horoszkóp

Majkával és fenékfotókkal kampányol a Levi's

vb
2006.03.22. 13:58
Idén tavasszal Majka a Levi's divatrendőrségének élén razziázik és tinédzsereket jutalmaz, a többi magyar pedig a fenekét mutogathatja. A farmercég tavaszi kollekciója alakot formál és irányt mutat.

Női olvasóink számára legfőbb hír, hogy a Levi's feltalálta a "csodafarmerként" bemutatott nadrágokat, melyek mindenkinek "tökéletes és hamvasabb popsit" biztosítanak. A keddi bemutatón megtudtuk továbbá, hogy a cég különféle trükkökkel - mint az ikervarrás - is a nők alakját kívánja tökéletesíteni.

Fenékmutogatósdi

Klikk a képre!

Fenékvonalon a legnagyobb szenzáció mégis egy áprilisi hadjárat: nyilván a magyar kulturális színvonalra szabva csak és kizárólag Magyarországon egy úgynevezett "popsikampányt" indítanak, melynek során azt szeretnék kideríteni, hogy "kié az éjszaka legformásabb popsija". Ezért áprilisban lányok és fiúk fotóztathatják le farmerbe zárt feneküket néhány fővárosi és vidéki Levi's üzletben, a képeket kiteszik a kirakatba, cserébe pedig különböző utazásokat lehet majd nyerni.

A hadjáratot a cég azzal indokolta, hogy a magyarok különösen sokat szeretnek foglalkozni a külsejükkel, szerintünk viszont inkább arról van szó, hogy egyszerűen csak felismerték, hogy hazánk a régió azon országa, ahol a stílusos öltözködés fogalma egyenlő a minél nagyobb bőrfelület merész szabadon hagyásával.

Mint kiderült, számos híresség popsiját is lefényképezik, de azt nem tudjuk, hogy pontosan kik lehetnek a fényképarcok, sem azt, vajon ezek a fotók megmérkőznek-e egymással széles nyilvánosság előtt.

Majka for Mikulás

Elindul a Fashion Police, amit a saját brand alapítással intenzíven kacérkodó Majka fog vezetni, és mint egy Mikulás, sok trendi tinédzsernek ad majd országszerte Levi's gatyát, hogy még trendibbek legyenek.

Végül a legfontosabb: az 1850 óta piacon lévő Levi's szerencsére felébredt az 501-es tündöklését és bukását követő átmeneti ájulásából, úgy tűnik, az elmúlt pár évben újradefiniálta a farmernadrág fogalmát és sokkal bevállalósabb termékekkel állt elő: nekem például az új modellek közül szinte valamennyi nadrág tetszik, mert van bennük fantázia.

A nadrágok vonalvezetése igen eltérő, van köztük szűk-és bőszárú, labdával és kaviccsal koptatott, a kék különféle árnyalatai mellett piros és fehér, szóval úgy tűnik, hogy a Levi's végleg leszámolt korábbi, 501-est sztároló imidzsével. A szoknyák az aktuális divatnak megfelelően térd fölött végződnek, a felsőrészek azonban nem nevezhetők különösebben izgalmasnak. Utóbbiak esetében biztonságos megoldásokra hajtott a tervező, szerintem még el lehetett volna rajtuk brainstormingolni egy kicsit.

Azt persze továbbra sem értem, hogy a Levi's a mindennél futurisztikusabb "anti form" modelljeit mért nem hozta be a honi kultúrközegbe. Lehet, hogy egyszerűen csak azért, mert fenékmutogatásra alkalmatlanok a szándékosan ormótlan modellek.