Szülői szervezetek kikeltek az ellen az internetes játék ellen, amely mellműtét és ráncfelvarrás vásárlására buzdítja a tízéveseket. A Miss Bimbo (a szó jelentése kb. agyatlan, de szép nő) játékot tavaly indították el Nagy-Britanniában, és a lényege, hogy a játékosok belevaló bombázókat készíthetnek a segítségével. A gyerekek egy meztelen figurával kezdenek, akit „bimbo”-pénzért szexi ruhákba öltöztethetnek és elvihetnek bulizni. Az ananova.com azt írja, hogy a figurákat a játék során plasztikai műtétnek kell alávetni és gyógyszeres fogyókúrára kell őket fogni. Ha a játékos kifogy a virtuális készpénzből, akkor 1,5 fontos (500 Ft) sms-ért további felhasználható pénzt vásárolhat. A Parentkind nevű szülői szervezet egyik tagja, Bill Hibberd azt nyilatkozta, hogy „attól kell tartani, hogy egy kilencéves nem látja az iróniát a játékban, hanem a buta libát példaképnek tekinti”. A játékot egy évvel ezelőtt Franciaországban is elindították, ahol szintén tiltakozást váltot ki. A brit változatba már most 200 ezren regisztráltak, a legtöbbjük 9-16 év közötti lány. Nicolas Jacquart, a 23 éves webdizájner, aki a játék atyja, úgy véli, hogy a Miss Bimbo nincs rossz hatással a gyerekekre. „Megtanulják, hogyan vigyázzanak a buta libáikra és közben tanulnak arról, hogy milyen a valódi világ”.