Az angol uralkodónő szerdán látogatást tett a Google londoni irodájában, és ennek keretében még videót is töltött fel a YouTube-ra - írja az AP. A cég a megtiszteltetésről még a keresőoldal angol kezdőlapján is megemlékezett: logójuk második "g" betűjének helyére aznap a királynő sziluettje került, az "e" fölé pedig korona.

II. Erzsébet egyébként nem idegenkedik a technológiától, ő volt az első a királyi családban, aki e-mailt használt, van saját weboldala is, és az ő ötlete volt a YouTube-on a Royal Channel csatorna létrehozása, ahol egész szórakoztató kisfilmek találhatóak az archív családi felvételektől a monarchia feketeribizli-farmját, vagy a Királyi Hattyúgondozó mindennapjait bemutató kis etűdökig.

Most férjével, Fülöp herceggel látogatott a céghez, ahol a vezetőséggel és a fejlesztőkkel is találkoztak. "Nagyon-nagyon érdeklődő és kíváncsi volt, és pontosan tisztában volt vele, mi ez az egész" - mondta el a királyi párt körbekalauzoló Nikesh Arora, a cég közép-európai és ázsiai vezérigazgatója. Fülöp herceg is hasonlóképp érdeklődőnek bizonyult, az egyik pólót viselő kollégától megkérdezte: "Épp kocogásból jön?" - írja az Inquirer.