A többszörös házasságtörésen kapott golfbajnokot már egyik legnagyobb szponzora is kínosnak érzi: azután, hogy a Gatorade sportital épp most vonja ki a forgalomból Tiger Focus nevű márkáját - természetesen "hónapokkal korábban eldöntött" okkal, mert "új terméket vezetnek be helyette" -, és a Tag Heuer is eltünteti a plakátjait, most a Gillette is kiszáll mögüle - írja a TMZ.

A világ legjobban fizetett profi sportolójának ez komoly érvágás lesz, a Gillette - azaz a Procter&Gamble - volt az egyik első számú támogatója, anyagi értelemben legalábbis mindenképp. A P&G prűd indoka szerint persze csak "felfüggesztik" az együttműködést, míg Woods "rendezi a magánéletét". A rendezetlen magánéletben jelenleg tizenegy szerető szerepel, és a számuk exponenciálisan növekszik, szóval Woodsnak már összeadni se lesz egyszerű, nemhogy rendezni őket, és valószínűleg ez is sokba kerül majd. Szerencsére másik nagy támogatója, a Nike egyelőre teljes mellszélességgel kiáll mellette, úgyhogy még lesz miből.