A világ legdivatosabb medálja első ránézésre menő gaxstarapper előadók nyakából ismerősnek tűnő, dúsan díszített keresztet formáz, alaposabb vizsgálatnak alávetve azonban kiderül, hogy nem a kereszténység, hanem a fogyasztói társadalom új vallását, a márkafüggést szimbolizálja. A gazdagon cirádázott minták ugyanis valójában hajszálvékony rétegekben egymásra dolgozott híres márkanevek és logók a Coca Colától a Guccin át egész a McDonalds-emblémáig. Az alkotó, Frank Tjepkema ügyesen kitalált okfejtése szerint amellett, hogy a darab ezek szerint a világ legtrendibb holmija, az sem elhanyagolható, hogy mérsékeltnek nem nevezhető, 249 eurós (61 ezer forintos) ára még mindig színtiszta megtakarítás ahhoz képest, mennyibe kerülne, ha a medált alkotó (például ruházati) márkák butikjaiban próbálnánk felruházkodni. Az ügyes fricskát a 2004-es Holland Design Díjon első helyezéssel jutalmazták, és az amszterdami Stedelijk Museum is állandó kiállítási darabjai közé választotta a medált, aminek trendisége így már szinte valóban csak szakrális kifejezésekkel írható le.