A luxustermékek első magyarországi kiállítását és vásárát a VAM Design Centerben rendezik november 16. és 18. között. A kiállítás megrendezésének célja, hogy egy szűk, nehezen elérhető célcsoportnak egy helyen, műemléki környezetben felsorakoztassuk a prémium termékeket és a luxus márkás árucikkeket - mondta az MTI-hez eljuttatott közleményében a kiállítás céljáról Bereczky Annamária marketingigazgató. Életstílus és státusz - e két szóval jellemezte a kezdeményezés lényegét Vincze Miklós, a kiállításnak helyet adó VAM Design Center tulajdonosa. A műemléképület, amely az egykori Hild József által tervezett Magyar Királyi Borház felújított és helyreállított épülete, már a 19. században a minőség és az exkluzivitás védjegye volt, olyan látogatókkal, mint a walesi herceg. A szakkiállítástól azt is remélik, hogy a látogatók nemcsak körülnéznek és esetleg vásárolnak ott, hanem közöttük sikeres kapcsolatok és üzletek köttetnek.