A Trojan óvszermárka kreatívjai azt hitték, hogy nagyon vicces TV-reklámot alkottak. Lehet, hogy pont ez volt a probléma, hiszen a CBS és a Fox tévék azonnal be is tiltották a disznós szpotot.

Az USA-ban tegnap bemutatott reklám egy bárban játszódik, ahol helyes szexi lányok ülnek hatalmas, rózsaszín disznók között. Nem valami forró a hangulat egészen addig, amíg az egyik malac a mosdó felé nem veszi az irányt. A kotonautomatához érve a csülkével megnyomja a gombot, és mire kipottyan a hőn áhított gumi, a disznó csinos fickóvá változik. Ezután az egyik szőke bombázó ígéretes mosolyokkal kápráztatja el a reklám hősét.

Az „Evolve” reklámkampányt készítő Kaplan Thaler Group képviselője szerint a reklámmal meg akarják változtatni azt a képzetet, hogy aki óvszert hord magával, az szexéhes disznó. „Ha valakinél van, az csak annak a jele, hogy felkészült és gondol a saját egészségére meg a partnere biztonságára is.”

A CBS és a Fox azonban nem így gondolhatták, ugyanis nem engedélyezték a reklám sugárzását. A Fox azt várja a hasonló reklámoktól, hogy a nemi betegségek veszélyére hívják fel a figyelmet, ne csak a nemkívánt terhességre. Azt valószínűleg senki sem kérdezte meg a fejesektől, hogy az orrba-szájba sugárzott soft porn miért megbocsáthatóbb, mint egy humoros óvszerreklám.