A Gatorade amerikai energiatalgyártó cég pénteken bejelentette, hogy megszüntetik a Tiger Woodsszal kötött szponzorszerződést. A Gatorade már a harmadik nagy szponzor, amelyik megszüntette a sportoló támogatását a golfsztár balesete után kipattant magánéleti botrányok miatt.
A Pepsi tulajdonában lévő Gatorade közleményben tudatta, hogy "már nem látnak szerepet Woodsnak marketingkampányaikban", és megválnak a sportolótól. A bejelentést egy héttel azután tette a Gatorade, hogy Tiger Woods először szólalt meg a tavaly novemberben kipattant magánéleti botránya óta, bocsánatot kérve hűtlenségéért.
A Gatorade már a harmadik nagy szponzor az AT&T telekommunikációs cég, és az Accenture nevű tanácsadócég után, amely megvált a sportolótól. A Gillette, és a Tag Hauer bár nem bontott szerződést, nem szerepeltetik reklámjaikban a golfozót, a GM pedig már nem engedélyezi neki, hogy ingyen használja autóikat. Woods a világ legjobban kereső sportolójának számított még a botrány kipattanása előtt. A becslések szerint évente 66 millió dollárt keresett a szponzorszerződéseivel - írta a BBC brit közszolgálati adó. (FH)