Heather Mills visszautasított egy 100 ezer fontos ajánlatot, amit azért kapott, hogy a legnagyobb brit szexshop áruházlánc arca legyen, írja a DailyRecord.co.uk. A Private Shop nekilátott, hogy újra bevezesse saját márkáját, de most sokkal inkább nőknek való stílusban és azt szerették volna a Paul McCartney ex-neje vezette volna az új nemzeti kampányt. Millst azután keresték meg, hogy egy kutatás eredményéből kiderült, hogy több a női látogató a száz üzletes áruházláncban.


A volt modellnek napi 2000 fontot (639 ezer forint) ajánlottak azért, hogy promotálja az üzletben kapható árukat, de Millsnek nem kellett az ajánlat. A hölgy sajtósa kijelentette, hogy a megkeresés nem volt előnyös ügyfelének. A Private Shopsnál ezt másképp látták. „Egy erős nőt akartunk, hogy reklámozza a márkánkat és Heather tökéletes lett volna erre” – nyilatkozta az üzletlánc szóvivője. „Heather szép, szókimondó, van karizmája és csodálatos anya. Mindemellett nagyon nyitott, mindent tud a szexipari termékekről” – tette hozzá a sajtós. Bár Mills nem rég nyert 24,3 millió fontot (7,76 milliárd forint) a váláson, mégis azt rebesgetik, hogy már el is fogyott az egész pénz.