A Dr. Pepper üdítőitalgyártó jó reklámfogásnak vélte márciusban bejelenteni: amennyiben tényleg megjelenik idén a Guns ’n’ Roses 17 éve várt albuma, minden amerikai kap tőlük egy doboz ingyen üdítőt. Az ígéret azonban nem teljesült: bár az album megjelenésének napján a cég bejelentette, hogy weboldalukról 24 órán át kinyomtatható az ingyenpiára jogosító kupon, a tömeg rohama miatt lefagytak a szervereik. Ez persze alapjában a Dr. Peppernek volna ciki, ám sokan a zenekart kezdték hibáztatni – állítják a zenekar ügyvédei, akik most a banda jó hírnevének veszélyeztetése címén akarják perelni a gyárat – írja a CNN. „Ha körülnézünk a blogokban, sok olyan visszajelzést láthatunk, amelyekben Axlt azonosítják ezzel a reklámfogással, és őt hibáztatják, amiért nem kaptak ingyen üdítőt” – indokolja Laurie Soriano, a banda ügyvédje, aki szerint „azért hoztuk nyilvánosságra ezt az ügyet, mert szeretnénk nyilvánvalóvá tenni, hogy nincs közünk hozzá, és egyben tisztázni is magunkat”. A reklámfogásnak se utolsó balul sikerült reklámfogásban egyelőre a Dr. Pepper látszik elvinni a balhét, akik azzal védekeznek, hogy a 24 órás határidőt eleve 42 órásra hosszabbították, sőt díjmentesen hívható telefonvonalat és üzenetrögzítőt is csatasorba állítottak az extrém vásárlói igények kielégítésére. A zenekar azonban nyilvános bocsánatkérést is elvárna: „Mindaddig készek vagyunk perelni, míg a rajongók nem kapnak kárpótlást” – állítja Soriano.