horoszkóp

Vágó tagadja, hogy 10 millióért szerződött a TV2-höz

2009.03.27. 07:58

Vágó István mióta távozott a RTL Klubtól, mindenki találgat, melyik csatornán fogja folytatni. A Borsnak tegnap egy levelet jutatott el A. József, aki az állította, tízmillió forintért leszerződött a műsorvezető a TV2-höz. „Ez természetesen nem igaz” – mondta Vágó. „Tudomásom szerint ilyen magas összeget egyetlen televíziós sem kap hazánkban. Ma Magyarországon hatalmas pénzek bedobásával könnyen lehet gyűlöletet kelteni valaki ellen. Az illető, aki szerintem a levelet küldte, bosszút akart állni rajtam.” A műsorvezető szerint ugyanaz a férfi állítja ezt, aki korábban, azt terjesztette: európai parlamenti képviselőnek készül. Vágó István szerint bosszúhadjáratot indított ellene a férfi, mert politikai pályáját a 168 Órában tagadta, illetve botcsinálta újságírónak titulálta őt. Se az RTL Klub, se a TV2 érdemben nem kommentálta a hírt, mert Vágó szerződésében kikötötték, távozása után fél évig nem dolgozhat más csatornánál.