A Rage Against The Machine tagjai megtisztelőnek tartották, hogy a legújabb Facebookos őrületnek az a célja, hogy a zenekar 1992-es számát, a Killing In The Name-et eljuttassák a karácsonyi zenehallgatási listák élére - írja a BBC. Az akció célja, hogy a különféle internetes zeneáruházak toplistáin lenyomják az X-Factor idei felfedezettjének, Joe McElderrynek a The Climb című számát. A RATM számát eddig 175ezren vásárolták meg, míg McElderryét csak 110ezren. Az akciót egy 750ezer tagot számláló Facebook-csoport indította, ami azóta azonban felolszlott, jelenleg 210ezer tagja van az újjáalakult csoportnak. A Facebook felhasználói a csoport megszűnésekor egyből arra gondoltak, hogy az X-Factor készítői akarják szabotálni az ötletüket. A zenekar gitárosa, Tom Morello azt mondta, a hirtelen elszaporodott letöltések után bejövő pénz egy részét jótékony célra ajánlja fel a zenekar. De nemcsak a zenekar jótékonykodik, a letöltők is: a játék résztvevői a Shelter alapítvány javára gyűjtenek pénzt.
Blogok