Az angol énekes maga is bevásárolt Tom Ford Private Blend nevű parfümjéből, melynek pár hónapja a már jól bevált módszerrel, botrányra alapozott reklámkampánnyal sikerült elismertetnie magát. A lucskos női combok közé szorított parfümösüveg a jelek szerint nem zavarja a bevallottan inkább a férficombok iránt lelkesedő Elton Johnt, a Neiman Marcusnál rögtön 12 darabot is bevásárolt - írja a FemaleFirst.

A parfüm két további változata, a Black Orchid és a Tuscan Leather márkájú illatok Ford által is bevallottan a szex és drog témakörből vették az ihletet: az előbbi a férfi genitáliák illatát, a másik pedig az elsőosztályú kokainét kívánja idézni. Elton John felvállalt melegsége mellett köztudottan a kokainnal is közeli kapcsolatban állt: egy régebbi megfogalmazása szerint ifjúkorában olyan mennyiséget szippantott fel, mint az Alpok-hegycsúcsai.

 

Ford provokatív kampánya, és annak paródiája