Az Amerikai Szeszipari Intézet (ABI) - egy az alkoholgyártókat támogató szervezet - pénteken egész oldalas hirdetést jelentetett meg a USA Todayben, amiben az ellen a szerkezet ellen tiltakoztak, ami az autókba szerelve megakadályozza, hogy egy ittas sofőr be tudja indítani a motort, írja az MSNBC. A reklám "A gyújtászár jó ötlet neki, de rossz ötlet nekünk" szlogent sütötte el, Lindsay Lohan letartóztatásakor készült fotója volt a jó ötlet neki rész alatt, míg átlagos koccintóké a rossz ötlet nekünk felirat alatt. Az intézet szerint az új szerkezet, amit elvileg azután szerelnek majd a kocsikba, ha valakit elkapnak ittas vezetésért igazából arra való, hogy a kemény, visszaeső részeges vezetőket fogja meg, és ne azokat, akik egy családi eseményen megisznak egy korty pezsgőt, vagy a hétvégi focimeccsen egy pohár sört. Azért választották Lindsay Lohant, mert könnyű az arcáról az ittas vezetésre asszociálni. Lindsay Lohan ügyvédei, még vizsgálják a hirdetést, hogy beperlehtő-e az intézet Lohan személyes képmásához való jogának megsértéséért. Mások pedig a USA Todayt kritizálják, amiért olyan reklámot jelentetett meg, amiben az alkoholfogyasztást, mint egyfajta ameriai népszokást mutatják be.