A Gatorade amerikai sportitalgyártó megszüntette Tiger Woods golfsztárral reklámozott italát, de a Pepsi tulajdonában lévő cég közlése szerint erről még a sportoló botrányossá vált balesete előtt több hónappal döntöttek.
A "Tiger Focus" névre keresztelt, atlétáknak szánt italt 2008 márciusában dobta piacra a Gatorade. A Pepsi közleménye szerint azért válnak meg az italtól, hogy helyet csináljanak egy tervbe vett új termékcsaládnak. A termék megszüntetéséről november 25-én, két nappal Woods balesete előtt számolt be a Beverage Digest című amerikai szaklap, amelynek szerkesztője november elején értesült először a döntésről.
Woods balesete, hallgatása, és az állítólagos félrelépéseiről szóló botrányos hírek után sokak felvetették, hogy a imidzsén esett foltok miatt a golfsztár elveszítheti szponzorszerződéseit. Egyelőre egy szponzora sem jelezte, hogy megválnának a golfozótól, de a Nielsen piackutató cég jelentése szerint az amerikai televíziókból eltűntek a Tiger Woods szereplésével készült reklámok. A Nielsen szerint az utolsó Woods reklám november 29-én, két nappal balesete után ment le az Egyesült Államokban. (FH)