Több klasszikus mondat kimarad az új Bond-filmből, a bújtatott reklám területén viszont hű marad a hagyományokhoz a 007-es ügynök, aki több terméket és szolgáltatást népszerűsít, mint bármelyik korábbi kalandja során. A Quantum csendje (Quantum of Solace) olyan nagy, hogy még a klasszikus bemutatkozást sem hallani: "A nevem Bond. James Bond." - ez a két tőmondat nem hangzik el a magyar mozikba november 13-án kerülő filmben, és a Martinit sem a szokásos módon - "rázva, nem keverve" - rendeli.
A filmbe csempészett reklámokból és a James Bond-imázsra épített marketingakciókból viszont a várakozások szerint minden korábbinál több lesz. Az eddigi csúcsot a 2002-es Halj meg máskor (Die Another Day) tartja, amelyben húsz világcég mutatta be valamilyen termékét. Cserébe becslések szerint összesen 44 millió fontot (15 milliárd forint) fizettek, a kritikusok pedig a Vásárolj máskor (Buy Another Day) gúnycímet adták a filmnek a sok burkolt reklám miatt. A következő Bond-filmnél az alkotók kissé visszavettek; csupán hat cég reklámozott, a szakma szerint összesen 36 millió fontért. A Quantum csendje újabb fordulatot jelent. A londoni The Times a termékelhelyezésből származó bevétel 50 millió font. A Ford például a premierhez időzítve vezeti be a Ka modell új változatát, amelyet az aktuális Bond-lány, Olga Kurylenko vezet a filmben, James Bond mobilja pedig a Sony Ericcson legújabb készüléke, a C902 Cybershot, amely ugyancsak a bemutatóval egy időben kerül a boltokba, írja az MTI.