Miután kiderült, hogy a golfozó többször is félrelépett házassága alatt, több cég is úgy döntött, hogy egyelőre nem kívánja termékeit a csalfa sportolóval reklámozni. Most azonban úgy tűnik, hogy Woods talán majd ismét keresett reklámarc lesz, ugyanis a nyilvános bocsánatkérés után a Nike és a Gilette is biztosította őt afelől, hogy mellette állnak ezekben a nehéz időkben. Kommunikációs és reklámszakemberek szerint azonban ez csak az első lépés, és a sportolónak még várnia kell egy keveset arra, hogy ismét milliók kerüljenek a bankszámlájára – írja a Reuters. Hozzátették, hogy a sportoló sokkal jobban jött volna ki ebből a helyzetből, ha valamivel korábban teszi meg ezt a komoly lépést. „Három hónappal ezelőtt egy háromperces nyilatkozat is elég lett volna. Ez a bocsánatkérés tizennégy percig tartott, és még így is akad olyan kérdés, amire bizony válaszolnia kell a nyilvánosság előtt” – nyilatkozta Robert Boland, a New York-i Egyetem egyik professzora.