A Bazilika szomszédságában kialakított két egybenyitott nappali nagyságú helyiséget - mely állítólag közel száz négyzetméter - viszonylag gyorsan bejártuk. Ott-tartózkodásunk idején komoly fellépésű urak látogattak az üzletbe, akik között volt olyan, aki - külföldről vagy az internetről - már érkezése pillanatában mondta, mit akar. Óriási dömpingre számítottunk, ezzel szemben az urakon kívül csak mi, és a szép számban felvonult eladók voltak jelen.
Nem garázsüzlet, ősszel itt az óriás
Az árukészlet olyan volt, mint a komoly urak, vagyis visszafogottan elegáns. Vannak szép csíkos és kockás ingek, égszínkék kötött-és kapucnis pulóverek, és pazar nyakkendőkészlet (4790 forint). Miután külföldről már jól ismerjük a márkát, stílusban nem is nagyon vártunk mást, mennyiségben persze annál inkább.
Ezért megkérdeztük az eladókat: nem tesztboltról van szó, ősszel egy négyezer négyzetméteres üzletet nyitnak - ahol immár lesz női részleg is -, ez a Világgazdaság információi szerint a budai Skála helyén épülő új komplexumban kap majd helyet.
Száz fölötti egység szerte a világban
Ahogy korábban kiderült, a Peek & Cloppenburg első egységét 1901-ben nyitották Berlinben, ma már tíz európai országban több mint száz egységgel jelen lévő hálózat a klasszikus alapokon épülő áruházi formátumot hozza vissza, megújult formákkal, ugyanakkor olyan ismert márkákkal, mint például az Eterna, a Barbour, a Daniel Hechter, a Pierre Cardin vagy a Baldessarini.
A nemzetközi terjeszkedés nyomán holland, belga, osztrák és most már magyar településeken is feltűnt az ismert pajzsos logó.