Ashton Kutcher, az egyik twittermániás celeb, még áprilisban kötött fogadást a CNN-nel, hogy melyikük szerez hamarabb egymillió követőt a mikroblog szolgáltatáson - írja a CNN. Kutcher nyert, úgyhogy a megállapodásnak megfelelően 10000 ágyra szerelhető szúnyoghálóval támogatta a malária elleni harcot (a vesztes félnek is be kellett szállnia ezer ilyennel), titokban elhelyezte a CNN georgiai központján a csatorna logója fölött a saját twitteres nevét (aplusk) egy molinón, valamint a CNN alapítójának, Ted Turnernek az egyik étterméhez szállított 800 doboz (mintegy 10000 darab) ding dong csokis sütit. Az egész akciót online közvetítte Kutcher, akihez boldogan csatlakozott a szintén twitterező felesége, aki Kutcher mellett elkezdte az őrület jeleit mutatni. Twitter oldalán mrskutcher néven fut és egy gyerekkori szemüveges képet láthatunk róla.
Blogok