embernek ugyanaz az ötlete támad szinte centiméterre pontosan. Az alábbi ruhát egy külföldi online shop-ban leltem, ismerős lett, így kicsivel később kutatva, rájöttem, hogy láttam ezt már valakin."

A River Island ruhája itt látható, bár már nem kapható. A Sugarbird-darabot a Debreczeni Zita Fan Club oldalán is meg lehet nézni, ott Debreczeni úgy kommentálta, "a ruhám Sugarbird by Zimány Linda".

Másik olvasónk, Z. is Debreczeni Zita tevékenységét figyeli. "Újabb koppintás, most Dolce&Gabbana háromféle ruháját koppintotta, ezúttal Debreczeni Zita!" – szólt az üzenet. Minigalériánkban megtekinthetik a hasonlóságot, a Sugarbird-modellek fotóit itt, itt, itt és itt találja.

F. az eBayen nézegetett ruhákat, innen övé a szó: "nem egy megegyezett a Sugarbird új kollekciójával. Tetszenek a Sugarbird ruhák, de ha másolják, akkor nem értem, miért kell a csillagokig menő ár.. :S gondoltam elküldöm nektek!". Az eBayes ruhát itt, a többit itt találja.

Nincs magyarázat

Az együttállásokról – amelyekhez hasonlókról már számos alkalommal mi is beszámoltunk – megkérdeztük Jagasics V. Csonka Hedviget, a Sugarbird vezető tervezőjét. Ő azonban kérdéseinkre – hogyan zajlik a kollekciók tervezési folyamata, a Sugarbird-modellek (Dukai Regina, Zimány Linda és társnőik) mennyire vesznek részt a folyamatban, hol készülnek a ruhák, és mi lehet a magyarázat a hasonlóságokra – nem kívánt reagálni, mert már unja a témát, hiszen annyiszor körbejártuk. Igaz, eddig mindössze egyszer válaszolt kérdéseinkre, akkor is csak azt mondta el, hogy azonosulni kell a trendekkel. Ez már megy.