horoszkóp

Melyik a legidegesítőbb vérzős reklám?

2013.10.06. 11:40

Dallamtapadásban élünk a világ egyik legidegesítőbb reklámja miatt (tudják, beljebb, beljebb...). A barátnőivel taxiba túlzsúfolódó, vérző lány története annyira felhúzott minket, hogy valószínűleg ez az utóbbi évek legrosszabb intimhigiénés reklámja. Vagy nem az? Összegyűjtöttük a termés javát, önnek csak annyi a dolga, hogy osztályozza az idegesítőségi skálán. Adjon keveset, ha nem zavarja a reklám, és sokat, ha de. És hogy ne csak fújoljunk, mutatunk egy jó példát is: tessék.

01. Belül menő háló véd!

Nehéz bármit is kiemelni abból a videóból, amelyben egy felespohárból kék lötyit locsolnak egy betétre, majd feltunkolják egy fehér nadrággal, és közben eksztatikus nőkórus suttogja, hogy belül menő háló véd. Amikor ez az Always-reklám évekkel ezelőtt a tévékbe került, fogalmunk sem volt, miért kell egy tyúkudvart megénekeltetni ahhoz, hogy intimbetétet adjanak el. Azóta sincs.

02. Mój anal

Annyira kíváncsiak voltunk, hogy csak a szöveg miatt ennyire idegesítő-e ez a reklám, hogy betettünk egy olyan változatot is, amelyből egy szót sem értünk. A dolog kétesélyes: vagy jobb, hogy nem halljuk a bugyuta sorokat, vagy még rosszabb, mert kénytelenek vagyunk a dallamra és az asszonykórusra, illetve a látványra figyelni. (Ha jól sejtjük, ez egy poénnak szánt cseh-lengyel átirat.)

03. Végtelen szabadság

Na hogy ezt ki az atyaúristen tartotta jó ötletnek, arról fogalmunk sincs. Mi köze az intimbetétnek a végtelen szabadsághoz? Miért dalol erről egy közepesen unott hangú nő, lelkesedést mímelve? Ki az a hülye, aki a lóbálós retiküljébe egy egész csomag betétet gyömköd, és miért dörgölőzik oda mindenhez a méteráruboltban, illetve dobálják rózsaszín leplekkel idegenek? Megannyi kínzó kérdés. Tisztaság, védelem, harmónia, szabadon, szabadon. Innen is üdv a szövegírónak.

04. Elindulunk, együtt vagyunk

Az a rohadt asszonykórus már megint. Ugye ön is gyakran tapasztalja, hogy a buliba igyekvő nők még megállnak egy kicsit, a lépcsőn világgá kürtölni, hogy át fog ázni a bugyijuk? (Mellesleg egyre erősebb a gyanúnk, hogy a hasonló stílusú Barbie-reklámok egykori célközönségét próbálják megcélozni ezzel.)

05. Beljebb, beljebb

A sorozat legfrissebb eleme, instant dallamtapadást okoz, és persze instant értetlenséget. Ha az Országos Balesetmegelőzési Bizottság készítene felvilágosító videót arról, miért nem szabad a megengedettnél többen utazni egy kocsiban, még megértenénk, hogy Vérző Főszereplőnk és barátnői miért játszanak a taxi hátsó ülésén picsipacsit, illetve miért pucsítanak egymás arcába. A szagok ellen akár 12 órán keresztül is védő betéttel. Tehát a fehér szoknyás lány tizenkét órán keresztül ül a saját vérében és nyálkájában. Akkor most kimennénk kicsit a levegőre.

06. Szörfösök

Ha eddig csak gyanakodtunk arra, hogy a Barbie-hangulatú reklámokkal a kezdő menstruálókat célozzák meg, itt teljesen nyilvánvalóvá válik. A fejhangon visítozó tampon láttán ugyanis egy felnőtt azonnal arra gondol, hogyan kommentálná az adott tampon magát a felhasználást (ha találunk jobb videót, istenbizony lecseréljük ezt, angolul itt hallgathatja meg).